معرفی و دانلود کتاب صوتی قصه‌های من و مامان 2

عکس جلد کتاب صوتی قصه‌های من و مامان 2
قیمت:
۱۹۰۰۰ ۱۳,۳۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قصه‌های من و مامان 2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قصه‌های من و مامان 2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی قصه‌های من و مامان 2

کتاب صوتی قصه‌های من و مامان 2 نوشته‌ی ویولت رازق پناه، داستان‌های جذاب و آموزنده‌ی کودکی را در بر دارد که با مادرش زندگی می‌کند. این اثر در سال 1375 عنوان کتاب برگزیده شورای کتاب کودک و نو‌جوان و کتاب برگزیده‌ حوزه‌ی هنری را به دست آورد.

درباره‌ی مجموعه‌ قصه‌های من و مامان:

قصه‌های من و مامان، مجموعه‌ای از 33 داستان کودکانه است که در آن‌ها رویدادهایی فانتزی در فضایی حقیقی اتفاق می‌افتد. مسافرت، آرزو و خیال، عشق به مادربزرگ، بازی‌های بچه‌گانه، نظم و نظافت و دیگر تجربه‌های خاص یک کودک در محیط زندگی‌اش بستری ناب و در خور توجه برای آفرینش این داستان‌ها را ساخته است.

پسربچه بازیگوش این مجموعه می‌کوشد تا ماجراهایی از روزمرگی‌های شاد و شیطنت‌‌های حیرت‌آورش را در کنار خانواده‌ و در قالب داستان برای شما روایت کند، داستان‌هایی که ویولت رزاق‌پناه نویسنده‌ی این اثر درخشان آن‌ها را از تجربه‌های شخصی و شهودی خود برگرفته و برای او به صورتی حقیقی و عینی اتفاق افتاده است.

رزاق‌ پناه بیشتر به خاطر تجربیات شخصی خودش پا به عرصه‌ی نویسندگی کتاب‌های کودک و نوجوان گذاشت. تجربیات او نتیجه‌ی داستان‌خوانی او برای کودکانش و ثبت و تالیف آن‌ها بوده که سرانجام هم دفتری داستانی درست می‌کند و با هدایت بعضی از نویسندگان مشهور به سمت جهان نویسندگی کشیده می‌شود.

این مجموعه صوتی از دو جهت دیگر نیز قابل توجه است، اولین و باارزش‌ترین آن آهنگسازی فوق‌العاده زیبا و خردمندانه‌ی فهیم ممتازی برای این مجموعه و همراه کردنش با داستان‌هاست که با ایده گرفتن از ماجرای هر قصه برای خلق یک نثر آهنگین کوشیده است. این ایده به غیر از جذابیت شنوایی برای بچه‌ها، به آن‌ها می‌آموزد تا فراتر از داستان‌های موجود در کتاب تامل کنند و تفکرشان را در فضای زیستی‌ خود بازسازی نمایند. دوم اینکه این مجموعه با روایت‌گری نورا ممتازی، دختر فهیم ممتازی، صورت گرفته که بی‌تردید بر جذابیت و تاثیرگذاری اجرای این کتاب هنری افزوده است.

مجموعه قصه‌های من و مامان مناسب چه کسانی است؟

این کتاب صوتی برای کودکان دبستانی مناسب است. شنیدن این کتاب صوتی برای کودکانی لذت‌بخش است که به شعر و داستان‌های کوتاه علاقه دارند.

در قسمتی از کتاب صوتی قصه‌های من و مامان 2 می‌شنویم:

عمه‌جان مامان گفت: این چه شهریه، صبح‌ها به جای صدای خروس بوق ماشین آدم را بیدار می‌کند. به همین دلیل یک خروس برایم خرید. دو روز گذشت ولی خروس هیچ قوقولی نگفت. عمه جان مامان خیلی از دستش عصبانی بود، بعدازظهر رفت توی حیاط و با او دعوا کرد. گفت: خروس‌های شهر ما صبح‌های زود چنان قوقولی می‌کنند که تا هفت تا محله صداشون میره. اگه تا فردا قوقولی نگی می‌زارمت توی قابلمه. دلم برای خروسم سوخت، دوست نداشتم اونو توی قابلمه بزارن و بپزن و بخورن.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
1 دقیقه
تیتراژ
2 دقیقه
یک پسر بد تو خونه ما
2 دقیقه
خروس تنبل من
3 دقیقه
بابای پسر خوب
3 دقیقه
مجسمه بیچاره
3 دقیقه
طفلکی عمه جان
2 دقیقه
پشت چین و چروک
3 دقیقه
مامان پلیس من
3 دقیقه
توی قفس خروس
2 دقیقه
نان داغ
2 دقیقه
پرواز لباس‌ها
3 دقیقه
هدیه‌ای برای مامان
2 دقیقه
پاییز در اتاق من
3 دقیقه
باران زیبا
2 دقیقه
درخت بدجنس
2 دقیقه
اشک دکمه‌ای
3 دقیقه
یک دایناسور
3 دقیقه
من خلبانم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی قصه‌های من و مامان 2
نویسنده
راوینورا ممتازی
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۴۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب شعر کودک
قیمت نسخه صوتی
۱۹۰۰۰ ۱۳,۳۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی قصه‌های من و مامان 2

