معرفی و دانلود کتاب صوتی تابستان

عکس جلد کتاب صوتی تابستان
قیمت:
۵۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تابستان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تابستان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی تابستان

لوری لی در کتاب صوتی تابستان از مجموعه تکه‌های نیک، به روایت توصیف‌های زیبا و جذاب می‌پردازد که موجب ایجاد حال و هوایی تازه‌ در ارتباط بین انسان و طبیعت می‌شود.

کتاب صوتی تابستان (Summer) داستانی ماندگار و درخشان است که دنیای کودکی ساده‌ی لوری لی (Laurie Lee) را به تصویر می‌کشد. هم‌چنین این داستان از کتاب «شراب سیب با رزی» برگرفته شده است. این کتاب فرصتی برای مرور روزهای تابستانی خاطره‌انگیز و بی‌نظیر را می‌دهد و آن روزهای بی‌دغدغه و شاد کودکی را به یادمان می‌آورد.

دوران کودکی لوری لی، این نویسنده‌ی خوش‌ذوق در طبیعت زیبا، وحشی و بکر گلوچسترشایر سپری شده است، لوری به همراه خانواده‌اش در جوانی به اسپانیا مهاجرت کرد و در تیرگی و خفقان جنگ‌های داخلی این کشور اسیر شد. او این کتاب صوتی را همانند سوگنامه‌ای برای زادگاه زیبایش انگلستان به نگارش درآورد. این کتاب به عنوان نماینده کوچکی از ادبیات انگلستان و تاریخ این کشور است که نوع زندگی مردم و نگاه‌شان به دنیا و طبیعت در این کشور را به نمایش می‌گذارد.

تابستان،‌ یکی از جلدهای مجموعه‌ی تکه‌های نیک است. این مجموعه آثار نویسندگان درخشان کلاسیک را از سراسر دنیا جمع‌آوری کرده،‌ کتاب‌هایی که بار دیگر انسان را به یاد انسان می‌آورد. این مجموعه تلاش کرده که ریتم و لحن نویسندگان گوناگون و تنوع فرمی قالب‌های ادبی حفظ شود و به مخاطب منتقل شود.

در قسمتی از کتاب صوتی تابستان می‌شنویم:

سه سالم بود که از کالسکه پیاده‌ام کردند و در آن‌جا بود که با نوعی حس گیجی و ترس، زندگیم در روستا شروع شد. علف‌های ماه ژوئن که در میان‌شان ایستاده بودم از من بلندتر بودند و من می‌گریستم، تا پیش از آن هیچ‌وقت این‌قدر به علف‌ها نزدیک نبودم، یک سر و گردن از من بلندتر بودند و اطرافم را گرفته بودند، تک تک برگ‌ها با نور خورشید به شکل پوست ببر خالکوبی شده بود. برگ‌های تیز، تیره و برنده که رنگ سبز محشری داشتند و به انبوهی یک جنگل بودند، با ملخ‌هایی که مثل میمون در هوا جیرجیر و جیک‌جیک می‌کردند، زنده به نظر می‌رسیدند.

من گم شده بودم و نمی‌دانستم به کدام طرف بروم. گرمای استوایی از زمین بیرون می‌تراوید و از رایحه‌ی تند ریشه‌ها و گزنده‌ها آکنده بود. توده‌های سفید شکوفه‌های انگور کولی در آسمان روی هم انباشته شده بودند و دود و پوسته‌ی خفه‌کننده‌ی شیرین و دوار خود را در بلای سرم می‌ریختند، بالاتر چکاوک‌های شوریده جیغ می‌کشیدند، گویی که آسمان از هم گسسته می‌شد، برای اولین‌بار در زندگی‌ام از دید انسان‌ها دور بوده‌ام...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
شناسنامه
2 دقیقه
متن پشت جلد
3 دقیقه
یادداشت سرپرست مجموعه
2 دقیقه
درباره‌ی نویسنده
11 دقیقه
بخش اول
16 دقیقه
بخش دوم
9 دقیقه
بخش سوم
21 دقیقه
بخش چهارم
9 دقیقه
بخش پنجم
20 دقیقه
بخش ششم
20 دقیقه
بخش هفتم
17 دقیقه
بخش هشتم
10 دقیقه
بخش نهم
18 دقیقه
بخش دهم
15 دقیقه
بخش یازدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی تابستان
نویسنده
مترجمصبا راستگار
راویهوتن شاطری پور، شهره روحی
ناشر چاپیانتشارات کتاب سرای نیک
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۵۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی شعر، ادبیات و زندگینامه، کتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی تابستان

Debora
۱۴۰۰/۱/۱۸
چقدر کتاب دلنشین و زیبایی بود با توصیفات عالی. چرا کتابهای بیشتری از این نویسنده خوب را کار نمیکنید من منتظر بقیه کتابهای لوری لی هستم. ممنون از کتابراه
ماهگل
۱۴۰۲/۱۱/۹
کتابی بسیار دلپذیر
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی تابستان

برای دریافت کتاب صوتی تابستان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.