معرفی و دانلود کتاب صوتی حشرات بالدار

عکس جلد کتاب صوتی حشرات بالدار
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی حشرات بالدار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی حشرات بالدار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی حشرات بالدار

لیتزی والدیویا در کتاب صوتی حشرات بالدار داستان دوستی دو کرم را تعریف می‌کند که نمی‌دانند بعد از پیله بستن قرار است به پروانه تبدیل شوند یا شاپرک. به نظر شما عاقبت رفاقت این دو چه می‌شود؟ آیا بعد از اینکه فهمیدند کدامشان پروانه هستند و کدامشان شاپرک، باز هم با همدیگر دوست می‌مانند؟

دربارۀ کتاب صوتی حشرات بالدار:

نویسنده در کتاب داستان حشرات بالدار (Flutterbugs, The Story of Spice & Cabbage) این پیام را به کودکان می‌رساند که هیچ موجودی بر دیگری برتری ندارد؛ چیزهایی مانند رنگ پوست و ویژگی‌های ظاهری دیگر باعث نمی‌شود یکی را از دیگری بهتر بدانیم. چیزی که مهم است، قلب و دل آدم‌هاست.

لیتزی والدیویا (Litzi Valdivia) با به تصویر کشیدن مدرسه‌ای که کرم‌هایی شبیه به هم در آن درس می‌خوانند، نشان می‌دهد مردم موجودات را در آغاز یکسان می‌بینند و رفتار یکسانی با آن‌ها دارند. اما وقتی تفاوت‌ها نمایان می‌شود، مردم نیز رفتارهای گوناگونی را در پیش می‌گیرند.

کتاب صوتی حشرات بالدار برای چه کسانی مناسب است:

این کتاب می‌تواند قصه‌ای شنیدنی برای کودکان 5 تا 8 ساله باشد.

در بخشی از کتاب صوتی حشرات بالدار می‌شنویم:

کلاس درس هم جایی بود که کرم‌های کوچولو راه و رسم زندگی در دنیای خودشون رو آموزش می‌دیدن. اونجا یاد می‌گرفتن که چطوری برای خودشون غذا تهیه کنن یا چطوری پیله بسازن. از همه مهم‌تر، با خطرهایی که ممکن بود اون‌ها رو تهدید کنه، آشنا می‌شدن.

بعد از این که همه سر جاهاشون نشستن، خانم معلم گفت: «صبح بخیر بچه‌ها! درس اول رو آغاز می‌کنیم. امروز یاد می‌گیرین که چطوری در مقابل خطر، از خودتون محافظت کنین. اول از همه باید خطرهایی که تهدیدتون می‌کنن رو بشناسین و بعد ازشون دوری کنین. بچه‌ها! همیشه یادتون باشه که هرجا پرنده‌ها، عنکبوت‌ها و حلزون‌ها رو دیدین، ازشون فاصله بگیرین؛ چون شما غذای اون‌ها هستین. دربارۀ انسان‌ها هم... اممم بستگی داره. اگر به پروانه تبدیل شدید، دیگه خیالتون راحت باشه! چون اون‌ها دوستتون دارن و کم‌تر آسیب می‌بینین. اما اگر به شاپرک تبدیل شدید، دیگه از دستشون در امان نیستین! چون ممکنه گیرتون بندازن و از بین ببرنتون.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
27 دقیقه
حشرات بالدار

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی حشرات بالدار
نویسنده
مترجمفاطمه خانلری
راویمونا غنی نیا، ساقی گل پور، محمد قدم پور مقدم
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۲۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی حشرات بالدار

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی حشرات بالدار

برای دریافت کتاب صوتی حشرات بالدار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.