معرفی و دانلود کتاب صوتی خوک پرنده

عکس جلد کتاب صوتی خوک پرنده
قیمت:
6500 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خوک پرنده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خوک پرنده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی خوک پرنده

کتاب صوتی خوک پرنده نوشتۀ جن ال. کتس، دربارۀ خوکی است که دوست دارد مثل پرندگان و حشرات پرواز کند، تا اینکه یک روز برای رسیدن به این آرزویش ایده‌ای به ذهنش می‌رسد.

موضوع کتاب صوتی خوک پرنده چیست؟

اُلی نام خوکی‌ست که آرزویش پرواز بود و دلش می‌خواست بتواند درست مانند پرنده‌ها، حشرات و هواپیماها پرواز کند. به همین خاطر ایده‌ای که به ذهنش رسید را با دوست انسانش جک در میان گذاشت و از او کمک خواست.

یک روز که باد شدیدی در حال وزیدن بود، اُلی روی نوک سم‌هایش ایستاده و دست‌هایش را رو به آسمان برای پرندگان، سنجاقک‌ها، هواپیماها و هر چه که در حال پرواز به چشمش می‌خورد با لبخند تکان می‌داد.

جک نزدیک اُلی روی زمین دراز کشیده بود و قاصدک‌های دور و برش را از جا درمی‌آرود و فوت می‌کرد و دور شدنشان را می‌دید. اُلی خوکه که همواره در آرزوی پرواز بود، ناگهان ایده‌ای به سرش زد و از جک خواست به او کمک کند تا با استفاده از برگ‌های بزرگ درختان، مثل پرنده‌ها که بال دارند پرواز کند.

آن دو در شروع شاخه‌های برگ‌دار را آزمایش کردند، بعد از آن یک بادبادک بسیار بزرگ ساختند، ایده پشتِ ایده و اختراع پشتِ اختراع، تمامی آن‌ها را می‌ساختند و به نوک مرتفع‌ترین تپه می‌بردند و اُلی با هر اختراع با تمام سرعت می‌دوید و می‌پرید و پشت سر هم سقوط می‌کرد. با این حال او دست برنمی‌داشت و ناامید نمی‌شد و دوستش نیز همچنان کمکش می‌کرد.

کتاب صوتی خوک پرنده (Sky Pig) برای چه کسانی مناسب است؟

جن ال. کتس (Jan L. Coates) در این داستان جذاب به کودکان 3 تا 7 سالۀ شما پشتکار، انگیزه، دوستی، همکاری و ناامید نشدن را یاد می‌دهد و به فرزندان‌تان آموزش می‌دهد که برای رسیدن به آرزوهایشان از تلاش دست نکشند و ناامید نشوند و پشتکار داشته باشند. این قصۀ دوست‌داشتنی به خلاقیت و ایده‌پردازی در کودکان نیز کمک می‌کند.

در بخشی از کتاب صوتی خوک پرنده می‌شنویم:

خوک کوچولو از جاش بلند شد، لنگ‌لنگان خودش رو تا خونه رسوند و توی گودال پر از گِل خودش فرورفت.

اون مدتی طولانی‌ای توی گودالش موند و غصه خورد و فکر کرد. بعد صدای یک دسته مرغابی رو شنید که از بالای سرش پرواز می‌کردن و می‌گذشتن.

اُلی زود خودش رو شست و پیش جک رفت. اول به دستۀ مرغابی‌ها و بعد به اردک‌های توی برکه اشاره کرد. جک که منظورش رو فهمیده بود با شک و تردید پرسید: "مطمئنی؟"

اُلی به نشونۀ مثبت سرش رو تکون داد و جک نفس عمیقی کشید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
13 دقیقه
خوک پرنده

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی خوک پرنده
نویسنده
مترجمارشام طهماسبی زاده
راویامیرحسین صداقتی، مهرانه امروانی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
6500 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خوک پرنده

مینا سیدی
۱۴۰۰/۹/۲
برای پسرم گذاشتم گوش داد و خوب بود
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی خوک پرنده

برای دریافت کتاب صوتی خوک پرنده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.