معرفی و دانلود کتاب صوتی خانه‌ای در غار

عکس جلد کتاب صوتی خانه‌ای در غار
قیمت:
9000 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خانه‌ای در غار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خانه‌ای در غار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی خانه‌ای در غار

کتاب صوتی خانه‌ای در غار از جنت هافمن، داستانی کودکانه درباره‌ی زندگی خفاش‌هاست؛ قصه‌ای پرکشش که علاوه بر سرگرم ساختن مخاطبین خردسال، نکات علمی جالب توجهی را نیز به آن‌ها یاد می‌دهد. گفتنی‌ست که این داستان جذاب و شیرین، موفق به دریافت جایزه‌ی Gellet Burgess شده است.

درباره کتاب صوتی خانه‌ای در غار:

یکی بود یکی نبود. غیر از خدا هیچ‌کس نبود. روزی روزگاری، در غاری زیبا و بزرگ، دسته‌ای خفاش به خوبی و خوشی باهم زندگی می‌کردند. میان این دسته، بچه‌خفاشی ناز و معصوم بود که ایگور نام داشت. این ایگورِ داستان ما همراه مادرش زندگی می‌کرد و حسابی به او وابسته بود. آخر، مادرش بود که برای او شکار می‌کرد، جای خواب تهیه می‌کرد، و هر کاری را که لازم بود انجام می‌داد.

تا اینکه یک روز مادر ایگور به این نتیجه رسید که او خفاش بالغی شده و دیگر بچه‌ای کوچک نیست. به خاطر همین هم باید پریدن یاد بگیرد و خودش به تنهایی غار را در جست‌وجوی غذا ترک کند. اما... اما بچه‌ها! غار خیلی جای امن و آرامی بود. به خاطر همین هم ایگور اصلاً دلش نمی‌خواست از آنجا برود. چون آن بیرون محل خودنمایی جغدهای مکار و روباه‌های خطرناک بود...

نکوداشت‌های کتاب صوتی خانه‌ای در غار:

- در این کتاب نکات علمی جذاب در قالب داستانی پرکشش بیان شده است. (Foreword Reviews)
- مایه‌ی اصلی این داستان حقایقی درباره‌ی زندگی خفاش‌هاست. (School Library Journal)

کتاب صوتی خانه‌ای در غار مناسب چه کسانی است؟

کودکان 4 تا 8 ساله مخاطبین اصلی داستان خانه‌ای در غار (Home in the Cave) هستند.

با جنت هافمن بیشتر آشنا شویم:

جنت هافمن (Janet Halfmann) نویسنده‌ی پرکار و جایزه‌برده‌ی ادبیات کودک و نوجوان است. اغلب قصه‌هایی که او نوشته درباره‌ی طبیعت و حیوانات است. تاکنون کودکان زیادی در سراسر دنیا از طریق کتاب‌های خانم هافمن با شگفتی‌های حیات زمینی آشنا شده‌اند. بهترین اثر به فارسی ترجمه‌شده از او، کتاب خانه‌ای در غار است؛ اثری آموزنده و سرگرم‌کننده که در سال 2012 جایزه‌ی Gellet Burgess را برای نویسنده به ارمغان آورد.

در بخشی از کتاب صوتی خانه‌ای در غار می‌شنویم:

با دیدن این صحنه، ایگور کمی نگران شد و با خودش فکر کرد که وقتی مادرش برگرده باید چه جوابی بهش بده. برای همین تصمیم گرفت تا دست از لجبازی برداره و مثل بقیه­ دوست­‌هاش تمرین رو شروع کنه؛ بنابراین همون­طور که به صورت وارونه از سقف غار آویزون شده بود، خیلی آروم بال­‌هاش رو به دو طرف باز کرد تا بالاخره اولین پرواز زندگیش رو انجام بده.

هرچند که خفاش کوچولوی قصه­‌ی ما همچنان داشت به اون جغد و روباه خبیث فکر می‌­کرد، اما این موضوع مانعش نشد تا اولین پروازش رو با موفقیت شروع کنه. به همین خاطر بدون ترس و با تمام قدرت دورتادور غار پرواز کرد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
18 دقیقه
خانه‌ای در غار

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی خانه‌ای در غار
نویسنده
مترجمشیوا شاکری
راوینرگس داغمه چی، محمد طالشیان، عارف امیری
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
9000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خانه‌ای در غار

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی خانه‌ای در غار

برای دریافت کتاب صوتی خانه‌ای در غار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.