معرفی و دانلود رایگان کتاب صوتی داستان بتی و مسیح معجزه‌گر

عکس جلد کتاب صوتی داستان بتی و مسیح معجزه‌گر
قیمت:
رایگان
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی داستان بتی و مسیح معجزه‌گر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی داستان بتی و مسیح معجزه‌گر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی داستان بتی و مسیح معجزه‌گر

بتی باکستر، مؤلف کتاب صوتی داستان بتی و مسیح معجزه‌گر، زنی آمریکایی‌ست که در دوران کودکی به معلولیت جسمی مبتلا بود. درست هنگامی که پزشکان از درمان او قطع امید کردند، عیسی مسیح بر وی ظاهر گشت و بیماری‌اش را با نفس شفابخش خویش، محو و نابود ساخت. در اثر پیش رو، داستانِ این معجزه‌ی شگرف و باورنکردنی روایت شده است.

درباره کتاب صوتی داستان بتی و مسیح معجزه‌گر

در انجیل یوحنا روایت شده که عیسی مسیح، روزی در حال گذر از کوی و برزن بود که به درِ خانه‌ی مردمانی فقیر و مسکین رسید و آن‌جا را مملو از جمعیتی نالان و پریشان یافت. عیسی دریافت که اهالی خانه، عزادار مردی به نام «ایلعازر»ند، که چهار روز پیش از آن از دار دنیا رفته بود. عیسی وارد خانه‌ی ایلعازر می‌شود و در عین شگفتیِ ناظران، به مدد لطف الهی، او را که تا دمی پیش جنازه‌ای بی‌جان بود، زنده می‌گرداند.

این روایت که بیانگر قدرت‌های اعجازگونه‌ی مسیح است، برای مخاطبان امروزی باورنکردنی به نظر می‌رسد. ما مردم عصر مدرن به چنین داستان‌هایی به دیده‌ی شک و تردید می‌نگریم و آن‌ها را افسانه‌هایی ساخته و پرداخته‌ی ذهنِ خیال‌پرداز بشر می‌پنداریم. با این همه، حتی در زمانه‌ی ما نیز، هستند انسان‌هایی که مصرانه بر صحت و سقم این قبیل از قصه‌ها گواهی می‌دهند. بتی باکسترِ آمریکایی از جمله‌ی این افراد است. او در کتاب صوتی داستان بتی و مسیح معجزه‌گر (Betty Baxter's Miracle) ماجرای رخ دادن معجزه‌ای واقعی را روایت کرده که در بزرگی و عظمت و حیرت‌انگیز بودن، دست‌کمی از معجزه‌ی زنده شدن ایلعازر ندارد.

بتی باکستر، نه فقط راوی، بلکه همچنین، شخصیت اصلی روایتی‌ست که شرح می‌دهد. او صادقانه و صمیمانه داستان زندگی خود در ایام کودکی و نوجوانی را تعریف می‌کند؛ روزهایی پر از رنج و مرارت که در آن با بیماری مهلک فلج اندام دست‌وپنجه نرم می‌کرد. بیماری سختی که بتی با آن به دنیا آمد، و بنا به تشخیص پزشکان، هرگز درمان‌پذیر نبود. اما پزشکان با تمام علم و دانشی که داشتند، از واقعیتی بدیهی غافل بودند: این‌که اراده‌ی خداوند بر هر کاری تواناست. از جمله درمان بیماری‌ای درمان‌ناپذیر. بتی گواهِ صحتِ این واقعیت است. وی به روشنی روزی را به خاطر دارد که دستی مهربان و معجزه‌گر، که به زعم وی دست عیسی مسیح بوده، بر سرش کشیده شد و او را در دم شفا داد. خاطره‌ی این رویداد معجزه‌گون که به سال‌ها رنج بتی باکستر پایان داد، با چنان دقت و ظرافتی در کتاب صوتی داستان بتی و مسیح معجزه‌گر روایت شده که هر مخاطبی -ولو مخاطبی بی‌ایمان- را به شدت تحت تأثیر قرار می‌دهد...

