معرفی و دانلود کتاب صوتی برج سکوت، کتاب سوم: در مرز دیدار روشنان

عکس جلد کتاب صوتی برج سکوت، کتاب سوم: در مرز دیدار روشنان
قیمت:
26300 تومان - 3.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی برج سکوت، کتاب سوم: در مرز دیدار روشنان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی برج سکوت، کتاب سوم: در مرز دیدار روشنان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی برج سکوت، کتاب سوم: در مرز دیدار روشنان

کتاب صوتی برج سکوت، کتاب سوم: در مرز دیدار روشنان نوشته‌ی حمیدرضا منایی، در قالب داستانی جذاب و تلخ به شناخت و بررسی عوامل مهم‌ترین مشکل اجتماعی، اقتصادى و بهداشتى امروزه یعنی اعتیاد می‌پردازد که عوارض ناشى از آن تهدیدى خطرناک براى جامعه بشرى به شمار می‌آید.

کتاب صوتی برج سکوت به صورت سه کتاب به نام‌های «نمایش مرگ»، «دیوار شیشه‌ای» و «در مرز دیدار روشنان» در کتابراه منتشر شده و موضوعی خاص را شرح می‌دهد، موضوعی که دغدغه‌ی اصلی جامعه‌ی امروزی است. این کتاب را به ترتیب از کتاب اول تا سوم بشنوید.

داستان کتاب صوتی برج سکوت درباره‌ی جوانی تحصیل کرده است که کاری مطابق با رشته‌اش پیدا نکرده و در دفتر یک رستوران معمولی مشغول به کار است، او به بیماری اعتیاد دچار شده و نمی‌تواند از این بحران خود را بیرون بکشد. او از خاطرات دوران کودکی‌اش، دورهمی‌ها با دوستان معتادش، جور کردن هزینه‌ی مواد مخدرش، خاطرات زندانش و از دورانی که اعتیاد را ترک کرده و پاک بوده است، می‌گوید. حمیدرضا منایی در این رمان بسیار دقیق توانسته حالات روحی شخصیت اصلی و دوستانش را بیان می‌کند.

این کتاب صوتی قسمتی از زندگی ضعیف‌ترین و آسیب‌‌پذیرترین طبقه‌های اجتماع را شرح می‌دهد که از چندین جهت مورد توجه قرار گرفته است. یکی از آن‌ها نوع روبه‌رو شدن راوی با پدیده‌ی دردناک اعتیاد است.

این کتاب صوتی مانند فیلم‌های مستندی که درباره‌ی اعتیاد است، عمل می‌کند، ولی در کنار آن از قواعد درام داستانی استفاده می‌کند و به درون کلیه ساختارهای زیستی که یک شخص در اجتماع را به پدیده‌ی اعتیاد می‌کشاند، سرک می‌کشد. از دورهمی‌های دانشجویی تا طبقه‌های اجتماعی ضعیف اقتصادی و در معرض آسیب که می‌توانند مخاطب این پدیده‌ی ننگین باشند.

حمیدرضا منایی به روایت منحصر به فرد و فوق‌العاده‌ای از ساختارهای زیستی معتادان می‌پردازد و نگاه خردمندانه، ظریف و فراموش نشده‌ای به جامعه می‌اندازد و ترکیبی از کلیه آن‌ها را به صورت داستانی جذاب پیش چشم شما به صف قرار می‌دهد.

یکی از خصلت‌های مهم ادبیات داستانی در تمام این سال‌ها به تصویر کشیدن وجوه زندگی انسان‌هاست. به عبارت آسان‌تر، داستان و رمان جهت نمایش و شرح مکتوب زندگی آدمیان تعریف شده است که آن‌ها را می‌توان از زاویه دیدهای گوناگون و به شکل و روش‌های مختلفی انجام داد. به همین دلیل این کتاب برای افراد زیادی یک داستان خیال‌انگیز نیست، بلکه طرحی مکتوب از یک زندگی به حساب می‌آید و همه جای آن می‌تواند برای شما الهام‌بخش ادامه و انتخاب راه درست زندگی به شمار آید. با این عملکردها دیگر رمان‌ها فقط پرکننده‌ی اوقات فراغت شما نیستند، بلکه جزئی حیاتی برای جامعه‌ی امروز و یک فعالیت هنری برجسته هستند.

