معرفی و دانلود کتاب صوتی زنان کوچک، رویاهای بزرگ: ماری کوری

عکس جلد کتاب صوتی زنان کوچک، رویاهای بزرگ: ماری کوری
قیمت:
28500 تومان - 3.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زنان کوچک، رویاهای بزرگ: ماری کوری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زنان کوچک، رویاهای بزرگ: ماری کوری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی زنان کوچک، رویاهای بزرگ: ماری کوری

دختران کوچک زیادی وجود دارند که روزی به زنان بزرگ و تاریخ‌ساز تبدیل می‌شوند. کتاب صوتی زنان کوچک، رویاهای بزرگ: ماری کوری روایتی شیرین از زندگی ماری کوری دانشمند و مکتشف بزرگ است که ماریا ایزابل سانچز وگارا آن را به رشته‌ی تحریر درآورده. گوش سپردن به این کتاب پرفروش بین‌المللی شما را غرق در لذت می‌کند.

درباره‌ی کتاب صوتی زنان کوچک، رویاهای بزرگ: ماری کوری

شنیدن قصه‌ی زندگی آدم‌ها همیشه جذاب و هیجان‌انگیز است. فکرش را بکنید، یک روز که پیش مادربزرگتان مانده‌اید،‌ شروع کند به تعریف کردن داستان زندگی‌اش و از روزهایی که خیلی کوچک بوده تا همین روزهای سالخوردگی‌اش را برایتان شرح دهد. خیلی کیف می‌دهد، نه؟!

هر آدمی داستان خودش را دارد. اصلاً زندگی هر کدام از ما یک قصه‌ی جذاب و شنیدنی است که اگر روزی برای دیگران تعریف کنیم، از آن لذت می‌برند. می‌توانیم قصه‌هایمان را از اینجا شروع کنیم که «من دختر کوچک و کنجکاوی بودم و همه چیز از همین کنجکاوی شروع شد...» یا «من پسربچه‌ی بازیگوشی بودم که اتفاقی یک چیز مهم را کشف کردم!» درست مثل داستان زندگی ماری، دختر کوچک و قهرمان کتاب ماری کوری (Marie Curie) که حالا همه‌ی دنیا درباره‌اش حرف می‌زنند.

کتاب صوتی ماری کوری داستان بی‌نظیر و شنیدنی زندگی ماری کوری را روایت می‌کند که ماریا ایزابل سانچز وگارا (Isabel Sanchez Vegara) با هنرمندی مثال‌زدنی‌اش آن را برای کودکان نوشته است. در این کتاب صوتی جمع‌وجور و کوچک، زندگی ماری کوری از کودکی او تا دوران بزرگسالی،‌ عشق ماری به یادگیری علم، ماجرای کشف رادیوم به همراه همسرش و ماجرای بیماری او به تصویر کشیده شده است که از شنیدن آن لذت خواهید برد.

درباره‌ی مجموعه‌ی زنان کوچک، رویاهای بزرگ

آشنایی با افراد مشهوری که در دنیا دست به اقدامات و کارهای مهمی زده‌اند،‌ یکی از شیوه‌های آموزش و یادگیری فعالیت و موفقیت در زندگی شخصی است. این موضوع،‌ برای کودکان نیز اهمیت ویژه‌ای دارد و می‌تواند آن‌ها را برای انجام کار و رقم زدن بهترین اتفاقات در زندگی‌شان آماده کند. مجموعه‌ی زنان کوچک، رویاهای بزرگ (Little People Big Dreams) با انتشار کتاب‌های کم‌حجم و بسیار شیرین از زندگی زنان بزرگ دنیا تلاش کرده است که کودکان را با شیوه‌ی زندگی، شرح اقدامات و موفقیت آن‌ها آشنا کند. این مجموعه، تاکنون کتاب‌های زیادی را به چاپ رسانده است که از آن جمله می‌توان به کتاب‌های «فریدا کالوا»، «کوکو شنل» و « آملیا ارهارت » اشاره کرد.