کتاب صوتی داستان بتی و مسیح معجزه‌گر مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به سرگذشت‌نامه‌های واقعی و دوست‌داران روایات مذهبی، مخاطبین اصلی کتاب صوتی داستان بتی و مسیح معجزه‌گر به شمار می‌روند.

با بتی باکستر بیشتر آشنا شویم

بتی باکستر (Betty Baxter) معلم معنوی و نویسنده‌ی اهل آمریکاست که به واسطه‌ی سرگذشت شگرف و زندگی پرماجرایش شناخته می‌شود. او در کتاب «داستان بتی و مسیح معجزه‌گر» که اثری اتوبیوگرافیک است، ماجرای شفا یافتن خود به دست عیسی مسیح را روایت کرده است.

در بخشی از کتاب صوتی داستان بتی و مسیح معجزه‌گر می‌شنویم

سال‌ها گذشت و من کاملاً از معالجه توسط دکترها ناامید شدم. تا بالاخره یک روز پدرم آمد، بدن مفلوج مرا در دست‌های خود گرفت، در لبه‌ی تخت‌خواب نشست و به من نگاه کرد. قطرات درشت اشک بر صورت قوی او روان شد. او گفت: «عزیزم، تو نمی‌فهمی پول چیست. ولی من همه چیز خود را دادم. حتی بیش از آنچه دارم خرج کردم تا تو خوب شوی بتی. پدرت منتهای کوشش‌اش را انجام داد. دیگر هیچ امیدی نیست.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

4 دقیقه
قسمت یک
12 دقیقه
قسمت دو
10 دقیقه
قسمت سه
12 دقیقه
قسمت چهار
16 دقیقه
قسمت پنج
16 دقیقه
قسمت شش
7 دقیقه
قسمت هفت
9 دقیقه
قسمت هشت

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی داستان بتی و مسیح معجزه‌گر
نویسنده
مترجمطاطاوس میکائیلیان
راویبیتا خداداد
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۲۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی شعر، ادبیات و زندگینامه، کتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی داستان بتی و مسیح معجزه‌گر