کتاب صوتی برج سکوت آسیب‌های اجتماعی در ایران را نمایان می‌کند، داستان و رمان بیشتر از هر چیز دیگری منعکس‌کننده‌ی بغض‌ها، اشک‌ها و فریادهای پنهان شده‌ی جامعه‌ی امروزی هستند. درباره‌ی مشکلات و دغدغه‌های اجتماع و عموم مردم نوشتن کار بسیار دشواری است، زیرا امروزه رمان‌هایی با ژانرهای عشقی، تاریخی و ترسناک جذابی آمده‌اند و با استقبال زیادی هم روبه‌رو شدند و طرفداران زیادی دارند. اما برج سکوت یک خلق ادبی در چهارچوب‌های حرفه‌ای است که توانسته با آن‌ها به رقابت بپردازد و از قضا با استقبال قابل توجهی نیز مواجه شد.

در بخشی از کتاب صوتی برج سکوت، کتاب سوم: در مرز دیدار روشنان می‌شنویم:

«مردی را تصور کنید عریان و پا برهنه که جنازه‌ای را بر شانه دارد و دامنه‌ی پر شیب کوهی خشک و بی‌آب و علف را از میان باریکه راهی اریب، بالا می‌رود. پاهای خون آلود و ناتوانش، گهگاه روی شن‌ریزه‌های راه خاکی می‌سرد و جنازه از سر شانه‌اش فرو می‌افتد و شیب دامنه را پایین می‌غلتد و مرد هر بار با زحمتی دو چندان، راه رفته را باز می‌گردد و جنازه را بر شانه می‌کشد و راه قله را پیش می‌گیرد.

تیغ تیز آفتاب می‌گوید ظهر تابستان است. باد نرم هرزه‌گرد، نرمه خاک خشک را لوله می‌کند و بر سر و صورت خیس از عرق مرد می‌پاشد. آن‌چنان که چهره‌اش، پوشیده زیر لایه‌ای از غبار، به سفالینه‌ای خشک و چغر و پر ترک می‌ماند که ردی عمیق از درد و خستگی بر آن حک شده است.

بستر این تصویر کوهی است نه چندان بلند که بر سطح قله‌اش دیواری بلند و قطور و برج مانند به چشم می‌خورد که پی‌اش را از خشت خام و گچ ریختند...»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
13 دقیقه
بخش 1
6 دقیقه
بخش 2
19 دقیقه
بخش 3
23 دقیقه
بخش 4
20 دقیقه
بخش 5
6 دقیقه
بخش 6
5 دقیقه
بخش 7
13 دقیقه
بخش 8
10 دقیقه
بخش 9
14 دقیقه
بخش 10
15 دقیقه
بخش 11
24 دقیقه
بخش 12
11 دقیقه
بخش 13
6 دقیقه
بخش 14
9 دقیقه
بخش 15
31 دقیقه
بخش 16
15 دقیقه
بخش 17
10 دقیقه
بخش 18
6 دقیقه
بخش 19
16 دقیقه
بخش 20
32 دقیقه
بخش 21
15 دقیقه
بخش 22
29 دقیقه
بخش 23
8 دقیقه
بخش 24
11 دقیقه
بخش 25
13 دقیقه
بخش 26
11 دقیقه
بخش 27
13 دقیقه
بخش 28
14 دقیقه
بخش 29
11 دقیقه
بخش 30
12 دقیقه
بخش 31
12 دقیقه
بخش 32
19 دقیقه
بخش 33
28 دقیقه
بخش 34
7 دقیقه
بخش 35
7 دقیقه
بخش 36
17 دقیقه
بخش 37
13 دقیقه
بخش 38
13 دقیقه
بخش 39
34 دقیقه
بخش 40
10 دقیقه
بخش 41
11 دقیقه
بخش 42
14 دقیقه
بخش 43
7 دقیقه
بخش 44
16 دقیقه
بخش 45
12 دقیقه
بخش 46
9 دقیقه
بخش 47
7 دقیقه
بخش 48
22 دقیقه
بخش 49
10 دقیقه
بخش 50

