معرفی و دانلود کتاب صوتی خاله میمون و مهمونای شلوغ

عکس جلد کتاب صوتی خاله میمون و مهمونای شلوغ
قیمت:
5000 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خاله میمون و مهمونای شلوغ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خاله میمون و مهمونای شلوغ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی خاله میمون و مهمونای شلوغ

منیژه موفق در این داستان زیبا رفتار درست هنگام ملاقات بیمار را به کودکان آموزش می‌دهد! کتاب صوتی خاله میمون و مهمونای شلوغ درباره‌ی یکی از مهربان‌ترین میمون‌های جنگل است که همه از ته دل دوستش دارند. خاله میمون یک روز به دلیل مریضی مجبور به استراحت می‌شود و بقیه تصمیم می‌گیرند به ملاقاتش بروند اما رفتار عجیبی از خودشان نشان می‌دهند.

درباره‌ی کتاب صوتی خاله میمون و مهمونای شلوغ

کتاب صوتی خاله میمون و مهمونای شلوغ ماجرای یکی از مهربان‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین حیوانات جنگل، یعنی خاله میمونه را برای کودکان روایت می‌کند. دستپخت این خانم خوش‌سلیقه بین دوستان و فامیل زبانزد است و همه عادت دارند در خانه‌ی او دورهم جمع شوند. یک روز خاله میمون به دلیل مریضی نمی‌تواند از خانه بیرون برود. بقیه وقتی خبر را می‌شنوند حسابی ناراحت شده و دسته‌جمعی به عیادتش می‌روند. خاله از آمدن این همه مهمان عزیز خوشحال می‌شود اما با سروصدای زیاد این همه میمون چطور می‌شود استراحت کرد؟ بازی بچه‌ها و حرف‌های طولانی بزرگترها، خاله را خسته می‌کند. او که نمی‌خواهد کسی ناراحت شود حرفی نمی‌زند تا اینکه دکتر میمون از راه می‌رسد... .

این داستان آموزنده توسط منیژه موفق نوشته شده و به کودکان یاد می‌دهد زمانی که به عیادت فردی مریض می‌روند چه رفتاری داشته باشند. در انتها باید گفت کتاب صوتی خاله میمون و مهمونای شلوغ توسط نشر صوتی شیما تهیه شده است.

کتاب صوتی خاله میمون و مهمونای شلوغ مناسب چه کسانی است؟

شنیدن این اثر صوتی به کودکان 3 تا 5 سال پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی خاله میمون و مهمونای شلوغ می‌شنویم

یکی بود، یکی نبود. غیر از خدای مهربون هیچ‌کس نبود. توی یه جنگل پردرخت و زیبا، دهکده‌ای بود که اسمش دهکده میمون‌ها بود. توی این دهکده میمونی بود که همه دوستش داشتن. اسمش چی بود؟ خاله میمون! خاله میمون آشپز بود و با میوه‌های درختی یه عالمه غذاهای خوشمزه درست می‌کرد. یه روز خاله میمون مریض شد و نتونست از خونه‌اش بیرون بره، به‌خاطر همین خبر مریضیش توی کل جنگل پیچید. همه‌ی دوستا و فامیلا قرار گذاشتن برن عیادتش و حالش رو بپرسن. خاله میمون به خواهرش زنگ زد و ازش خواست زودتر از مهمونا بیاد و خونه رو مرتب کنه. خواهرش هم زود از راه رسید و مثل دسته گل همه‌ی خونه رو تمیز کرد... .

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
6 دقیقه
خاله میمون و مهمونای شلوغ

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی خاله میمون و مهمونای شلوغ
نویسنده
ناشر صوتی شیما
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
5000 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خاله میمون و مهمونای شلوغ

فاطمه مرادی
۱۴۰۲/۱/۱۰
کتاب شاد و خوبیه، بچه‌ها حتما خوش شون میاد. انتقال بعضی مفاهیم و یاد گرفتن کلمه‌ها از طریق داستان خیلی مفیده واسه بچه‌ها تو سنی که دارن حرف زدن رو یاد می‌گیرن و تا قبل دبستان، ممنونم نویسنده و گوینده
سارینا میرباقری
۱۴۰۲/۲/۲۲
سلام. خوب بود. درمورد آداب عیادت ازبیماراست.
شاهان
۱۴۰۲/۹/۱۸
خیلی جالب بود و عالی
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی خاله میمون و مهمونای شلوغ

برای دریافت کتاب صوتی خاله میمون و مهمونای شلوغ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.