معرفی و دانلود کتاب صوتی جست و خیز با دونه‌های نخود فرنگی

عکس جلد کتاب صوتی جست و خیز با دونه‌های نخود فرنگی
قیمت:
5500 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جست و خیز با دونه‌های نخود فرنگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جست و خیز با دونه‌های نخود فرنگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی جست و خیز با دونه‌های نخود فرنگی

کتاب صوتی جست و خیز با دونه‌های نخود فرنگی نوشتۀ تچر هرد، داستان مزرعۀ زیبایی را به تصویر می‌کشد که روزی از روزها صاحبش متوجه حضور موجوداتی غریبه در آن می‌شود.

موضوع کتاب صوتی جست و خیز با دونه‌های نخود فرنگی چیست؟

آقای کشاورز صاحب مزرعه‌ای به نام باغ آرامش است که در آن پیاز، ذرت‌های طلایی‌رنگ و گوجه‌های خوش‌رنگ و لعاب می‌کارد. مزرعه‌دار که مردی بسیار پرتلاش، مهربان و سخت‌کوش است هر روز به باغش می‌رود و به آن جا رسیدگی می‌کند.

او به قدری کارش را دوست دارد که متوجه گذر زمان نمی‌شود. احتمالاً به همین دلیل سروصدای ساکنین جدید مزرعه را نشنیده است.

یک گروه از موش‌های کوچولو در نزدیکی باغ مرد برای خود خانه ساخته‌اند و لحظات خوشی را در کنار هم می‌گذرانند. یک خانوادۀ سه نفره از این گروه خودشان را برای جشن نیمۀ تابستان آماده می‌کنند اما ناگهان در همین حین حادثه‌ای رخ می‌دهد. موش کوچک که برای هواخوری از خانه‌اش بیرون آمده، بدون آنکه متوجه باشد کم‌کم دور و دورتر می‌شود تا اینکه احساس خستگی می‌کند و در میان برگ‌های کاهوپیچ خوابش می‌برد.

مادر و پدر این موش کوچولو بعد از ساعاتی متوجه می‌شوند که مدتی طولانی از نبود فرزندشان می‌گذرد و...

کتاب صوتی جست و خیز با دونه‌های نخود فرنگی برای چه کسانی مناسب است؟

این داستان جذاب و آموزنده که برای کودکان 3 تا 7 ساله مجذوب‌کننده است، قوۀ تخیل فرزندتان را تقویت می‌کند.

در بخشی از کتاب صوتی جست و خیز با دونه‌های نخود فرنگی می‌شنویم:

کشاورز آرامش همۀ میوه‌ها و سبزیجات تازه کنده شده رو روی کابینت آشپزخونه گذاشته بود. بچه‌موشه هنوز توی خواب خوش و از همه جا بی‌خبر بود. مامان و باباموشه زود وارد آشپزخونه شدن و باباموشه تو اولین فرصتی که کشاورز آرامش حواسش نبود، از کابینت بالا رفت و بالای یکی از قفسه‌ها قایم شد.

اون از پشت کدو یواشکی کشاورز آرامش رو زیر نظر داشت. مامان‌موشه هم رفت و نزدیک کاهوپیچی که بچه‌موشه توش خوابیده بود، پشت گوجه‌ها قایم شد. کشاورز آرامش کاهوپیچ رو روی تخته‌ای گذاشت و بعد چاقویی درآورد تا اون رو ببره. چاقوش رو بالا برده بود که باباموشه با صدای بلند دستور حمله داد و هم‌زمان کدو رو روی سر کشاورز انداخت. خودش هم از بالای قفسه پایین پرید و صاف از پشت یقۀ کشاورز توی لباسش افتاد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
14 دقیقه
جست‌وخیز با دانه‌های نخودفرنگی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی جست و خیز با دونه‌های نخود فرنگی
نویسنده
مترجمارشام طهماسبی زاده
راویامیرحسین صداقتی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
5500 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی جست و خیز با دونه‌های نخود فرنگی

برای دریافت کتاب صوتی جست و خیز با دونه‌های نخود فرنگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.