Mahboubeh
۱۴۰۲/۵/۱۲
قبل از هر چیزی از خانم خداداد تشکر می‌کنم با صدای عالی و خوانش خوبشون. روح و کشش دلپذیری به داستان بخشیده بودند. داستانی که واقعا برای روایتش باید لطافت بیان داشت. کاری کرد که شنونده واقعا حس امید و در عین حال دردی که در وجود شخصیت داستان هست، لمس کنه و خانم خداداد به خوبی این کار رو انجام دادند. و خدا قوت.
و اما داستان، جالب واقعا احساسی بکد، در عمق و جان من به عنوان شنونده نفوذ کرد و یادآور شد که در هیچ شرایطی هیچ دارویی بهتر از امید برای خوب شدن و شفا گرفتن، عمل نمی‌کنه.
نمیخوام اسپویل کنم فقط این رو بگم که شخصیت بیمار داستان بتی، تا لحظه آخر داستان، دست از امید به شفا گرفتن بر نداشت و با این‌که بیشتر مردمی که می‌شناخت دیگه امیدی برای خوب شدنش نداشتند، مثل مادرش امیدش رو از دست نداد و باور داشت که مسیح نجاتش می‌ده. این باور و این اعتقاد از نظر من باعث شده بود که فردی قوی بشه و در نهایت اون اتفاقی که منتظرش بود رخ بده.
نویسنده خیلی آروم یا به قول معروف با متنی قابل فهم و ساده داستان رو پیش می‌برد. آهنگ متن هم خوب به داستان نشسته بود و حس راوی برای بیان نقش هر کدوم از شخصیت‌ها قشنگترش کرده بود.
این داستان یه جورایی بهم فهموند با هر دین و اعتقادی که باشی، مهم نیست! پیش خالق یکی هستیم و این امید و اعتقاد به شنیده شدن حرفها و خواسته هامون از طرف خالق هست که به زندگی همه آدم‌ها با هر رنگ و دین و مذهب ارزش میبخشه.
شاید نظر بقیه با من متفاوت باشه ولی من برداشت خودم رو گفتم.
اگر به این سبک از داستان‌های معجزه‌ای و احساسی که در لحظه آخر نتیجه اعتقاد و ایمان راسخت به باورت رو می‌بینی علاقه دارین، این کناب خوبیه
ممنون از کتابراه و راوی و ناشر این کتاب صوتی
الهام حمیدی
۱۴۰۲/۵/۸
از خانم بیتا خداداد برای تولید و گویندگی این فایل صوتی سپاسگزارم، دستتون درد نکنه میتونم بگم نه تنها تأثیرگذاره بلکه از اون صوتی‌هایی هستش که فکر کنم همیشه تو فکر و روح و مغز شنونده حک خواهد شد... دوستان توجه کنید تموم این فایل صوتی از عشق و ایمان میگه همون چیزی که همه‌ی ادیان بهش معتقدن و بسیار ه لطیف پس حتماً حال دلتونو خیلی خوب میکنه... خیلی نکات و اشاراتی که در فایل بهشون اشاره میشه در تمامی ادیان الهی بسیار بهش تأکید و اشاره شده، حتماً بشنوین تا خودتون متوجه بشین منظورم چیه... امیدوارم خداوند همه‌ی بیماران دنیا رو شفای کامل و سریع عنایت بفرماید
محبوب
۱۴۰۳/۱/۱۰
باسلام و سپاس فراوان از کتابراه بخاطر این ڪتاب زیبا و ممنونم از خانم بیتا خداداد با خوانش و صدای زیباشون که در عمق وجودم رخنه میکرد هر هشت فصل کتاب را با جان دل گوش دادم با لحظه لحظه‌اش پیش رفتم، اشک ریختم و خندیدم از خوشحالی شفای بتی باکستر عزیزم که با ما درمیان گذاشتنخدا را شاڪرم ڪه معجزه‌ی زیبای شفا از بیماری رو در وجود من بنده‌ی ناچیزیش قرار داد، خدا را هزاران هزار سال هم عبادت و ستایش کنم درمقابل لطفی که به من و خانواده‌ام کرده است کم و ناچیز هستش، باور دارم که ایمان و اعتقاد به پرودگار سخترین و ناعلاجترین بیماری‌ها را درمان میکند، خداوندی که از مادر مهربانتر است چگونه میتواند درد و رنج فرزندش رو ببیند و راه علاجش برایش پیش نفرستدامیدوارم که با حضور قلب این کتاب را گوش دهید و خداوند مهربان روزنه‌ی امید و عشقش را برایتان بفرستد و شماهم شاهد زیباترین و بزرگترین معجزه‌ی زندگیتان باشیدالهی امین
