معرفی و دانلود کتاب صوتی مسابقه زنبوری

عکس جلد کتاب صوتی مسابقه زنبوری
قیمت:
۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مسابقه زنبوری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مسابقه زنبوری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مسابقه زنبوری

داستانی عالی برای آموزش زیبایی و اهمیت کمک به دیگران! کتاب صوتی مسابقه زنبوری اثری آموزنده و لطیف نوشته‌ی آمنه آخوندی است. او ماجرای زنبوری را به تصویر می‌کشد که در مسابقه جمع کردن عسل شرکت می‌کند اما وقتی دوستش به مشکل برمی‌خورد فکری جالب به ذهنش خطور می‌کند... .

درباره‌ی کتاب صوتی مسابقه زنبوری

کندوی زنبورها امسال حسابی پرسروصداست، چون ملکه تصمیم هیجان‌انگیزی گرفته که همه‌ی اهالی را به تکاپو انداخته: برگزاری مسابقه جمع کردن عسل در جشن بهار‍! حتی «زردی» کوچک‌ترین زنبور شهر کندویی هم وقتی خبر را می‌شنود ذوق‌زده شده و تصمیم می‌گیرد در رقابت شرکت کند. او خوب می‌داند شانسی برای اول شدن ندارد پس بیشتر به دنبال آزمایش قدرت خودش در جمع‌آوری عسل است، اما وقتی روز مسابقه خستگی دوستش «قرمزی» را می‌بیند، فکر بکری برای برنده شدن به ذهنش می‌رسد. می‌پرسید چه فکری؟ خب، برای فهمیدنش شما را به شنیدن کتاب صوتی مسابقه زنبوری از نشر صوتی شیما دعوت می‌کنیم!

لازم به ذکر است آمنه آخوندی نویسندگی این داستان آموزنده را برعهده داشته و ارزش مهربانی را با بیانی ساده اما تحسین‌آمیز به تصویر می‌کشد.

کتاب صوتی مسابقه زنبوری مناسب چه کسانی است؟

کودکان گروه سنی 3 تا 8 سال مخاطبان این اثر آموزنده هستند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
6 دقیقه
مسابقه زنبوری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مسابقه زنبوری
نویسنده
ناشر صوتی شیما
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مسابقه زنبوری

عسل
۱۴۰۲/۱/۶
کتاب بسیار خوب و آموزنده‌ای در باب فداکاری و اهمیت به اطرافیانمونه، کمک کردن و انجام اعمال خوب جزو چیزهاییه که کودک باید از روش‌های مختلف آموزش ببینه که یکی از بهترین روش‌ها کتابها با زبان و مفهوم کودکانه است که نویسندگان کودک، با مهارت این کار رو انجام می‌دند. ممنون از نویسنده، سازندگان و کتابراه عزیز
نجفی
۱۴۰۲/۶/۱۹
با صدای دل نشین و متن داستان خوب بچه‌ها بسیار جذب داستان می‌شوند
آنا پورحاجی شیرازی
۱۴۰۲/۵/۲۳
آموزنده بود و روان بود
سارینا میرباقری
۱۴۰۲/۲/۱۴
درمورد کمک کردن به دیگران است
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مسابقه زنبوری

برای دریافت کتاب صوتی مسابقه زنبوری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.