معرفی و دانلود کتاب صوتی برنامه‌ریزی بازاریابی استراتژیک برای کسب‌وکارهای کوچک تا متوسط

عکس جلد کتاب صوتی برنامه‌ریزی بازاریابی استراتژیک برای کسب‌وکارهای کوچک تا متوسط
قیمت:
25000 تومان - 2.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی برنامه‌ریزی بازاریابی استراتژیک برای کسب‌وکارهای کوچک تا متوسط و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی برنامه‌ریزی بازاریابی استراتژیک برای کسب‌وکارهای کوچک تا متوسط و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی برنامه‌ریزی بازاریابی استراتژیک برای کسب‌وکارهای کوچک تا متوسط

کتاب صوتی برنامه‌ریزی بازاریابی استراتژیک برای کسب‌وکارهای کوچک تا متوسط اثر دیوید دبلیو اندرسون، یک ابزار مناسب و کاربردی برای توسعه تجارت‌هاست و به تمامی مدیران صنایع ‌کوچک تا متوسط یک روند تجربی ارائه می‌دهد.

در وضعیت کنونی که جهان شاهد تحولات و تغییرات شگرفی در حوزه‌های مختلف و شیوه‌های کسب‌و‌کار است، حضور در بازارهای ملی و بین‌المللی نیاز به یک مدیریت علمی بر پایه تفکر همه‌جانبه دارد؛ از این رو، در سال‌های اخیر تقاضای مدیران مؤسسه‌های ارائه دهنده خدمات و صاحبان صنایع به ویژه کسب‌و‌کارهای کوچک تا متوسط، برای مشاوره و پژوهش‌های بازاریابی، گسترش یافته و دغدغه‌های مدیران در شناخت بهتر بازار و توقعات مشتریان فراگیر شده است.

بنگاه‌های کوچک و متوسط در کشور، در حال حاضر با مشکلات فراوان در توسعه فعالیت خود در داخل و خارج روبه‌رو هستند. نقش و اهمیت این بنگاه‌ها در اقتصاد ایران تردیدناپذیر است. این صنایع با سرمایه‌گذاری نسبتاً اندک، اشتغال قابل ملاحظه‌ای را به وجود آورده و به علت انعطاف‌پذیری در ارائه تولید یا خدمات، فعالیت‌های صنعتی را آسان می‌سازند. ضمن اینکه می‌توانند به صورت صنایع جانبی در خدمت صنایع بزرگ‌تر باشند. برنامه‌ریزی بازاریابی استراتژیک برای کسب‌و‌کارهای کوچک تا متوسط (Strategic Marketing Planning for the Small to Medium Sized Business) می‌تواند توانمندی اینگونه تجارت‌ها را در رویارویی با مشکلات و تهدیدات افزایش داده و حضور پایداری را در عرصه اقتصادی برای آن‌ها فراهم کند.

هر تصمیم و حرکتی در چهارچوب فعالیت‌های بازاریابی، تحت تأثیر عوامل محیطی است. مهم‌ترین ویژگی محیط، دگرگونی و تغییر است. صنایع کوچک و متوسط نیز تحت تأثیر عوامل محیطی قرار دارند. آن‌ها باید به منظور موفقیت در بازار، عوامل محیطی را شناسایی کرده و خود را با تغییرات و دگرگونی‌های محیطی هماهنگ کنند. روش برخورد با تغییرات محیطی بکارگیری فرآیند مدیریت استراتژیک و نیز استراتژی‌های بازاریابی است. استفاده از استراتژی‌های بازاریابی این امکان را به مؤسسه می‌دهد تا مجموعه‌ای از روابط را میان بنگاه اقتصادی و محیط برقرار کند تا نخست منطبق بر توانمندی‌های سازمان باشد و دوم در قبال تغییرات و دگرگونی‌های محیط، پاسخ‌گو باشد.

برنامه‌ریزی بازاریابی استراتژیک، می‌تواند در موفقیت کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط نقش به سزایی داشته باشد. در صنایع و تجارت‌های بزرگ، استفاده از برنامه‌ریزی بازاریابی استراتژیک نتایج موفقی را در برداشته است؛ ولی استفاده از آن در کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط، به علت شرایط خاص کمتر مورد توجه قرار گرفته است. با توجه به افزایش کمّیت و اهمیت کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط در فعالیت‌های اقتصادی دنیا و نیاز آن‌ها به بهره‌مندی از برنامه‌ریزی استراتژیک، برای موفقیت در دنیای رقابتی، کتاب صوتی برنامه‌ریزی بازاریابی استراتژیک برای کسب‌وکارهای کوچک تا متوسط تلاش می‌کند تا به سازمان‌ها با ارائه یک برنامه عملی و کاربردی، در رسیدن به این امر مهم کمک کند.