شهین محمدی
۱۴۰۲/۹/۱۷
درود بر بانوی خوش صدا بیتا خداداد که با صوت آسمانی شنونده را به درگاه حق سوق میدهد در این راه پیروز و سربلند باشید بانوی نازنین. من تمام هشت قسمت این سرگذشت پندآموز و پراز برکت را با جان دل شنیدم و حقیقتا به راز بزرگی پی بردم اینکه هر انسان با ایمان حقیقی و باور قلبی و اعتماد به قدرت بی انتهای به و پروردگارش هر خواسته ناممکن ناشدنی خواهد رسید تنها با سپاسگزاری و شکر گزاری به درگاه حق و نور جهان هستی. تفاوتی نمیکند که دین و مذهب شما چیست اگر ایمان و باور قوی داشته باشید پس معجزه را باور دارید و حتما شفا را با ایمان قلبی خود از خدای درون خودتان خواهید گرفت چون خداوند از رگ گردن به ما نزدیکتر است و خواسته قلبی ما را میداند.
پس ببخشید تا بخشوده شوید.
پس بخواهید که به شما داده خواهد شد. خداوند به هرآنکس که ازش بخواهد بی حساب میدهد.
خداوند به هرآنکس که ایمان قوی داشته باشد شفا و ثروت خواهد داد.
هر انسان به اندازه ظرف تقاضایش دریافت میکند.
همه موجودات زمین هر لحظه روزی دریافت میکنند
آنانکه باورش دارند روزی فراوان دریافت میکنند
وآنانکه باورش ندارند روزی معمولی دریافت میکنند.
وحید توانا
۱۴۰۲/۸/۲۰
توی معرفی کتاب در مورد معجزه عیسی گفته شده که فردی بنام ایلعازر و دوباره زنده میکند و اینها را خرافاتی میداند که هنوز هم مردمانی به ان اعتقاد دارند در صورتیکه که این خرافه بیشتر به واقعیت نزدیک است چون هم اکنون هم اتفاقاتی از دوباره زنده شدن فردی را پس از مرگ دیده و شنیده ایم و حال اینکه هستند که و مردمانی به شکافته شدن دریا توسط عصا یا اژدها شدن همون عصا اعتقاد دارند به سخن گفتن مورچه با قالیچه پرنده به هزار سال سن فردی به کشتی که از همه موجودات جهان یک جفت در ان جمع کردن پنگوئن قطب شمال و خرس قطبی جنوب هم در ان یافت شده به تکه تکه شدن پرنده‌ای که هر قسمت ان را رو روی کوهی قرار دادند و شخصی همه این تکه‌ها را دوباره سر هم کرد و پرنده زنده شد اینها بیشتر به خرافات شبیه‌اند یا زنده شدن یک انسان وچقدر انسانهای پستی هستند انها که اعتقادات شما را به سخره میگیرند
عبدالکامل عبادی
۱۴۰۲/۵/۱۹
سلام ووقت بخیر! کتابی خوبی بود. تا ابدالدهر به اذن الهی، کرامات ومعجزات انبیاء واوصیای الهی برقرارخواهد بودواین را در زندگی خود واطرافیان میتوانیم مشاهده کنیم واین را منکر نیستم ولی بنظر بنده مترجم و گوینده عزیز سعی در القای عقایدمسیحیت دارند. خداوند بزرگتر از آنست که در بنده خود متجلی شود یا آنکه پیامبری بار گناهان پیروانش را بکشد. طبیعتا بندگان باپیروی از دستورات الهی که بوسیله پیامبران برای انسانها آورده شده اندوتوبه از کرده‌های ناشایست میتوانند درجات والای معنوی را کسب کنند. امیدوارم سبب ناراحتی برادران وخواهران مسیحی خود نشده باشم. باتشکر از کتابراه
ساناز یوسفی
۱۴۰۲/۱۰/۱۰
