معرفی و دانلود کتاب صوتی بیا بریم ماهیگیری گاس

عکس جلد کتاب صوتی بیا بریم ماهیگیری گاس
قیمت:
7000 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بیا بریم ماهیگیری گاس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بیا بریم ماهیگیری گاس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بیا بریم ماهیگیری گاس

جاکلین ویلیامز در کتاب صوتی بیا بریم ماهیگیری گاس، داستان شیرین جوجه‌تیغی‌ای را به تصویر می‌کشد که با پدربزرگش به ماهیگیری می‌رود اما در این اتفاق‌های غیرمنتظره‌ای برایشان رخ می‌دهد. این قصه جذاب به کودکان یاد می‌دهد که شاید گاهی برنامه‌هایمان در زندگی به هم بخورد، اما باید از هر فرصتی استفاده کرد تا روز خوبی برای خودمان بسازیم.

دربارۀ کتاب صوتی بیا بریم ماهیگیری گاس:

گاس و پدربزرگش که شخصیت‌های اصلی کتاب صوتی بیا بریم ماهیگیری گاس (Let's Go Fishing, Gus) هستند، قرار است با هم به ماهیگیری بروند. وقتی به دریاچه می‌رسند، متوجه می‌شوند که گاس چوب ماهی‌گیری‌اش را فراموش کرده. به نظر شما برنامه تفریحی‌شان برهم می‌خورد؟ اما نه! پدربزرگ تصمیم می‌گیرد با آنچه همراهشان هست برای گاس یک چوب جدید بسازد. بعد از این اتفاق آن‌ها فکر می‌کنند که دیگر دردسرهایشان تمام شده اما باز هم ماجراهای دیگری برایشان رخ می‌دهد...

جاکْلین ویلیامز (Jacklyn Williams) با نگارش این داستان تلاش کرده تا به کودکان نشان دهد که مهم‌ترین چیز این است که باید در هر لحظه با ما خوش بگذرد و نباید به خاطر اتفاق‌های بد ناراحت شویم.

کتاب صوتی بیا بریم ماهیگیری گاس برای چه کسانی مناسب است:

این کتاب برای کودکان 5 تا 8 سال که به کتاب‌های ماجراجویانه علاقه‌مند هستند، انتخاب خوبی خواهد بود.

با جاکلین ویلیامز بیشتر آشنا شویم:

ویلیامز نویسنده و روزنامه‌نگار است و به طور تخصصی به حوزۀ ادبیات کودکان می‌پردازد. از او تاکنون کتاب‌های «یک حیوان خانگی انتخاب کن گاس»، «روز شکرگزاری مبارک گاس» و «تولدت مبارک گاس» به فارسی ترجمه شده است.

در بخشی از کتاب صوتی بیا بریم ماهیگیری گاس می‌شنویم:

خیلی زود، آسمون رو به تاریکی رفت و خورشید داشت غروب می‌کرد. دیگه وقت برگشتن به خونه بود. گاس شروع به بیرون کشیدن ریسمان ماهیگیریش کرد که یکهو چیزی اون رو از داخل آب به طرف پایین کشید. بابابزرگ با هیجان گفت: «گاس تو یک ماهی رو گیر انداختی!»

گاس چوب رو به طرف خودش کشید تا بتونه ماهی رو از آب بیرون بکشه.

بابابزرگ: «این باید گنده‌ترین ماهیِ دنیا باشه! ادامه بده گاس!»

گاس با تمام نیرو طناب رو به طرف خودش کشید و در نهایت تونست قلاب رو از آب بیرون بکشه. اما ازش چیزی که انتظار داشت آویزون نبود.

بابابزرگ به شوخی گفت: «خوب خوب. ببین چی پیدا کردی! یک چکمۀ سیاهِ گندیده!»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
13 دقیقه
بیا بریم ماهیگیری گاس

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بیا بریم ماهیگیری گاس
نویسنده
مترجمفاطمه خانلری
راویمبینا چیت سازان، محمد طالشیان
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
7000 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بیا بریم ماهیگیری گاس

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بیا بریم ماهیگیری گاس

برای دریافت کتاب صوتی بیا بریم ماهیگیری گاس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.