معرفی و دانلود کتاب صوتی ایدا بایرون لاولیس

عکس جلد کتاب صوتی ایدا بایرون لاولیس
قیمت:
5000 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ایدا بایرون لاولیس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ایدا بایرون لاولیس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ایدا بایرون لاولیس

لاری والمارک در کتاب صوتی ایدا بایرون لاولیس، به روایت زندگی پرفراز و نشیب ریاضی‌دان، نویسنده و نخستین برنامه‌‌نویس رایانه می‌پردازد.

ایدا بایرون لاولیس (Ada Lovelace) در لندن انگلستان متولد شد، او از دوستان نزدیک چارلز ببیج بود و برای ماشین تفاضلی و ماشین تحلیلی ببیج چند برنامه فراهم کرد. علاقه و استعداد او در ریاضیات باعث یک رابطه‌ی کاری و دوستانه با چارلز ببیج، ریاضیدان بریتانیایی شد که عمدتاً در زمینه‌ی طراحی‌‌های ببیج برای ماشین تحلیلی صرف شد. او بیشتر برای همکاریش با چارلز ببیج در زمینه رایانه‌ی همه منظوره به اسم «موتور تحلیلی» معروف است. اِیدا روش خود را «علوم شاعرانه» توصیف می‌کرد و خودش را به عنوان یک تحلیلگر و دانشمند علوم ماوراء طبیعی معرفی کرده‌ است.

ایدا بایرون لاولیس را به عنوان اولین برنامه‌نویس رایانه می‌شناسند. وزارت دفاع آمریکا به افتخار این دانشمند، نام وی را بر زبان برنامه‌نویسی ایدا (آدا) در سال 1979 گذاشت. جامعه‌ی کامپیوتر بریتانیا نیز از سال 1998 جایزه‌ای با نام او به برگزیدگان این رشته اهدا می‌کند. همچنین در سال 2008 مسابقات سالانه‌ای برای زنان دانشجوی علوم رایانه با نام وی برگزار می‌شود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
16 دقیقه
ایدا بایرون لاولِیس

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ایدا بایرون لاولیس
نویسنده
مترجممحمد طالشیان
راویعادله نهاوندیان، حدیث عرب عامری
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۱۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
5000 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ایدا بایرون لاولیس

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ایدا بایرون لاولیس

برای دریافت کتاب صوتی ایدا بایرون لاولیس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.