معرفی و دانلود کتاب صوتی داداش کوچولوی کله کدوی من

عکس جلد کتاب صوتی داداش کوچولوی کله کدوی من
قیمت:
۴,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی داداش کوچولوی کله کدوی من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی داداش کوچولوی کله کدوی من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی داداش کوچولوی کله کدوی من

کتاب صوتی داداش کوچولوی کله کدوی من نوشته‌ی لوچیا پنزیری، داستانی زیبا و جذاب درباره‌ی پسری مهربان و بازیگوش است که انتظار به دنیا آمدن برادرش را می‌کشد.

موضوع کتاب صوتی داداش کوچولوی کله کدوی من (Littler Brother Pumpkin Head) چیست؟

«داداش کوچولوی کله کدوی من» داستانی جذاب درباره‌ی پسر کوچولویی است که مادرش به او خبر می‌دهد که قرار است، داداش کوچولوی او به زودی به دنیا بیاید. مادر پسرک کارهای عجیب و غریبی انجام می‌داد که باعث تعجب پسرک می‌شد. کارهایی مثل خوردن کدو، سوپ کدو و کیک و پیراشکی کدو. پسرک فکر می‌کرد که مادرش کدو می‌خورد تا موهای برادرش شبیه کدو نارنجی شود. چون آن‌هایی که موهای نارنجی داشتند، روی صورت‌هایشان کک و مک‌های قشنگی وجود داشت که پسرک خیلی دوست داشت.

اگر دوست دارید بدانید که عاقبت پسرک و برادرش چه می‌شود، این کتاب صوتی را بشنوید.

کتاب صوتی داداش کوچولوی کله کدوی من مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 4 تا 9 سال که علاقه‌مند به داستان‌‌های آموزنده هستند، مناسب خواهد بود.

در قسمتی از کتاب صوتی داداش کوچولوی کله کدوی من می‌شنویم:

مدتی گذشت و زمستون از راه رسید. مامانم شروع به خوردن پرتقال و شکر کرد. اگه این کار مشکل کدو رو حل نمی‌کرد، حداقل ویتامینِ توی پرتقال برای داداش و مامانم مفید بود.

بابام همیشه پرتقال رو با دقت پوست می‌کند و پره‌هاش رو مثل یک گل توی بشقاب تزیین می‌کرد. منم که مسئول شکر بودم و وسط بشقاب رو پر می‌کردم تا میوه آماه‌ی خوردن بشه. خودم عاشق طعمش بودم و به نظر می‌رسید داداشم هم پرتقال دوست داره.

بالاخره بعد از گذشت چندین روز، فصل کدو تموم شد و روز اول بهار همه درخت‌ها شروع به شکوفه دادن کردن. مامانم هم هر روز به حیاط پشتی می‌رفت، روی چمن می‌نشست و از هوای تازه لذت می‌برد. دیگه شکمش بزرگ شده بود و داداشم می‌خواست هرچی زودتر بیرون بیاد. اما مامانم می‌گفت باید تا تابستون صبر کنیم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
8 دقیقه
داداش کوچولوی کله کدوی من

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی داداش کوچولوی کله کدوی من
نویسنده
مترجمکارن اقوامی
راویمهرانه امروانی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی داداش کوچولوی کله کدوی من

Rahil najafi
۱۳۹۹/۱۱/۶
دخترم هر شب این و گوش میکنه و دوستش داره
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی داداش کوچولوی کله کدوی من

برای دریافت کتاب صوتی داداش کوچولوی کله کدوی من و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.