معرفی و دانلود کتاب صوتی جنگ

عکس جلد کتاب صوتی جنگ
قیمت:
۶۰,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جنگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جنگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی جنگ

کتاب صوتی جنگ روایتی غریب از کینه، تعصب، نفرت و مرگ است. سباستین فوکس در سه داستان کوتاه به نام‌های «نغمه پرنده»، «جایی که قلبم قبلا می‌تپید» و «هفته‌ای در دسامبر» جنگِ عقاید، منافع و نژادها را به تصویر می‌کشد تا درکی نو از این فاجعه بشری را مقابل دیدگانمان قرار دهد.

درباره‌ی کتاب صوتی جنگ

جنگ پیام‌آور نابودی است، نتِ اول اپرایِ مرگ که هرچه حیاتبخش است را می‌مکد و تفاله‌ی آن را در آغوش جبهه‌ی شکست‌خورده می‌اندازد. با این حال نیروی غالب نیز همیشه برنده نیست چون نبرد مثل تیغی دو لبه دست مبارزان را می‌برد، یک رقابتِ دو سرْ باخت که هسته‌ی اصلی کتاب صوتی جنگ (War) از سباستین فوکس است.

در داستان کوتاه «نغمه پرنده» زندگی یک حفّار در جنگ جهانی دوم را می‌شنویم. او به همراه دوستانش در ازای شش شیلینگ به خدمت ارتش درآمدند تا هزینه‌ی خانواده‌شان را تامین کنند و اینگونه به شوم‌ترین کابوس زندگی خود پا گذاشتند. قهرمان دومین بخش یعنی «جایی که قبلا قلبم می‌تپید» یک دانشجوی افسری است که پس از فارغ‌التحصیلی باید راهی جبهه شود. او در هیچ عملیاتی حضور نداشته و مجبور است همراه جمعی از سربازان کهنه‌کار انجام وظیفه کند، افرادی که همگی در رده‌ای پایین‌تر از او قرار دارند و قدرتش را نمی‌پذیرند. «هفته‌ای در دسامبر» سومین و آخرین داستان کتاب جنگ است. سباستین فوکس اینجا قصه‌ی جوانی مسلمان را روایت می‌کند که به گروهکی تکفیری ملحق شده. آن‌ها تصمیم دارند قسمتی از لندن را بمب‌گذاری کنند و کار ساخت بمب را میان خود تقسیم کرده‌اند. مرد با عقاید متصلبانه‌اش دیگران را تحت نظر دارد و به یکی از همراهان خود مشکوک می‌شود... .

کتاب صوتی جنگ از سه داستان کوتاه تشکیل شده و رمانی بلند نیست اما به لطف ترجمه‌ی بی‌نقص حسین کاظمی یزدی از قلم نویسنده، قادر به درک عمیق‌ترین تردیدهای شخصیت‌ها هستید. گفتنی است این اثر توسط انتشارات کتاب سرای نیک به چاپ رسیده و نشر صوتی جیحون نسخه‌ی گویا آن را تهیه کرده است.

کتاب صوتی جنگ مناسب چه کسانی است؟

شنیدن این داستان‌های کوتاه را به علاقه‌مندان داستان‌های انگلیسی و آثار با محوریت جنگ توصیه می‌کنیم.

با سباستین فوکس بیشتر آشنا شویم

سباستین فوکس (Sebastian Faulks) روزنامه‌نگار سابق انگلیسی است. دو اثر «جنگ» و «دختری در هتل شیر طلایی» او به زبان فارسی ترجمه شده و منتقدان بسیاری قلم او را می‌ستایند.

در بخشی از کتاب صوتی جنگ می‌شنویم

جک سینه‌خیز در حالی که پاهایش جلوتر بود، به دل تاریکی رفت و اوانس هم کمکش کرد که دوباره به موضع خودش برگردد و بیلچه را هم به دستش داد. جک بیلچه را در خاک فرو کرد و از این‌که به کار پرزحمت مکانیکی‌اش برگشته بود خوشحال بود. اوانس هم در کنارش مشغول کار بود. وقتی به آخرهای نوبتش می‌رسید چیزهایی در ذهنش تخیل کرد. برای یک لحظه فکر کرد در نوشگاهی در لندن جلوی پیشخان ایستاده است، لیوان آبجویش را جلوی چراغ بالا گرفته است و به آیینه طلایی پشت پیشخان نگاه می‌کند. بازتاب نور باعث شد پلک بزند و همین باز و بسته شدن چشمانش او را به واقعیت دیوار خاکی پیش رویش بازگرداند.

دست اوانس داغان شده بود. جک دوباره دستش را پیش برد. مفاصلش ساییده می‌شد. اوانس در خلال نفس‌هایش ناسزا می‌گفت و جک ملامتش کرد. اوانس سعی کرد شمعی روشن کند، ولی اکسیژن به اندازه کافی نبود. شمع سرخ شد، ولی نمی‌سوخت... .

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
1 دقیقه
متن پشت جلد
2 دقیقه
درباره‌ی نویسنده
15 دقیقه
نغمه پرنده - قسمت اول
17 دقیقه
نغمه پرنده - قسمت دوم
17 دقیقه
نغمه پرنده - قسمت سوم
17 دقیقه
نغمه پرنده - قسمت چهارم
16 دقیقه
نغمه پرنده - قسمت پنجم
21 دقیقه
جایی که قلبم قبلا می‌تپید - قسمت اول
19 دقیقه
جایی که قلبم قبلا می‌تپید - قسمت دوم
23 دقیقه
جایی که قلبم قبلا می‌تپید - قسمت سوم
26 دقیقه
جایی که قلبم قبلا می‌تپید - قسمت چهارم
18 دقیقه
جایی که قلبم قبلا می‌تپید - قسمت پنجم
25 دقیقه
هفته‌ای در دسامبر - قسمت اول
27 دقیقه
هفته‌ای در دسامبر - قسمت دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی جنگ
نویسنده
مترجمحسین کاظمی یزدی
راویفرهاد اتقیایی
ناشر چاپیانتشارات کتاب سرای نیک
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی جنگ

واهه یوسفی
۱۴۰۱/۱۰/۱۰
صدا گذاری عالی بود. صدا گوینده بی نظیر. موضوع کتاب هم خوب بود و کشش داشت
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی جنگ

برای دریافت کتاب صوتی جنگ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.