معرفی و دانلود کتاب صوتی ماشین آتش نشانی الیوت

عکس جلد کتاب صوتی ماشین آتش نشانی الیوت
قیمت:
8500 تومان - 1.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ماشین آتش نشانی الیوت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ماشین آتش نشانی الیوت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ماشین آتش نشانی الیوت

کتاب صوتی ماشین آتش نشانی الیوت ماجرای گوزنی‌ست که می‌خواهد به همراه دوستانش با ماشین اسباب‌بازی قرمز رنگش بازی کند. اما مشکل از زمانی آغاز می‌شود که همه می‌خواهند آتش‌نشان باشند و هیچ‌کسی باقی نمی‌ماند تا بقیه او را نجات دهند! آندریا بک در این اثر مفاهیمی همچون همکاری، دوستی و ازخودگذشتگی را به کودکان آموزش می‌دهد.

درباره کتاب صوتی ماشین آتش نشانی الیوت:

اِلیوت گوزنه همانطور که بر ماشین آتش‌نشانی قرمز رنگش سوار می‌شد فریاد کشید: «پیش به سوی عملیات نجات!» و سپس به سوی اتاق اسباب‌بازی حرکت کرد. ساکس، امی و بیزلی و دیگر دوستان الیوت، هنگامی که او و ماشین اسب‌‌بازی‌اش را دیدند، همگی خوشحال شدند. آن‌ها دلشان می‌خواست سوار ماشین شوند و آتش‌نشان باشند. هیچ‌کس قبول نمی‌کرد تا در نقش کسی که قرار است نجاتش دهند قرار بگیرد. اینگونه شد که الیوت، ساکس، امی و بیزلی همگی سوار ماشین شدند و دیگر هیچکس باقی نماند تا توسط آتش‌نشان‌‎های کتاب ماشین آتش‌نشانی الیوت (Elliot's Fire Truck)‌ نجات داده شود.

درگیری میان دوست‌ها ادامه داشت؛ همه می‌خواستند آتش‌نشان باشند. ماجرا به همین منوال ادامه پیدا کرد تا این که فریادی همه را به خود آورد: «کمک! آتیش! یکی به ما کمک کنه!»

صدا متعلق بود به اسنویی و پاف. ماجرا از چه قرار بود؟ آیا آن دو واقعاً در خطر بودند و یا این که بألاخره کسی راضی شده بود تا نقش قربانی را بازی کند؟ برای این که پاسخ سوالتان را بیابید، باید به کتاب صوتی ماشین آتش‌نشانی الیوت گوش بسپارید.

مفاهیم دوستی، ازخودگذشتگی و مشارکت از جمله مفاهیمی‌ست که آندریا بک (Andrea Beck) در این داستان به آن‌ها پرداخته است. یگانه حیدرنژاد اثر حاضر را به فارسی برگردانده و محمد طالشیان و مونا غنی‌نیا خوانش آن را برعهده داشته‌اند.

نکوداشت‌های کتاب صوتی ماشین آتش نشانی الیوت:

- یک داستان شیرین با پیامی مهم در مورد مشارکت و بازی جوانمردانه. (CM Magazine)
- پیامی مهم درباره بازی جوانمردانه... (The Horn Book Magazine)
- کتابی مناسب برای معلمان تا به کمک آن به آموزش دوستی و همکاری بپردازند. (Tacoma School District)

کتاب صوتی ماشین آتش نشانی الیوت مناسب چه کسانی است؟

آندریا بک کتاب ماشین آتش‌نشانی الیوت را برای کودکان 3 تا 7 سال به نگارش درآورده است.

در بخشی از کتاب صوتی ماشین آتش نشانی الیوت می‌شنویم:

اِمی خجالت‌زده لبخند‌ی زد و خودش رو جمع و جور کرد. همگی به توافق رسیدن که هر اتفاقی‌ام افتاد اولین دوستی که دیدن رو نجات بدن. چهار آتش‌نشان قصه‌ی ما برای سوار شدن روی ماشین باید خیلی محکم بهم می‌چسبیدن. همگی سوار بر ماشین در حال راه ‌افتادن بودن که اِسنویی و پاف با شتاب به سمتشون دویدن و ازشون خواستن تا آتش‌نشان بشن!

ساکس بی‌حوصله به توله خرس‌ها گفت: " اما ما به اندازه کافی آتش‌نشان داریم!

اِمی به آرومی گفت: "علاوه بر این شما برای این کار خیلی کوچولو‌این." اِلیوت که قیافه آویزون خرس کوچولو‌ها رو دید، پرسید: "دوست دارین ما شما رو نجات بدیم؟ ما می‌تونیم شما رو از بالا‌ی درخت یا حتی از وسط آتیش نجات بدیم."

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
16 دقیقه
ماشین آتش‌نشانی الیوت

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ماشین آتش نشانی الیوت
نویسنده
مترجمیگانه حیدرنژاد
راویمحمد طالشیان، مونا غنی نیا
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
8500 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ماشین آتش نشانی الیوت

متینا طباطبایی
۱۴۰۱/۹/۱۲
کتاب با مزه‌ای بود و مخصوصا صداگذاری‌ها برای کودکان عالی بود
محمد جمالی نژاد
۱۴۰۱/۱۱/۲۰
صداگذاریها خوب بود.
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ماشین آتش نشانی الیوت

برای دریافت کتاب صوتی ماشین آتش نشانی الیوت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.