نکوداشت‌های کتاب صوتی زنان کوچک، رویاهای بزرگ: ماری کوری

- ماری کوری کتابی آموزنده، هوشمندانه و مصور است. (School Library Journal SLJ)
- ماری کوری از آن کتاب‌هایی است که بزرگسالان را هم به خودش جذب می‌کند. (Entertainment Weekly)
- ماری کوری از جمله کتاب‌های مفید و بسیار کاربردی است که هر کودکی باید آن را بخواند. (مجله‌ی جونیور)
- یک کتاب درخشان که در سبک بیوگرافی برای کودکان بسیار عالی و کاربردی است. (The Huffington Post)
- با خواندن این کتاب همه‌ی آدم‌های کوچک با رویاهای بزرگ برای حرکت در مسیر موفقیت تشویق می‌شوند. (Kirkus)

کتاب صوتی زنان کوچک، رویاهای بزرگ: ماری کوری برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای همه‌ی کودکان 4 تا 7 ساله‌ای که به شنیدن داستان زندگی افراد بزرگ و دانشمندان علاقه‌مندند بسیار مناسب است.

با ماریا ایزابل سانچز وگارا بیشتر آشنا شویم

یکی از موفق‌ترین نویسندگان حوزه‌ی کودک و نوجوان که تاکنون آثار پرطرفداری را تألیف و منتشر کرده است، ماریا ایزابل سانچز وگارا نام دارد. او که نویسنده‌ی اهل بارسلونای اسپانیا است،‌ مجموعه‌ی جذابی را با عنوان زنان کوچک، رویاهای بزرگ پدید آورده که داستان‌های کودکانه‌ای را درباره‌‌ی زنان موفق دنیا روایت می‌کند. از دیگر کتاب‌های این نویسنده می‌توانید «فریدا کالوا»، «کوکو شنل» و «امیلیا ارهارت» را بخوانید.

در بخشی از کتاب صوتی زنان کوچک، رویاهای بزرگ: ماری کوری می‌شنویم

ماری و پی‌یر در آزمایشگاه‌شان، در به روی خود بستند و دو چیز خارق‌العاده کشف کردند. رادیوم و پلونیوم! این برای علم لحظه‌ی تکان‌دهنده‌ای بود. آن‌ها برای تحقیقاتشان جایزه‌ی نوبل گرفتند. ماری اولین زنی بود که مفتخر به گرفتن جایزه‌ی نوبل شد. روزی پی‌یر در یک تصادف وحشتناک از دنیا رفت و ماری بیچاره را تنها گذاشت. ماری اشک‌هایش را پاک کرد و سخت‌تر از هر وقت دیگر کار کرد. وقتی او برای بار دوم جایزه‌ی نوبل گرفت، حضار با صدای بلند تشویقش کردند. جنگ وحشتناکی شروع شد. پزشکان از کشفیات ماری برای درمان جراحات سربازان استفاده کردند. بعد از جنگ، دختران زیادی پا جای پای ماری گذاشتند و در انستیتو پاریزین او تحصیل کردند. او برای همه‌ی دانشجویان جدید، توصیه‌ی ارزشمندی داشت: «در زندگی چیزی وجود ندارد که از آن بترسید. فقط چیزهای زیادی برای یاد گرفتن، و راه‌های زیادی برای کمک به نیازمندان وجود دارند.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
1 دقیقه
متن پشت جلد
6 دقیقه
ماری کوری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی زنان کوچک، رویاهای بزرگ: ماری کوری
نویسنده
مترجمزهره زاهدی
راویفرزانه فائزی
ناشر چاپیانتشارات سپاس
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
28500 ت - 3.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی زنان کوچک، رویاهای بزرگ: ماری کوری

چو ایران نباشد تن مباد
۱۴۰۲/۳/۱۰
بسیار عالی بود از اینکه شخصیتهای برجسته دنیارو بصورت داستان کودک بصورت کتاب صوتی در مجموعه قرار دادین واقعا سپاسگذارم. بچه‌های من به شدت استقبال کردن از زندگی ماری کوری و خیلی دوست داشتن بیشتر بشنون. لطفا این چنین کتابها با زمان طولانی تری تولید کنید. خوبه که نسلهای امروز از کودکی با همه شخصیتهای مهم علمی و ادبی هنری آشنا بشن. کتاب بهترین دوست بچه هاست. والبته همه ما
❤️ آرنیکا نگاری ❤️
۱۴۰۲/۶/۱۴
بنده عاشق این کتاب هستم. ماری کوری یکی شخصیت‌های برجسته دنیا و بنده خیلی دوسش دارم. این کتاب بسیار عالی هستش 👍
اتوسا چگینی
۱۴۰۲/۱۰/۲۸
این کتاب بسیار آموزنده و زیبا بود. ممنون از برنامه‌ی کتابراه.
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی زنان کوچک، رویاهای بزرگ: ماری کوری

برای دریافت کتاب صوتی زنان کوچک، رویاهای بزرگ: ماری کوری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.