دیوید دبلیو اندرسون (David W Anderson) در این کتاب یکی از بهترین برنامه‌های گام‌به‌گام بازاریابی را ارائه می‌کند و این کتاب را برای تمامی مدیران صنایع ‌کوچک تا متوسط و همچنین دانشجویان، علاقه‌مندان، مشاوران و دانش‌پژوهان مسائل مدیریت بازاریابی، بازرگانی، کسب‌وکار و کارآفرینی به نگارش درآورده است.

کتاب حاضر با گرایشی مدیریتی و به صورت کاربردی نگارش یافته و تلاش دارد در برنامه‌های تجاری، نیروی محرکه‌ای باشد که با خلق یک بیانیه رسالت، برنامه‌ریزی برای عملیات اجرایی، تمرکز بر روی مشتریان بالقوه، ظرفیت‌سنجی بازار، شناسایی نقاط ضعف رقیب‌ها و شناسایی روندهایی که در کسب‌وکار مؤثر است، هدف‌های گسترده‌ای را برای برنامه بازاریابی طرح کند و با یکپارچه‌سازی استراتژی‌ها، تاکتیک‌ها و فرآیند‌های قابل سنجش، آن ‌را به بخشی از فرهنگ سازمانی تبدیل کند.

محتوای این کتاب در مقایسه با سایر کتاب‌های حوزه بازاریابی منحصربه‌فرد است؛ چراکه کمتر کتابی به مؤلفه‌های کاربردی قابل اجرا، در این حوزه، به ویژه در سطح تجارت‌های کوچک و متوسط پرداخته است. این کتاب حاصل سی سال تجربه مؤلف در بازاریابی محصولات و خدمات در سطح بین‌المللی است. در این اثر سعی شده با استفاده از مطالعات و بررسی ساختارهای مختلف بازاریابی، الگویی سودمند برای یک برنامه‌ریزی بازاریابی استراتژیک و به صورت کاملاً کاربردی ارائه شود. امید است کتاب حاضر بتواند به صاحبان تجارت و همه علاقه‌مندانی که قصد دارند با برنامه‌ریزی بازاریابی استراتژیک، موجبات توسعه بهینه کسب‌و‌کاری را فراهم کنند، یاری رساند.

متأسفانه، 80 درصد از کسب‌وکارهای با اندازه کوچک تا متوسط در طول 2 سال ابتدای کارشان با شکست روبه‌رو می‌شوند و 90 درصد از تجارت‌ها، بعد از 10 سال ابتدای کارشان کاملاً از بین رفته‌اند. اگرچه ممکن است دلایل بسیاری وجود داشته باشد، ولی علت اساسی در بیشتر موارد، عدم وجود یک برنامه بازاریابی استراتژیک، کاربردی و قابل سنجش است.

کتاب‌های زیادی در مورد تئوری‌های بازاریابی وجود دارند، اما تعداد کمی از آن‌ها مؤلفه‌های کاربردی قابل اجرایی دارند. هدف این کتاب راهنما، هدایت شما در طول یک مسیر از برنامه‌های بازاریابی است. با استفاده از این کتاب، شما قادر خواهید بود تا یک برنامه،‌ مخصوص به نیازهای تجارت‌تان را توسعه دهید.

ابتدا، شما پژوهش‌های ضروری خود را بر روی مسائلی که تصمیم‌های منطقی و مهم تجارت شما به شمار می‌روند، انجام خواهید داد؛ دوم، یک اساسنامه مأموریتی برای تجارت خود ایجاد خواهید کرد که به عنوان یک چراغ راهنما در طول مسیر بازاریابی، شما را هدایت خواهد کرد؛ سوم، هدف‌ها، استراتژی‌ها، تاکتیک‌ها و بودجه‌هایی که زیرساخت برنامه بازاریابی شما را ایجاد می‌کنند، توسعه خواهید داد؛ چهارم، برنامه را در کارهای روزانه خود جای داده، به صورتی که قسمتی از تجارت شما می‌شود؛ نهایتاً، میزان موفقیت تلاش‌های خود را سنجیده و به منظور ادامه حرکت در مسیر تعالی، به محض نیاز برنامه را اصلاح می‌کنید.

