معرفی و دانلود کتاب صوتی بازاریابی

عکس جلد کتاب صوتی بازاریابی
قیمت:
84500 تومان - 8.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بازاریابی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بازاریابی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بازاریابی

کتاب صوتی بازاریابی، اثر کنث لمونیر فیتز هیو، دیدی کلی از کاربرد و اهمیت بازاریابی در سازمان‌های مدرن را ارائه می‌دهد. بازاریابی در جهان امروزی نقشی محوری دارد؛ تاحدی‌که نقش رابط میان شرکت‌ها و مشتری‌هایشان را ایفا می‌کند، نیازهای مشتریان و پاسخ‌های مناسب به آن را مشخص می‌سازد و همچنین اطلاعات مربوط به رقبا و مشتریان را در اختیار سازمان‌ها قرار می‌دهد.

درباره‌‌ی کتاب صوتی بازاریابی

چرا بازاریابی برای موفق شدن در رقابت میان شرکت‌ها نقشی محوری دارد؟ کنث لمونیر فیتز هیو (Kenneth Le Meunier-FitzHugh) در کتاب صوتی بازاریابی (Marketing)، توضیحاتی مختصر و دسته‌بندی‌شده را در پاسخ به این سؤال ارائه می‌کند.

کتاب صوتی بازاریابی روشن می‌کند که چرا ضروری است برای فعالیت در این حوزه همیشه نگاهی روبه‌جلو داشته باشیم و مدام خودمان را نسبت به آخرین تحولات بازار، ازجمله رشد شبکه‌های اجتماعی، به‌روز نگه داریم. همان‌طور که جهانی شدن، روزبه‌روز گسترش فرایندهای بازاریابی را با فرصت‌ها و چالش‌هایی جدید مواجه می‌کند، تکنیک‌های بازاریابی هم باید مدام خود را به‌روزرسانی کنند تا قادر باشند مشتری‌های بالقوه‌ی شرکت‌ها را جذب کنند.

بحث‌های این کتاب در باب موضوعاتی مثل ماهیت بازاریابی، تحقیقات بازاریابی، بخش‌بندی، برندسازی، فرایند تصمیم‌گیری و رفتارهای مصرف‌کننده، تبلیغات، فروش، توزیع، خدمات، دیجیتال‌سازی و هوش مصنوعی هستند. علاوه‌ بر تمام بحث‌های تخصصی مربوط به بازاریابی، کنث لمونیر فیتز هیو در این کتاب اهمیت رعایت اخلاقیات و برخورد مسئولانه‌ی بازاریابی در دهکده‌ی جهانی را روشن می‌کند. او نشان می‌دهد که نقش بازاریابی فراتر از تبلیغات و پروموشن است. بازاریابی با مدیریت ارتباط با مشتریان، می‌تواند محدوده‌ی بسیار گسترده‌تری از آن‌ها را جذب کند. کنث لمونیر فیتز هیو همچنین توضیح می‌دهد که بازاریاب‌ها باید قادر باشند عادت‌ها و رفتارهای مشتریان حین خرید را شناسایی کنند.

کتاب صوتی بازاریابی در عین مختصر بودن، معرفی دقیق و درستی از بازاریابی را ارائه می‌کند. ممکن است خیلی از ما تصور کنیم بازاریابی تنها به تبلیغات مداومی که در تلویزیون، تلفن همراه و شبکه‌های اجتماعی می‌بینیم خلاصه می‌شود. اما کنث لمونیر فیتز هیو که از متخصصان و مدرسان این حوزه است نشان می‌دهد که بازاریابی بسیار فراتر از این‌هاست و درواقع تبدیل به یکی از ضروریات زندگی امروزی شده است.

کتاب صوتی بازاریابی را شرکت چاپ و نشر بازرگانی با گویندگی آرش آذردرخش و براساس ترجمه‌ی محمد احمدی و فاطمه نصرتی منتشر کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌ کتاب‌های درآمدی کوتاه

مجموعه‌ی درآمدی کوتاه (Very Short Introductions)، شامل کتاب‌هایی تألیفی و مختصر است که انتشارات دانشگاه آکسفورد درباره‌ی طیف وسیعی از موضوعات منتشر می‌کند؛ از سلامت عمومی گرفته تا اخلاقیات بودایی، از موضوعات کلاسیک گرفته تا بحث‌های جدید، از تاریخ هنر گرفته تا جهانی شدن. هر جلد از مجموعه‌ی درآمدی کوتاه، تألیفی است در زمینه‌ی یکی از موضوعات ذکرشده که شامل معرفی کلیت آن موضوع، ایده‌های اصلی آن و شاخه‌ها و رویکردهای مختلفش می‌شود. نویسندگان متخصصی که انتشارات دانشگاه آکسفورد برای تألیف این مجموعه برگزیده است با ترکیبی از داده‌ها، تحلیل‌ها، بینش‌های جدید و چالش‌های مختلف، کتاب‌های جذابی را در اختیار شما قرار می‌دهند که دانش شما را بالاتر می‌برد.

