معرفی و دانلود کتاب صوتی نگراناسور

عکس جلد کتاب صوتی نگراناسور
قیمت:
8000 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نگراناسور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نگراناسور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی نگراناسور

کتاب صوتی نگراناسور، یک داستان آموزنده از ریچل برایت است. در این قصه‌ی لطیف با دایناسوری آشنا می‌شوید که راهی سفری تفریحی شده اما نمی‌تواند به خطرهای مسیر فکر نکند... شنیدن ماجرای نگراناسور به فرزندتان یاد می‌دهد چگونه نگرانی را از خود دور کرده و در لحظه‌های سخت، تصمیمات درست بگیرد.

درباره‌ی کتاب صوتی نگراناسور

یک قصه‌ی زیبا درباره‌ی اینکه چطور با نگرانی‌هایمان کنار بیاییم! کتاب صوتی نگراناسور (The Worrysaurus) درباره‌ی بچه دایناسوری است که می‌خواهد به یک پیک‌نیک تفریحی و لذت‌بخش برود. او که از فکر گردش در جنگل هیجان‌زده شده سفر را آغاز می‌کند، اما مدام از خودش می‌پرسد شاید چیز مهمی را فراموش کرده...

ریچل برایت (Rachel Bright) شخصیت همیشه نگران داستانش را در مقابل یک اتفاق غیرمنتظره قرار می‌دهد که نگراناسور را واقعاً می‌ترساند اما با یادآوری یک جمله دوباره آرامشش را به دست می‌آورد. دوست دارید این نکته‌ی طلایی را بلد شوید؟ برای فهمیدنش باید این کتاب دوست‌داشتنی را گوش کنید!

کتاب صوتی نگراناسور مناسب چه کسانی است؟

شنیدن این داستان آموزنده به کودکان گروه سنی 3 تا 7 سال پیشنهاد می‌شود.

با ریچل برایت بیشتر آشنا شویم

ریچل برایت (Rachel Bright) نویسنده و تصویرگر کودک اهل انگلیس است. او به دلیل خلاقیت و مهارت خود در تصویرپردازی طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارد و توانسته جوایز مختلفی مانند روز جهانی تصویرگر کتاب و کتاب کودک ناتینگهام را به دست آورد. از آثار معروف ریچل برایت که به فارسی ترجمه شده‌اند می‌توان به «هیولای چشم دکمه‌ای»، «نهنگی که بیشتر می‌خواست» و «گرگی که گم شد!» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی نگراناسور می‌شنویم

دایناسورِ قرمز‌رنگ توی حوضچه‌ پرید و حسابی همه ‌جای بدنش رو شست. بعد از حمام هم صبحانه‌ی مورد علاقش رو با لذت و تا لقمه‌ی آخر خورد. صبح روز بزرگی براش بود و برنامه‌های خیلی زیادی برای خوش‌گذرونی داشت. حیوون‌ِ بازیگوش، خوشحال و خندون، کوله‌ پشتیِ سبز‌رنگش رو روی دوشش گذاشت و به دل جنگل زد. برای رسیدن به مسیرِ جنگلی مورد نظرش باید اول از کنار ساحل می‌گذشت.

نگراناسور در حالی که آواز می‌خوند از روی شن‌های طلاییِ کنار ساحل عبور کرد. اون برنامه‌ی سفر به تپه‌های بالادست که امکان داشت پرماجرا باشه رو با دقت خیلی زیادی چیده‌بود و از هیجانِ پیک‌نیکی که می‌خواست بره، تموم هفته، روی پاهاش بند نبود. طبق نقشه، اون باید مسیر جنگلیِ طولانی‌ای رو پیاده می‌رفت و کنارِ تپه اردو می‌زد. جونورِ قرمز‌ کلی غذای خوشمزه برای گردشش آماده کرده‌بود. حتی کوچکترین جزئیاتِ سفر رو هم از قبل مشخص کرد تا هیچ مشکلی پیش نیاد.

نگراناسور دوست داشت که همه‌ی کارهاش روی برنامه و نظم دقیقی باشه، اما یک مشکل خیلی بزرگ وجود داشت. جونور بیچاره همیشه نگران بود که نکنه اتفاق غیرمنتظره‌ای بیفته و اوضاع خراب بشه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
13 دقیقه
نگراناسور

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی نگراناسور
نویسنده
مترجمیگانه حیدرنژاد
راویمارال نوحی، مبینا چیت سازان، محمد طالشیان
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
8000 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی نگراناسور

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی نگراناسور

برای دریافت کتاب صوتی نگراناسور و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.