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی برج سکوت، کتاب سوم: در مرز دیدار روشنان
نویسنده
راویحامد فعال
ناشر صوتیانتشارات نیستان
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ ساعت و ۵۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان ایرانی، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه صوتی
26300 ت - 3.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی برج سکوت، کتاب سوم: در مرز دیدار روشنان

zahra sadat bayat
۱۳۹۹/۸/۱۵
من نسخه چاپی کتاب رو خوندم. رمان فاخر ایرانی ‌، روایت داستان بسیار جذاب و پرکشش هست. روایت پازل گونه‌ی داستان هم واقعا جذابیت کتاب رو بیشتر کرده. نویسنده با اشراف کامل و اطلاعات دقیق مسئله اعتیاد رو در دل داستان ریشه یابی و بررسی کرده و اثر فوق العاده‌ای خلق کرده... یکی از بهترین و بی نقص‌ترین که رمان‌های ایرانی خواندم این رمان بوده.. تنها مشکل کتاب ادبیات بعضا دریده‌ی شخصیت‌ها در بعضی قسمت‌ها هست که البته با توجه به موضوع داستان کاملا منطقی هست.
گیسا حافظى
۱۳۹۹/۲/۲۶
جلد دوم، انقدر شخصیت‌ها خوب تعریف شده اند، مثل بچه اى که آرام بزرگ میشوند و عشقشان در دل عمیق. و با آن‌ها بزرگ میشویم و تجربه هایى جدید دقیقاً کارى که این کتاب با روح آدمیزاد میکند... زیستن، نازیسته ها... کارکترها واقعى با آن‌ها شاد شدم و غمگین.... . دوست شان دارم. رمانى خواندنى و شنیدنى... سپاس🙏
Raha dar
۱۴۰۱/۹/۱۶
اقای منایی نویسنده کتاب اینقدر خوب و دقیق با جزئیات داستان زندگی افراد درگیر اعتیاد را نوشتن و راوی داستان هم بسیار خوب کتاب را خواند که کتاب اول تمام شد بدون وقفه دوست داشتم‌ فصل بعدی را بخوانم خیلی عالی بود و پیشنهاد میکنم حتما این کتاب را بخوانید
بابک سرابی
۱۴۰۰/۳/۱۱
من اهل رمان نیستم و‌معمولا کتابهای مستند و تاریخی میخونم، اما این رمان فوق العاده بود، شخصیت‌ها و رفتارها طوری هستند که کاملا میتونی خودت رو در همان مکان و لحظه تصور کنی، و البته قدرت بی نظیر گوینده جذابیت کتاب رو چند برابر کرده
Samira Noorishirazi
۱۴۰۱/۱۰/۱۸
سه جلد کتاب، محتوی و خوانش عالی
محتوی بسیار آموزنده است، شنیدن و یا خواندن آن را شدیدا توصیه می‌کنم به خصوص به قشر نوجوان و جوان
مجید امین
۱۳۹۹/۸/۲۷
آنقدر داستان زیبا و جذاب بود که کاش سه جلد دیگر داشت عشق کردم باهاش. حداقل منتظر جلد بعدی باشیم
عباس مومنی جو
۱۴۰۱/۳/۱۵
بی نظیر. واقعا حس مشترک خیلی از جوونای مملکته
لیلا فاطمی
۱۴۰۰/۲/۲۳
برج سکوت بی نظیر هست ممنونم ازتان و صدای حامد فعال❤️
neda blr
۱۴۰۰/۶/۲۸
فوق العادس کاش قسمتای بیشتری داشت
Arash Mahmoodi
۱۴۰۰/۱/۲۳
فوق العاده خوب...
مشاهده همه نظرات 10

راهنمای مطالعه کتاب صوتی برج سکوت، کتاب سوم: در مرز دیدار روشنان

برای دریافت کتاب صوتی برج سکوت، کتاب سوم: در مرز دیدار روشنان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.