معرفی و دانلود کتاب صوتی باراک اوباما

عکس جلد کتاب صوتی باراک اوباما
قیمت:
48000 تومان - 5.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی باراک اوباما و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی باراک اوباما و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی باراک اوباما

کتاب صوتی باراک اوباما نوشته‌ی هسر لر وگنر، بیوگرافی جذاب یکی از برجسته‌ترین افراد سیاسی تاریخ است که با روایتی جذاب و ساده می‌کوشد رویدادهای زندگی چهل و چهارمین رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا را به تصویر بکشد.

درباره‌ی کتاب صوتی باراک اوباما:

هسر لر وگنر (Heather Lehr Wagner) در این کتاب، داستان تحسین برانگیز مردی را شرح می‌دهد که توانست پا در ناشناخته‌ها بگذارد و به جسارت درونی خود اعتماد کند. او در کتاب صوتی باراک اوباما (Barack Obama: Politician) با جزئیاتی جذاب درمورد مراحل مبارزه این مرد برای رسیدن به اهداف خود صحبت می‌کند.

در ژوئیه 2004، سخنرانی باراک اوباما در کنوانسیون ملی دموکرات‌ها او را به یک ستاره سیاسی تبدیل کرد. بعد از پایان این سخنرانی همه به احترام او برخاستند و وی را تشویق کردند. سه سال بعد، سناتور جوان ایالت ایلینوی مبارزات انتخاباتی خود را برای رسیدن به سمت رئیس جمهور ایالات متحده آغاز نمود.

اوباما که در جوانی حسین اوبامای پسر نامیده می‌شد، از پدری کنیایی و مادری از کانزاس متولد شد و هنگامی که تنها دو سال داشت پدر و مادرش از هم جدا شدند. وی در بزرگسالی، ابتدا مسئول سازماندهی موسسات و سازمان‌های مرتبط با فقرا بود و از این طریق به آن‌ها یاری می‌رساند اما بعدها به عنوان سیاستمدار به جامعه خود خدمت کرد. مبارزات انتخاباتی او در سال 2008 برای دستیابی به ریاست جمهوری ایالات متحده بسیاری را بر آن داشت تا به آنچه او «جسارت و امیدواری» می‌نامید، باور داشته باشند.

باراک اوباما در سال 2009 جایزه صلح نوبل را از کمیته نروژی صلح نوبل دریافت کرد. همچنین نام اوباما در رتبه سوم «بانفوذترین رهبران کشورها و انقلابیون» در هفته‌نامه تایم در شماره 2 مه 2008 پنجمین فهرست سالانه «بانفوذترین زنان و مردان جهان» قرار گرفت. همچنین او در آخرین شماره سال 2008 مجله تایم به عنوان شخص سال انتخاب شد.

کتاب صوتی باراک اوباما به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر به موضوع سیاست‌های آمریکا و کتاب‌های زندگی‌نامه‌ای علاقه دارید و دوست دارید با باراک اوباما بیشتر آشنا شوید، شنیدن این کتاب به شما توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی باراک اوباما می‌شنویم:

باراک اوباما در کتاب «جسارت و امیدواری» می‌نویسد : «کارم با عنوان مسئول سازماندهی در شیکاگو، به من کمک کرد تا به یک مرد واقعی تبدیل شوم و اراده‌ی مرا به داشتن یک زندگی سیاسی عمیق، هویت نژادی‌ام را مستحکم و عقیده‌ام را به ظرفیت مردم عادی برای انجام کارهای فوق عادی تایید کرد.»

اوباما قبل از آن فقط یکبار به شیکاگو آمده بود. وقتی پسربچه 10 ساله‌ای بود با مادربزرگ، مادر و خواهرش مایا، سفری به ایالات متحده داشتند. آن‌ها به سیاتل رفتند. در طول ساحل کالیفرنیا حرکت کردند تا به دیزنی‌لند رسیدند. به سمت شرق حرکت کردند. به طرف کلندکنیون و از شهر کانزاس گریت لیکس و پارک یلوستون دیدن کردند. آن‌ها با اتوبوس‌های «گری هوند» مسافرت کردند و در ارزان‌ترین متل‌ها اقامت گزیدند. سه روز را در شیکاگو در یک متل با استخر سرپوشیده گذراندند. این استخر شنا خیلی برای اوبامای جوان جالب بود. چراکه او در هاوایی استخر سرپوشیده ندیده بود...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
9 دقیقه
آغاز یک مبارزه
21 دقیقه
خاستگاه‌های خانوادگی
20 دقیقه
کودکی
22 دقیقه
جوانی پرآشوب
26 دقیقه
مسئول سازماندهی اجتماعات کوچک
14 دقیقه
آموزش حقوقی
18 دقیقه
سناتور ایالتی ایلینوی
19 دقیقه
مبارزه‌ی انتخاباتی مجلس سنای آمریکا
22 دقیقه
سناتوری از ایلینوی
3 دقیقه
گاه‌شمار

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی باراک اوباما
نویسنده
مترجممژده مقدس
راویکاظم طباطبایی
ناشر چاپینشر آبی
ناشر صوتی واوخوان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۵۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی شعر، ادبیات و زندگینامه، کتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه صوتی
48000 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی باراک اوباما

احمد اورنگ
۱۴۰۱/۶/۲۷
کتاب جالبی بود و با مطالعه آن حقایق زیادی از جامعه آمریکا برای من روشن شد و یاد گرفتم که در صورت با استعداد بودن و تلاش به اهدافی بزرگ میرسیم
زهرا معصومی
۱۴۰۰/۱۲/۳
فقط صدای خواننده عالیه خیلی از زندگی خصوصی ش نگفته بیشتر وارد فعالیتهای سیاسیش شده
امیرحسین فراهانی
۱۴۰۰/۱۱/۱۰
باهوش و فوق العاده
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی باراک اوباما

برای دریافت کتاب صوتی باراک اوباما و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.