ممنون از کتابراه، خیلی قشنگ بود. صدایه گوینده خانم بیتا خداداد عالی بود و به کتاب عمق میداد حس میداد کتاب درباره‌ی زندگی بتی باکستر بود دختری کم‌توان که درد‌های زیادی کشیده ناشنوا و نابینا شده تشنج میکرده نمیتونسه راه بره و استخون‌های کمرش زده بوده بیرونداستانی غم انگیزولی همیشه در دلش امید داشت به امید خوب شدنو شفا پیدا کردناون از دکتر‌ها انتظار نداشت که خوبش کنن ولی امیدش به مسیح بود مثله مادرش ایمان قوی و سفت به مسیح داشت مسیح و میدید و باهاش حرف میزد مسیح بهش گفته بود ۲۴ ماه ساعت ۳ شفا پیدا میکنه و اونو شفا داداون سرگذشت شو برایه همه میگه و کاملا شفا پیدا میکنه عجیب ترینش اینه که مسیح به مادرش هم ساعت و روز شفا پیدا کردن بتی و گفته بود مسیح یه معجزه گره اون یکی از پیامبران خداست. ممنون از کتابراه
A.asgari
۱۴۰۲/۷/۲۲
خیلی ممنون از کتابراه بخاطر این کتاب عالیصدایه گوینده خانم بیتا خداداد عالی بود و به کتاب عمق میداد حس میداد کتاب درباره‌ی زندگی بتی باکستر بود دختری فلج که درد‌های زیادی کشیده کور میشده کر میشده لال میشده تشنج میکرده نمیتونسه راه بره و استخون‌های کمرش زده بوده بیرونداستانی غم انگیزولی همیشه در دلش امید داشت امید به خوب شدنو شفا پیدا کردناون از دکتر‌ها انتظار نداشت که خوبش کنن ولی امیدش به مسیح بود مثله مادرش ایمان قوی و سفت به مسیح داشت مسیح و میدید و باهاش حرف میزد مسیح بهش گفته بود ۲۴ ماه ساعت ۳ شفا پیدا میکنه و اونو شفا داداون سرگذشت شو برایه همه میگه و کاملا شفا پیدا میکنه عجیب ترینش اینه که مسیح به مادرش هم ساعت و روز شفا پیدا کردن بتی و گفته بودمسیح یه معجزه گره اون یکی از پیامبران خداست
zari qaderi
۱۴۰۳/۱/۹
سلام. به نظرم بسیار زیبا نوشته و ترجمه شده بود. با غم‌های بتی غمگین میشدم و با شادی او شادمان. اما نقدی که بر این کتاب و به جزئی از داستان که کیفیت دستان عیسی مسیح) ع (توصیف شده و همچنین خداوند خواندن ایشان وارده اینه که طبق مستنداتی که در قرآن و آموزه‌های دینی ما مسلمانان آمده، عیسی مسیح) ع (به و صلیب کشیده نشده هنوز هم زنده هستند. از لحاظ معنوی تاثیری که با خواندن و گوش دادن به این داستان بر معنویات انسان گذاشته میشه قابل لمس و محسوس هست. از اعتقادات که بگذریم، اگر صرفا به عنوان یک کتاب داستانی به اون نگاه کنیم، به قلمی شیوا نگاشته شده بود و احساسات خواننده رو برمی انگیخت. در کل من این کتاب رو دوست داشتم و توصیه میکنم کسی که به دنبال تحکیم اعتقادات خودش هست از اون بهره مند بشه.
زینب محمدی
۱۴۰۲/۱۲/۲۷
داستان زیبایی بود
برای تمام کسانی که چه دین داشته باشند، چه نداشته باشند، این رو یادآورده میشه که در هیچ حالتی امید خودتون رو از دست ندهید. اما توی متن به یه نکته اشاره کرده بود که برام جالب بود اینکه خانم همسایه گفته بود اگه تو شفا پیدا کنی من ایمان میارم اما هیچ گاه به مسیح ایمان نیاورد و دقیقا
این مصداق آدمهایی هست که خودشون رو به خواب زدن و کسی که خودش رو به خواب زده به هیچ وجه نمیشه بیدار کرد، این کتاب بدرد افرادی میخوره که به خواب غفلت رفتن و امیدشون رو از دست دادن و شاید بتونه امید رو در دلشون زنده کنه و اونها رو بیدار کنه اما افرادی که خودشون رو به خواب زدن این کتاب روی اونها اثر نخواهد داشت مگر اینکه خودشون بخوان بیدار بشن
کتاب زیبایی بود به امید شفای تمام بیماران
