معرفی و دانلود کتاب صوتی خونه‌ی مرغ‌ها

عکس جلد کتاب صوتی خونه‌ی مرغ‌ها
قیمت:
5000 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خونه‌ی مرغ‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خونه‌ی مرغ‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی خونه‌ی مرغ‌ها

کتاب صوتی خونه‌ی مرغ‌ها نوشته‌ی پم بلوایزو، داستانی جذاب و هیجان‌انگیز درباره‌ی بچه‌های خانوادۀ کوپر است که هر سال تابستان به دهکده‌ی قدیمی خود می‌روند تا کارهای خارق‌العاده انجام دهند.

موضوع کتاب صوتی خونه‌ی مرغ‌ها (Chickens on the move) چیست؟

امتحانات مدرسه به اتمام رسیده بود و فصل تابستان شروع شده بود، آقا و خانم کوپِر همراه با فرزندانش آنا، تام و گوردون، مثلِ همیشه از شهر شلوغ و پر سروصدا به دهکده‌ی کودکی خود رفتند. آن‌ها می‌خواستند بچه‌ها تعطیلات را در کنار پدربزرگ کشاورزشان سپری کنند. بچه‌ها عاشق فصل تابستان بودند. زیرا بدون هیچ دغدغه‌ای می‌توانستند هر روز به پدربزرگ کمک کنند و یا با یکدیگر بازی کنند.

اما تابستان آن سال با دیگر تابستان‌ها فرق داشت، چون قرار بود پدربزرگ مسئولیتی تازه به بچه‌ها بدهد تا ببیند چطور از عهده‌ی آن برمی‌آیند. پس در یکی از روزها، وسایل موردِ نیاز برای مسئولیت تازه بچه‌ها را در ماشینش گذاشت و به طرف خانه‌ی آقا و خانم کوپر رفت تا خبر مهمی را به نوه‌های عزیزش بدهد.

کتاب صوتی خونه‌ی مرغ‌ها مناسب چه کسانی است؟

این کتاب صوتی برای کودکان پیش دبستانی و دبستانی مناسب است. کتاب صوتی خونه‌ی مرغ‌ها، اشتیاق آموختن و دانستن و تجربه کردن را در ذهن کودک پرورش می‌دهد. پدران و مادران در منزل و مربیان و معلمان در مدرسه، می‌توانند این کتاب صوتی را به همراه بچه‌های عزیز گوش دهند و درباره‌ی نکات مهم داستان با یکدیگر صحبت کنند.

در قسمتی از کتاب صوتی خونه‌ی مرغ‌ها می‌شنویم:

مرغ‌ها با تعجب از توی قفس به دور و بر نگاه می‌کردن و بال‌های کوچیکشون رو تکون می‌دادن. به نظر می‌رسید اون‌ها هم از دیدنِ بچه‌ها و خونه‌ی جدیدشون هیجان زده بودن. پدربزرگ با روی خندون رو به گوردون کرد و گفت: پسرم، نمیشه از مرغ‌ها مثل حیوونات خونگی مراقبت کرد. اون‌ها باید توی فضای باز باشن. در ضمن، اگه ازشون خوب مراقبت کنید همیشه بهتون تخمِ‌مرغِ تازه و خوشمزه میدن.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
15 دقیقه
خونه‌ی مرغ‌ها

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی خونه‌ی مرغ‌ها
نویسنده
مترجمیاسین محمدنیا
راویسامان قلیچ خانی، مهرانه امروانی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
5000 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خونه‌ی مرغ‌ها

نفیسه کرباسی زاده
۱۴۰۱/۳/۲۹
با سلام. خرید مرغها باعث شد که بچه‌ها خیلی به تکاپو افتاده و هر بار تجربه‌ای تازه کسب می‌کردند و همکاری و همفکری را یاد گرفتند. در ضمن با این پرنده و روش نگهداری و دردسرهای آن و فوایدش بیشتر آشنا شوند.
mehdi radi
۱۴۰۱/۸/۵
خوب و سرگرم کننده بود برای بچه ها
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی خونه‌ی مرغ‌ها

برای دریافت کتاب صوتی خونه‌ی مرغ‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.