معرفی و دانلود کتاب صوتی اسکارلت گربه‌ی ناجی

عکس جلد کتاب صوتی اسکارلت گربه‌ی ناجی
قیمت:
4500 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اسکارلت گربه‌ی ناجی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اسکارلت گربه‌ی ناجی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی اسکارلت گربه‌ی ناجی

کتاب صوتی اسکارلت گربه‌ی ناجی نوشته‌ی نانسی لون، داستانی زیبا و جذاب درباره‌ی گربه‌ای شجاع است که فرزندان خود را از دل آتش نجات می‌دهد.

موضوع کتاب صوتی اسکارلت گربه‌ی ناجی (Scarlett the cat to the rescue) چیست؟

در سال 1996، بخشی از شهر نیویورک دچار آتش‌سوزی شدید و گسترده‌ای شد. در این آتش‌سوزی گربه‌ای شجاع با وجود سر و صداهای بسیار و دود و زبانه‌های زیاد آتش، پنج بار به داخل یکی از ساختمان‌هایی که در حال سوختن بود، رفت و فرزندان خود را نجات داد. داستان نجات این گربه‌ها توسط مادرشان آنقدر جذاب و حیرت‌آور بود که نانسی لون (Nancy Loewen) پس از گذشت سال‌ها، آن را به نگارش درآورد تا به گوش همگان برسد. روایت او، مملو از هیجان و احساس است و از آن بهتر این که پایانی خوش و جذاب دارد.

نانسی لون را بیشتر بشناسیم:

نانسی لون تا به امروز بیش از 100 عنوان کتاب برای کودک و نوجوان و بزرگسالان به نگارش درآورده و جوایز درخشان بسیاری دریافت کرده که از برجسته‌ترین آن‌ها می‌توان به جایزه‌ی انجمن ناشران آموزشی اشاره کرد. او از دانشگاه هملین، در رشته‌ی نویسندگی خلاق فارغ‌التحصیل شده است و علاقه‌ی زیادی به حیوانات خانگی دارد و شاید علت اصلی انتخاب چنین موضوعی برای این داستان، همین باشد.

کتاب صوتی اسکارلت گربه‌ی ناجی مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 3 تا 7 سال که علاقه‌مند به داستان‌‌های آموزنده هستند، مناسب خواهد بود. شنیدن این کتاب صوتی موجب می‌شود کودکان تشابه غریزه‌ی مهر مادری در حیوانات و انسان‌ها را درک کنند. هم‌چنین به کودکان کمک می‌کند که ترس از حیوانات را کنار بگذارند و به حیوانات و محیط زیست عشق بورزند.

در قسمتی از کتاب صوتی اسکارلت گربه‌ی ناجی می‌شنویم:

دیوید با احتیاط اون‌ها رو توی یک جعبه گذاشت. سر پیچ خیابون، یکی دیگه پیدا کرد، و چند متر اون طرف‌تر هم یکی دیگه رو تو خیابون دید. دیوید حدس میزد که مادرِ بچه گربه‌ها، اون‌ها رو از توی ساختمونی که آتیش گرفته بود نجات داده. و اون چه مادر شجاعی بود! آتش‌نشانِ جوان در نجات دادن حیوانات تجربه‌ی زیادی داشت. اون می‌دونست که گربه‌ها وقتی با آتش روبه‌رو میشن معمولاً تا جایی که میتونن پنهان میشن. در لحظه‌ی آخر هم خیلی سریع فرار می‌کنن تا به جایی پناه ببرن. ولی این گربه، بارها از ساختمانی که در حال سوختن بود عبور کرده بود!

دوید به دنبال گربه‌ی مادر گشت و در آخر اون رو توی یک زمین خالی که اون‌طرف خیابون بود پیدا کرد. چشماش در اثر سوختگی بسته شده بود. موهای روی صورتش سوخته بود و پوستش به راحتی دیده میشد. کفِ پاهاش به شدت سوخته بودن و قسمت‌های بزرگی از پشمش به خاطر آتش از بین رفته بود و نیمه جان شده بود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
12 دقیقه
اسکارلت گربه‌ی ناجی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی اسکارلت گربه‌ی ناجی
نویسنده
مترجمنشاط عزیزی
راوینرگس داغمه چی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
4500 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی اسکارلت گربه‌ی ناجی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی اسکارلت گربه‌ی ناجی

برای دریافت کتاب صوتی اسکارلت گربه‌ی ناجی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.