در طی سال‌ها، بازاریابان انواع مختلفی از ساختارهای بازاریابی را تجربه کرده‌اند. این سیستم توسعه برنامه، تنها سیستمی است که جواب می‌دهد. اگرچه این کتاب یک چهارچوب عالی برای طراحی یک برنامه بازاریابی ارائه می‌دهد، اما رسیدن به نتیجه و کسب موفقیت به طور کامل، بستگی به تلاش‌های شما خواهد داشت. به یاد داشته باشید که برنامه به‌خودی‌خود به وجود نیامده و به نتیجه نمی‌رسد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
7 دقیقه
مقدمه
28 دقیقه
فصل اول: نظریه بازاریابی - زندگی واقعی
23 دقیقه
فصل اول - بخش دوم - ماتریس SWOT
22 دقیقه
فصل اول - بخش سوم - تاکتیک‌های اجرای برنامه
26 دقیقه
فصل دوم: تکالیف خود را انجام دهید
11 دقیقه
فصل سوم: رقابت مؤثر
9 دقیقه
فصل چهارم: شناسایی روندهای بازار
14 دقیقه
فصل پنجم: طرح بازاریابی
23 دقیقه
فصل ششم: روش‌های رایج برای ارسال پیام به بازار
21 دقیقه
فصل ششم - بخش دوم - تبلیغات تجاری
19 دقیقه
فصل ششم - بخش سوم - تبلیغات درون فروشگاه
21 دقیقه
فصل ششم - بخش چهارم - اقدامات پس از انجام مکاتبه مستقیم
8 دقیقه
فصل هفتم: یک مدل کاری
9 دقیقه
فصل هشتم: یکپارچه‌سازی کل برنامه‌ها

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی برنامه‌ریزی بازاریابی استراتژیک برای کسب‌وکارهای کوچک تا متوسط
نویسنده
مترجمابوالفضل دانایی، امیر احسانی
راویمهیار ستاری
ناشر صوتیانتشارات تیسا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه صوتی
25000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی برنامه‌ریزی بازاریابی استراتژیک برای کسب‌وکارهای کوچک تا متوسط

Morteza Nasiri
۱۴۰۱/۱۰/۶
بنده به شخصه عاشق کتابهای برنامه ریزی بازاریابی استراتژیک هستم و در این حوزه کتابهای بسیاری خوندم، ولی این کتاب اولین کتاب صوتی در این زمینه هستش که گوش دادم، نظرم اینه که قصد شروع کسب و کاری رو در حد متوسط به پایین دارید، یک دفترچه یادداشت کنارتون بذارید و شروع کنید به گوش دادن کتاب و یادداشت برداری از فصلهای این کتاب، شک نکن ضرر نمیکنی هیچ، بلکه بنده رو دعا خواهید کرد.
Mohsen Shokouhmand
۱۴۰۲/۵/۲۵
در دورانی که محیط کسب و کارها دائم در حال تغییر است، انتخاب رویکردها و استراتژی‌های درست بسیار مشکل و حیاتی است، مطالعه این کتاب کمک می‌کند که انتخاب‌های مناسبتری داشته باشیم
فروزان شریفی فر
۱۳۹۸/۹/۲۷
ترجمه بسیار عالی، گوینده حرفه ای، بیان مفاهیم کاربردی با مثالهای قابل فهم و ارائه راهکارهای عملی همه از ویژگیهای خوب این کتاب صوتی می‌باشند.
سهیل قهرمانی
۱۳۹۸/۸/۹
این کتاب راهکارهای خوبی ارائه میده، همچنین دید پایه‌ای خوبی در مورد پلن بازاریابی میده به آدم.
عباس محمودیان
۱۳۹۹/۱/۷
من واقعا از خرید این کتاب پشیمون شدم. بین کلام گوینده خیلی موسیقی پخش میشه و حرف جدیدی هم نزد.
mahmood yazd
۱۳۹۸/۶/۴
کتاب فوق العاده‌ای هست وقتی نمونه اون رو شنیدم متوجه شدم که کتاب تاثیرگذاری میتونه باشه
آتنا حیدری
۱۴۰۲/۱۱/۲۰
خیلی دوست داشتم برای ابتدای راه فکر میکنم خیلی بدرد بخور هستش
mostafa mostafa
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
قسمت اول کتابش خیلی خوبه ولی هرچه به سمت اخر میرود فقط توصیه میکند
Azin Mehr
۱۴۰۱/۱۰/۲
کتابی ساده، اما پایه‌ای و خوب است.
مشاهده همه نظرات 9

راهنمای مطالعه کتاب صوتی برنامه‌ریزی بازاریابی استراتژیک برای کسب‌وکارهای کوچک تا متوسط

برای دریافت کتاب صوتی برنامه‌ریزی بازاریابی استراتژیک برای کسب‌وکارهای کوچک تا متوسط و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.