معرفی و دانلود رایگان کتاب صوتی بدرود بابابزرگ فیله

عکس جلد کتاب صوتی بدرود بابابزرگ فیله
قیمت:
رایگان - 0€
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بدرود بابابزرگ فیله و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بدرود بابابزرگ فیله و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بدرود بابابزرگ فیله

کتاب صوتی بدرود بابابزرگ فیله نوشته‌ی ایزابل ابدی شما را با خود به طبیعت زیبای آفریقا می‌برد و با گله‌ی فیل‌ها همراه می‌سازد. این کتاب تلاش می‌کند تا کودکان را با مفهوم مرگ آشنا سازد و آن‌ها را برای روزهای سخت خداحافظی آماده نماید.

موضوع کتاب صوتی بدرود بابابزرگ فیله (Farewell, Grandpa Elephant) چیست؟

بچه فیل‌ها بابابزرگ را خیلی دوست دارند، او خیلی مهربان است و برای آن‌ها قصه‌های جالبی تعریف می‌کرد. یکی از بچه فیل‌ها که جانی نام دارد غمی را در وجود خود احساس می‌کند و برای بابابزرگ خود نگران می‌شود. جانی از او درباره‌ی مرگ می‌پرسد و این فیل پیر تلاش می‌کند تا به ساده‌ترین شکل ممکن بچه فیل‌ها را برای مرگ خود آماده کند و آن‌ها را با این مفهوم آشنا سازد.

کتاب صوتی بدرود بابابزرگ فیله مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 3 تا 7 سال که علاقه‌مند به داستان‌های آموزنده و حیوانات هستند، مناسب خواهد بود. ایزابل ابدی (Isabel Abedi) در این کتاب صوتی تلاش می‌کند تا کودکان را برای مرگ عزیزانشان در آینده آماده نماید.

در بخشی از کتاب بدرود بابابزرگ فیله می‌شنویم:

- می‌اندازنت توی آتیش تا جلز و ولز کنی. یا مجبورت می‌کنن با شیطون منچ و مارپله بازی کنی. اگه ببازی می‌اندازنت توی آتیش و اگه ببری هم شیطون عصبانی می‌شه بازم می‌ندازتت توی آتیش.

- بعضی‌ها می‌گن وقتی می‌میریم تبدیل به یک موجودِ دیگه می‌شیم. من خودم دوست دارم هروقت مردم به شکل یک گل آفتابگردون یا یک پروانه برگردم.

جانی با خودش فکر می‌کرد که بابابزرگش وقتی بمیره به شکل چه موجودی برمی‌گرده و اینکه وقتی برگرده جانی از کجا می‌تونه بفهمه که اون بابابزرگشه یا نه؟

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
9 دقیقه
بدرود، بابابزرگ فیله

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بدرود بابابزرگ فیله
نویسنده
مترجمارشام طهماسبی زاده
راویامیرحسین صداقتی، مبینا آقاجانی، پرستو دهقان
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
رایگان - 0 یورو
افزودن به کتابخانه

