معرفی و دانلود کتاب صوتی ترفلگار

عکس جلد کتاب صوتی ترفلگار
قیمت:
۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ترفلگار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ترفلگار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ترفلگار

کتاب صوتی ترفلگار نوشته‌ی استفن کاسگروف، درباره‌ی اژدهای مهربانی است که همراه با دیگر حیوانات در جزیره‌ی سرندیپیتی زندگی می‌کنند. این اژدها همیشه در حال کمک و خوشحال کردن دیگران است.

موضوع کتاب صوتی ترفلگار (Trafalgar) چیست؟

در زمان‌های بسیار دور وسط اقیانوس بزرگی، جزیره‌ای به اسم سِرِندیپیتی بود. در بالای کوه­‌های زیبا و بلند این جزیره‌، دره‌ای وجود داشت که از چمنزاری عجیب و غریب پوشیده شده بود. این چمنزار با دیگر مکان‌ها متفاوت بود، چون حیوان­اتی که در آنجا زندگی می­‌کردند، بسیار مهربان و دوست‌داشتنی بودند.

اما عجیب و غریب بودن آن‌جا دلیل دیگری هم داشت. اطراف این چمنزار یک حیوان خاص به نام ترَفِلگار زندگی می­‌کرد که اژدهایی مهربان، زیبا و دلسوز با بال­‌هایی بزرگ و قشنگ بود. او زندگی آرامی داشت و از آن لذت می­‌برد و همیشه در پی مهربانی و کمک کردن به دیگران بود، به همین دلیل آن چمنزار را برای زندگی برگزید. یک روز ترفلگار تصمیم گرفت کاری انجام دهد تا تمام حیوانات چمنزار خوشحال شوند. اما هیچ‌چیز طبق نقشه‌ای که کشیده بود پیش نرفت...

کتاب صوتی ترفلگار مناسب چه کسانی است؟

این کتاب صوتی برای کودکان با گروه سنی پیش دبستانی و دبستانی مناسب است. شنیدن این اثر برای کودکانی لذت‌بخش است که دوست دارند به دیگران کمک کنند و از مهربانی کردن به دیگران خوشحال می‌شوند. کودکان پس از شنیدن این کتاب صوتی یاد می‌گیرند که برای مهربان بودن لازم نیست کارهای دشواری انجام دهند یا شرایط خاصی داشته باشند؛ هرچند که در این داستان نیز اژدهایی عجیب و غریب با مهربانی به دیگران کمک می‌کند.

در قسمتی از کتاب صوتی ترفلگار می‌شنویم:

صدای اون بچه از چمنزار و لابه­‌لای درخت­‌ها رد شد به گوش ترفلگار رسید. همون موقع بود که اون اژدها فهمید قبل از اینکه بین راسوها جنگی شروع بشه، باید کاری برای برگردوندن آرامش به اونجا کرد.

صبح روز بعد، وقتی که کیت و کین هنوز خواب بودن، ترفلگار بی سرو­صدا سنگِ طلایی رو برداشت و به آسمون پرواز کرد. اون می‌خواست سنگ رو به خورشید برگردونه تا بعدش آرامش به چمنزار برگرده. کمی بعد از اینکه ترفلگار شروع به پرواز کرد، راسوها متوجه شدن که سنگِ طلایی سرجاش نیست.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
15 دقیقه
ترفلگار

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ترفلگار
نویسنده
مترجمکارن اقوامی
راویعارف امیری، محمد قدم پور مقدم، مهرانه امروانی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ترفلگار

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ترفلگار

برای دریافت کتاب صوتی ترفلگار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.