sadegh abdi
۱۴۰۲/۱۲/۱۶
سلام به دوستان کتابراهی کتاب قصه‌های خوبی داره من برای پسر ۴ ساله ام خریدم خیلی دوستش داره داستانهای کوتاه کوتاه داره و داستان از این قراره که یک پسر شیطون بلا که خرابکاری میکنه و مامانش رو می پیچونه اما یک مادر عاقل داره که دست پسرش رو میخونه و اون رو به انجام کار درست ترغیب میکنه آخر هر قصه هم با شعر قصه رو تکمیل میکنه یک ستاره کم دادم به خاطر این که صدای موسیقی خیلی بلنده و خیلی شاده و برای قبل از خواب بچه‌ها مناسب نیست چون هیجانشون رو بالا می بره از کتابراه عزیز درخواست دارم که روی تنظیم موسیقی کتاب کودکان دقت نظر بیشتری داشته باشه
fateme ramezani
۱۴۰۲/۸/۱۵
شاید این کتاب رو بچه هام صد بار گوش دادن. اگر گوشی بدم دستشون بگم خودتون یک داستان انتخاب کنید بدون شک یکی از انتخابتشون این کتابه. خیلی شخصیت داستان بانمکه داستان‌های کوتاه مثل خاطره ولی جالب و خنده دار تعریف میکنه. شاید برای ما بزرگسالا خیلی جالب نباشه اما پسرای من واقعا از ته دل میخندن. بعد از و هر داستان هم یک شعر با نمک داره که خب با سلیقه‌ی ما جور نیست معمولا به شعر میرسه میرنن داستان بعدی. اما در کل کتاب خوبیه وارزش وقت گذاشتن و گوش دادن داره. صدای شخصیت داستان هم بانمکه و دوست داشتنی. ممنون از کتابراه
اکرم شجاعی
۱۴۰۲/۱۱/۲۶
این کتاب صوتی برای بچه من که چهار سال و نیمشه جالب بود و مخصوصا قسمت ترانه هاش جذبش کرد ولی سبک بعضی از داستانهاش مخصوصا یه خورده طولانی که شد براش خسته کننده بود. البته بسیار تشکر میکنم از زحمات عزیزانی که در زمینه درست کردن برنامه‌های آموزشی و جذاب برای بچه‌ها زحمت میکشن.
سارینا دهدشتی
۱۴۰۲/۸/۲۳
سلام و درود
این کتاب را برای دخترم خریدم و بسیار از شنیدنش با یکدیگر لذت میبریم.
راوی قصه‌ها صدایی بسیار بامزه و زیبا دارد و قصه‌های تقریبا طنز آمیزی دارد.
ممنون از شما بابت انتشار این مجموعه زیبا
ghazale rafeie
۱۳۹۹/۱۰/۱
ممنون واقعا عالیه هم خوشگل میخونه هم موزیک و آهنگهاش برای بچه‌ها و حتی خودمون خیلی دلچسبه... ممنون کتابراه عزیز
زینب بابائی
۱۴۰۲/۹/۲۷
کتاب جالب و قشنگیه داستان‌های یه پسر بازیگوش با مادرش.. جلد یک این کتاب با بچه هام خوندم خیلی دوست داشتن برا همین جلد دوم از کتاب راه تهیه کردم
شاهرخ میرزایی
۱۳۹۹/۷/۳۰
پسر5 ساله من علیرضا، ازاین کتاب صوتی بسیار زیاد خوشش امد هم ازشعر هم از موسیقی وهم ازصدای خواننده کودک.
Mohsen Gh
۱۴۰۲/۲/۶
کتاب خیلی خوبی هست دختر ۶ ساله‌ام مدت طولانی که هر شب داره قصه‌های این کتاب رو گوش میده و با اون خوابش میبره
Melika Mp
۱۴۰۲/۶/۲۵
خیلی عالی و قصه‌های بامزه‌ای داره. لذت بردم از شنیدنش و گویندگی عالی، شعرهای بسیار دلنشینی داشت
آناهیتا ربیعی
۱۴۰۰/۴/۳۰
سرى یکو بیشتر دوست داشتم و خنده دار تر بود ولى کلا کتاب خوبیه👌🏻
Firooze Banoo
۱۴۰۱/۱۲/۲۹
واسه پسرم خریدم ولی اون بیشتر باب اسفنجی دوست داره خودم خوشم اومد
سارا حسینی
۱۴۰۱/۴/۱۴
خیلی بامزه هست. اگه به دنبال کتاب طنز کودکان هستید پیشنهاد میکنم بخرید
Sanam H
۱۴۰۰/۴/۱۳
من و دوقلوها کلی لذت میبریم از داستانهاش
Zahra Rahimi
۱۴۰۰/۳/۲۰
برای دخترم گرفتم خیلی عالی جای کارتون رو براش گرفته وشعراشو حفظ میکنه
الهه مومنی
۱۳۹۹/۸/۴
فقط عمه جان پلیسها😂😂😂😂
مشاهده همه نظرات 35

راهنمای مطالعه کتاب صوتی قصه‌های من و مامان 2

برای دریافت کتاب صوتی قصه‌های من و مامان 2 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.