معرفی و دانلود کتاب صوتی کروکدیل مهربون

عکس جلد کتاب صوتی کروکدیل مهربون
قیمت:
۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کروکدیل مهربون و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کروکدیل مهربون و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کروکدیل مهربون

کتاب صوتی کروکدیل مهربون نوشته‌ی لوچیا پنزیری، داستان حیوانی خوش‌قلب را به تصویر می‌کشد که به جای نشان دادن دندان‌های تیز و بزرگ و آرواره‌های پرقدرت خود، قلب حساس و پرمحبتش را به نمایش می‌گذارد.

موضوع کتاب صوتی کورکدیل مهربون چیست؟

کروکدیل مهربان آرزو داشت که یک روز به عنوان یک حیوان خانگی دوست‌داشتنی به خانه‌ای راه پیدا کند. او که در صفحات یک کتاب معروف مصور، در اتاق بچه‌ها زندگی می‌کند، به دنبال آرزویش به آهستگی و مخفیانه از کتاب خارج می‌شود و همه کارهای خانه را انجام می‌دهد.

با وجود ظاهر وحشت‌انگیزی که دارد، همیشه در پی به دست آوردن رضایت آدم‌هاست. هر شب که از صفحات کتابش بیرون می‌آید، اسباب‌بازی‌های ریخته شده را جمع می‌کند، به آشپزخانه می‌رود و ظرف‌ها را می‌شوید، لباس‌ها را مرتب در کمد می‌گذارد، صبحانه آماده می‌کند و حتی در خواب‌های بد آدم‌ها با هیولاها می‌جنگد.

این کروکدیل خوش‌قلب خیلی خوب می‌داند که آدم‌ها تنها به توله سگ و ماهی قرمز به عنوان حیوان خانگی علاقه‌مندند. اما آیا کسی پیدا می‌شود که بخواهد یک کروکدیل غول‌پیکر با دندان‌های بزرگ و تیز را در خانه‌اش نگه دارد؟

کتاب صوتی کروکدیل مهربون (The Kindhearted Crocodile) برای چه کسانی مناسب است؟

لوچیا پنزیری (Lucia Panzieri) در این داستان سرگرم‌کننده و بامزه به کودکان 3 تا 7 ساله شما می‌آموزد که دیگران را بر اساس ظاهرشان قضاوت نکنند و تنها به رفتار و عملکردشان توجه داشته باشند.

در بخشی از کتاب صوتی کروکدیل مهربون می‌شنویم:

وقتی که صبح شد، کروکدیل مهربون و دلسوز بدون اینکه سروصدا ایجاد کنه، خیلی آروم به نقاشی‌های داخل کتاب مصور برگشت. در همون حال، پدر و مادرِ خانواده و سه تا بچه‌هاشون بیدار شدن و بعد از دیدن کارهایی که کروکدیل انجام داده بود، با تعجب به اطراف خونه نگاه می‌کردن و از خودشون می‌پرسیدن که کی اسباب‌بازی‌ها رو مرتب کرده؟ کی ظرف‌ها و لباس‌ها رو شسته و اون‌ها رو تا کرده؟ کی کابوس‌های شبانه‌شون رو دور کرده و براشون میز صبحانه چیده؟

اون‌ها هر چقدر فکر کردن به نتیجه‌ای نرسیدن. پس این شد که یک شب پدر، مادر و سه فرزندشون به جای اینکه بخوابن، توی کمد دیواری قایم شدن و منتظر موندن تا دوستِ اسرارآمیزشون پیداش بشه. اون‌ها حدس می‌زدن که قراره یک پری، غول، جادوگر و یا یک کوتوله ببینن.

اما وقتی که موقعش رسید، به جای همه اون کسانی که فکرش رو می‌کردن یک کروکدیل خیلی بزرگ رو دیدن... یک کروکدیل که با اون بدنِ بلند و قوی و دهنی که توش هزار تا دندونِ تیز بود، کاملاً وحشی به نظر می‌رسید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
10 دقیقه
کروکدیل مهربون

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کروکدیل مهربون
نویسنده
مترجممعصومه رمضانی
راویامیرحسین صداقتی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کروکدیل مهربون

شاهان
۱۴۰۲/۹/۱۸
شاهان خوشش اومد و با شخصیت داستان ارتباط گرفت
Rahil najafi
۱۴۰۰/۴/۲۲
خیلی جالب بود هم من و هم دخترم خوشمان امد
Elahe Mousavi
۱۴۰۰/۲/۲۵
کتاب خوبیه پسرم دوستش داشت
Sofia Okhravi
۱۴۰۰/۱/۱۲
با مزه بود و برای بچه هام جذاب
محمد نیا
۱۴۰۰/۱/۵
برای بچه‌ها آموزنده و خوبه
پیام نظری
۱۴۰۰/۱/۳
جذاب بود ‌ بچهها خیلی دوست داشتن
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کروکدیل مهربون

برای دریافت کتاب صوتی کروکدیل مهربون و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.