مجموعه‌ی درآمدی کوتاه، تابه‌حال در قالب بیش از هفتصد عنوان منتشر شده است و همچنان در حال تألیف موضوعاتی جدید است. ازجمله موضوعاتی که تابه‌حال در این مجموعه بررسی شده‌اند می‌توان به این موارد اشاره کرد: یونان باستان، تاریخ پزشکی، حقوق بشر، ایدز، بنیادگرایی، وایکینگ‌ها، آنارشیسم، فریدریش انگلس، پساساختارگرایی، موسیقی ملل، الهیات، مولکول، ادبیات ایتالیا، اخترزیست‌شناسی، زیارت، حریم خصوصی و عشق.

نشریه‌ی تایمز مجموعه‌ی درآمدی کوتاه را به این صورت معرفی می‌کند: «مجموعه‌ای درخشان از هرچیزی که احتیاج دارید بدانید. درآمدهایی مختصر به موضوعات پیچیده از طرف متخصصان هرکدام از این موضوعات.»

کتاب صوتی بازاریابی برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صوتی بازاریابی به علاقه‌مندانِ رشته‌های مدیریت و تمام کسانی که به‌دنبال آموزش اصولی بازاریابی برای کسب‌وکارشان هستند، توصیه می‌‎شود.

با کنث لمونیر فیتز هیو بیشتر آشنا شویم

کنث لمونیر فیتز هیو، استاد دانشگاه در رشته‌ی بازاریابی است. رشته‌ی تحصیلی او در مقطع دکتری، بازاریابی و مدیریت استراتژیک بوده است. شهرت جهانی کنث لمونیر به‌خاطر تحقیقاتش در زمینه‌ی توسعه‌ی ارتباط میان فروش و مدیریت بازاریابی است. او در مهم‌ترین و معتبرترین نشریات حوزه‌ی مدیریت، فروش، بازاریابی و تجارت، ازجمله نشریه‌ی بازاریابی اروپا، مقالات متعددی منتشر کرده و پیش از این هم کتاب‌هایی با موضوع مدیریت فروش را در انتشارات آکسفورد به چاپ رسانده.

در بخشی از کتاب صوتی بازاریابی می‌شنویم

شرکت‌ها در خلأ فعالیت نمی‌کنند، بلکه با محیط پیرامون تعامل دارند، به محرک‌ها واکنش نشان می‌دهند و تلاش می‌کنند بر نگرش و رفتار مشتریان نیز تأثیر بگذارند. بازاریابی نقشی مرزگستر برای شرکت ایفا می‌‌کند. چراکه در تعامل مستقیم با مشتریان است و اطلاعاتی درباره‌ی تغییرات در بازار ارائه می‌دهد. درنتیجه تصمیم‌های مربوط به راهبردهای بازاریابی، نقشی حیاتی در موفقیت تجاری دارند. زیرا شرکت‌ها سخت تلاش می‌کنند تا نیازهای پیچیده‌ی مشتریان خود و جامعه در مقیاس وسیع‌تر و همچنین فناوری‌های جدید را برطرف سازند و درعین‌حال محصول خود را از محصول رقبا متمایز کنند.

با رشد صنایع خدماتی در اقتصادهای بالغ، اینترنت و سایر تحولات فناوری، شرایطی عالی برای پیشبرد رشد سریع استارتاپ‌های تکنولوژی، کسب‌وکارهای رسانه‌محور و تجارت الکترونیک فراهم کرده است.

قرارگیری بیشتر فعالیت‌های شرکت در معرض عموم، لزوم افزایش شفافیت و تمرکز بیشتر بر شرکت‌هایی که موضع اخلاقی خود را اعلام می‌کنند را به‌همراه داشته است. بازاریابی اجتماعی در واکنش به دغدغه‌های اخلاقی و رفع نیاز مشتری توسط شرکت‌ها و در آن شرکت‌ها تأکید می‌کند فعالیتشان چگونه به کل جامعه نفع می‌رساند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
4 دقیقه
شناسنامه - مقدمه
16 دقیقه
فصل اول - ماهیت بازاریابی
14 دقیقه
فصل دوم - تحقیقات بازاریابی
18 دقیقه
فصل سوم - بخش‌بندی، هدف‌گذاری، جایگاه‌یابی و نقش برندسازی
15 دقیقه
فصل چهارم - رفتار مصرف‌کننده و خریدار و ارزش پیشنهادی
19 دقیقه
فصل پنجم - پروموشن، ارتباطات بازاریابی و رسانه‌های اجتماعی
13 دقیقه
فصل ششم - قیمت و مکان، مدیریت کانال‌ها
12 دقیقه
فصل هفتم - محصول، توسعه‌ی محصول جدید و بازاریابی خدمات
12 دقیقه
فصل هشتم - ماهیت درحال‌تغییر بازاریابی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بازاریابی
نویسنده
مترجممحمد احمدی، فاطمه نصرتی
راویآرش آذر درخش
ناشر صوتیانتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه صوتی
84500 ت - 8.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بازاریابی

بابک نیک نیا
۱۴۰۲/۵/۲۴
کتاب مناسبی برای درک فضای بازاریابی هست. قطعا در کنار کتاب‌های بازاریابی کتابهای حوزه استراتژی و اقتصاد و روانشناسی نیز به عنوان مکمل مورد نیاز مطالعه کنندگان است. پیشنهاد میکنم بازاریابی را تجمیعی از این تخصص‌ها ببینید.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بازاریابی

برای دریافت کتاب صوتی بازاریابی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.