معرفی و دانلود کتاب صوتی اژدهای خوبی باش

عکس جلد کتاب صوتی اژدهای خوبی باش
قیمت:
6500 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اژدهای خوبی باش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اژدهای خوبی باش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی اژدهای خوبی باش

کتاب صوتی اژدهای خوبی باش نوشته‌ی کرت سایرس درباره‌ی اژدهای کوچولویی است که سرما خورده و با عطسه‌ها و سرفه‌های وحشتناک و آتشینش، سرزمینی را به هم می‌ریزد. او به دنبال راه‌حلی می‌گردد که زودتر بتواند خود را درمان کند.

موضوع کتاب صوتی اژدهای خوبی باش (Be A Good Dragon) چیست؟

اِنزو اژدهای کوچکی است که سرما خورده و بلند عطسه می‌کند، عطسه‌هایش به حدی قوی است که سنگ‌های کوه هم ترک می‌خورند. مردم صدای وحشتناک او را می‌شنوند و زنگ خطر را به صدا درمی‌آورند و به خانه‌های خود پناه می‌برند. انزو هم از لانه خارج می‌شود تا راه‌حلی برای سرماخوردگی پیدا کند. این اژدهای کوچولو در طول راه با نفس آتشینی که نمی‌تواند کنترل کند مشکلات بسیاری به وجود می‌آورد و... .

کتاب صوتی اژدهای خوبی باش مناسب چه کسانی است؟

کرت سایرس (Kurt Cyr) در این کتاب تلاش می‌کند تا درباره‌ی بیماری و مصرف دارو به کودکان توضیح دهد؛ بنابراین کتاب صوتی اژدهای خوبی باش برای کودکان 3 تا 7 ساله که به داستان‌های تخیلی علاقه دارند مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی اژدهای خوبی باش می‌شنویم:

توی دهکده ولوله شده بود. سایه‌ی سیاه و بزرگ انزو روی دامنه‌ی کوه افتاده بود و ذره ذره به دهکده نزدیک و نزدیک‌تر می‌شد. مرزعه‌دارها از همه طرف فرار می‌کردن. اون‌ها به سرعت گاوهاشون رو سوار ارابه‌ها می‌کردن، بچه‌های کوچیکشون رو به بغل می‌گرفتن و از کلبه‌هاشون دور می‌شدن. انزو عطسه می‌کرد و ذرت‌های توی مزرعه‌ها رو تبدیل به پاپکورن می‌کرد. اون بال می‌زد، جلوتر می‌رفت و پشت هم عطسه می‌کرد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
11 دقیقه
اژدهای خوبی باش

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی اژدهای خوبی باش
نویسنده
مترجمارشام طهماسبی زاده
راویپرستو دهقان، امیرحسین صداقتی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
6500 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی اژدهای خوبی باش

ن م
۱۴۰۲/۹/۴
این کتاب برای گروه سنی ۸ تا ۱۲ سال مناسب است. و درباره اژدهای کوچکی است که سرما خورده است.
مریم مهدی زاده
۱۳۹۹/۱۲/۲۵
یه کتاب زیبا و جذاب برایدپسرم
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی اژدهای خوبی باش

برای دریافت کتاب صوتی اژدهای خوبی باش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.