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بدرود بابابزرگ فیله

ابوالفضل حیدری
۱۴۰۲/۹/۱۲
این کتاب راجب زندگی انسان هاست که در قتلب فیل‌ها اون رو طرح کردن
داستان از این قراره که روزی بچه فیل‌ها در حال بازی گردن در رودخونه بودند که میبینند پدر بزرگشون در حال نزدیک شدن به اونهاس
اونها فکر میکردن که قراره باهاشون بازی کنه اما پدر بزرگ گفت که میخواد اونها رو ترک کنه و به آرامگاه فیلم‌ها
بره
یکی از بچه فیل‌ها گفت اونجا کجاست
گفت جایی که فیلم‌ها بعد از زندگی به اونجا میرن
درباره بهشت و جهنم صحبت گردند و گفتند اگر فیل خوبی بوده باشی به بهشت میروی و روی ابرها راه میروی و با فرشته‌ها ساز میزنی و اگر فیلم بدی هم بوده باشی به جهنم میروی و در آتش می‌افتی
درباره روح گفتند که بعد از مرگ جسم کاملا از بین میرود به جز استخوان‌ها که آن‌ها را در موزه میگذارند و فقط روح است که سالم میماند و به حیات خود ادامه میدهد
و پدر بزرگ فیله بچه‌ها را با عشق بغل کرد و به محل آرامگاه فیل‌ها رفت
ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۱/۱۱/۱۸
از همون اول گوینده باهیجان همه رو معرفی کرد و این باعث جذابیت شروع به خواندن کتاب می‌شود. از بابا هم که می‌گوید دل من هوری می‌ریزد مخصوصا مزار و فوت، بهشت. روح پدرم در آرامش. در کتاب میگوید، هر وقت مردی به شکل یه چیز دیگه به جهان برمی‌گردید. مرگ معمای بزرگی است و تجربه منحصربفرد برای هر نفره. خاطرات و داستان‌های بزرگترها رو هرگز فراموش نکنید.
رضا علامه
۱۴۰۲/۹/۲۸
من فکر می‌کنم به اشنباه این کتاب در بخش کودکان قرار گرفته. پسر 8 ساله‌ام در حالی داشت به اون گوش می‌داد که چشمهاش پر از اشک بودن. من توصیه می‌کنم که این کتاب رو برای بچه هاتون دانلود نکنید.
س.م
۱۴۰۱/۱۲/۱۷
سلام و خسته نباشد
ای کاش برای بچه‌ها از زندگی بگید نه از مرگ، این داستان موضوعش برای بچه‌ها اصلا مناسب نیست
مرگ پدر بزرگ، خداحافظی بدون بازگشت و.. ‌.
ترنج ترنج
۱۴۰۲/۷/۱۵
اینکه بچه‌ها با مفهوم مرگ و سوگ آشنا بشن مسئله مهمیه اما قسمت جهنم برای بچه‌ها میتونه نگران کننده و ترسناک باشه و به نظرم نیازی به بیان جزییاتش نبود
اکرم ابوالفضلی
۱۴۰۲/۵/۴
کتاب خوبی بود و تلخترین واقعیت زندگی رو از زبان حیوانات برای بچه‌ها توضیح داد هر چند تلخ بود اما واقعیت‌ها معمولا تلخن داستان موضوع تامل برانگیزی داشت
علی احمدی
۱۴۰۲/۱۲/۱۵
به نظرم برای بچه‌هایی ک تازه دارن با مفاهیم مرگ آشنا و زندگی پس از مرگ آشنا میشن مناسب نیست. خیلی بی مقدمه و صریح و البته تخیلی رفته سراغش
کیانی
۱۴۰۲/۱۱/۲۴
دختر من خیلی دوست داره برای بچه‌هایی که در مورد مرگ انسانها میپرسن و یا خدایی نکرده تجربه از دست دادن افراد نزدیک رو داشتن داستان جالبیه
زهرا رحیمی
۱۴۰۲/۳/۱۹
واقعا متاسفم که یه بچه کوچیک باید از سوختن و جلز ولز کردن تو آتیش بشنوه. کاش هر چیزی رو ترجمه و منتشر نکنید😔😔
بهاره زینی
۱۴۰۲/۹/۲۰
بنظرم اصلا مناسب بچه‌ها نبود. از اینکه فرزندم بهش گوش داد ناراحتم.
مریم دهقانیان
۱۴۰۱/۱۲/۱۴
کتاب جالب بود و صدای قصه گو هم بسیار زیبا بود. ممنون از کتابراه
رضا اکبری
۱۴۰۲/۱/۱۹
جالب آموزنده و ارزش گوش دادن رو داره کاش طولانی تر بود
وحیده رجبی اردشیری
۱۳۹۹/۹/۳
سلام
ممنون بابت توجهتون به بخش کودک
ابوالفضل کامرانی
۱۴۰۲/۱۰/۵
درود، من یا شنیدن این کتاب حالم خوب شد
مریم
۱۴۰۲/۹/۱۶
داستان صوتی کوتاهی بود خوب بود
مشاهده همه نظرات 16

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بدرود بابابزرگ فیله

برای دریافت کتاب صوتی بدرود بابابزرگ فیله و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.