فرح حقیقی
۱۴۰۲/۱۰/۴
من نه منکر معجزه و نه منکر قدرت لایزال خداوند هستم اما این کتاب اصلا مستند نیست، خانم باکستر هیچ آدرس و نشانه‌ای از بیمارستان یا پزشک معالجش نداده، از طرف دیگه هیچ عقل سلیمی اینو تایید نمیکنه که دختر افلیج و رنج کشیده ۹ ساله‌ای که تمام عمر کوتاهش را تو بستر بیماری سپری کرده چه گناهی میتونه مرتکب که شده باشه تو عالم رویا میبینه قلبش سیاهه و بار سنگین گناهانش عیسی مسیح سبک میکنه!!! و بعدها عیسی مسیح را با دستهای سوراخ که اشاره به مصلوب شدنش هست میبینه در صورتیکه خداوند در آیه ۱۵۷ سوره نساء از واژه ماصلبوه استفاده نموده و این مسئله را رد میفرماید، بنده با احترام به کسانی که برای ارائه این کتاب صوتی زحمت کشیده‌اند شنیدن این کتاب را توصیه نمیکنم.
HaMraH
۱۴۰۲/۹/۲۷
کتاب بتی و مسیح معجزه گر، داستان خیلی قشنگی داره، ضمن خسته نباشید و تشکر از خانم خداداد عزیز
بسیار کتاب خوب و مفیدی بود الخصوص برای افرادی که به نوعی در زندگیِ شخصی خود دچار یئس وناامیدی میشوند، خیلی خیلی بیشتر از کتابهای انگیزشی که در مورد صبر نوشته شده تاثیرگذار هست. واقعا هستند همچین آدمایی که
در هر شرایطی صبر میکنن و امیدشون رو از دست نمیدن. بیشتر از بتی شخصیت مادر بتی برام قابل ستایشه. شخصی که به جای غر زدن و ناله و ناشکری همچنان بر ایمانش پایبنده. این ایمان رو به دخترش هم منتقل میکنه. واقعا باید گرفت ما مادرهایی که با یک تب کردن بچه خسته میشیم و غر میزنیم. خدایا به همه ما صبر عنایت کن صبر جمیلی که خودت دوست داری...
این کتاب رو پیشنهاد میکنم.
ماندانا رستمی
۱۴۰۲/۱۰/۱۹
با سلام خدمت همه دوستان عزیز کتابراه و با تشکر از خانم بیتا خداداد با صوت زیبا و دلنشین زیبایی داستان را چند برابر کردند. من با احساسات رقیق شده با شنیدن این داستان گریه کردم چون در زمان شنیدن این داستان خودم 2 ماه ونیم هست که با یک درد مزمن زندگی میکنم و از ته دل از خداوند خواستم درد من را تسکین ببخشد و‌ ای کاش همه‌ی ما به این ایمان و باور حقیقی می‌رسیدیم و قلبهای خود را رو به سوی خداوند میگشودیم و هر چه می‌خواستیم از او طلب میکردیم با ایمان واقعی. چه دنیای زیبایی میشد دنیای ما با چنین انسانهایی. داستان زیبا و تاثر برانگیزی بود از شفای دختری دردمند به دست عیسی مسیح (ع). امیدوارم تمام بیماران شفا می‌یافتند. آمین
فرییا جمالی
۱۴۰۲/۵/۱۰
با تشکر فراوان از خانم بیتا خداداد. این کتاب سرگذشت یه دختر رو بیان میکنه که با اینکه وضع جسمی وخیمی داره و هیچکس هیچکس به جز مادرش امیدی به بهبودی نداره و مرگش رو حتمی میدونم باز نا امید نیست و یه نیروی ایمانی بسیار بسیار قوی همیشه با اونه و امید داره که مسیح روزی شفاش میده. و این اتفاق میفته. و و مسیح چقدر زیبا براش مجسم میشه اینقدر داستان لطیف زیبای که آدمی رو غرق در خوشی میکنه. حتما این داستان رو گوش بدید به خصوص که صدای راوی داستان هم آرامش بخش وخیلی آروم و شمرده داستان رو روایت میکنه باز هم با تشکر فراوان از کتاب راه و خانم بیتا خداداد.
ژاسمن شاهنظری
۱۴۰۳/۱/۵
داستان بتی داستان همه انسان هایی است که نه فقط امید خود را از دست نمیدهند بلکه باور خود را به دستان شفا بخش خداوند محکمتر میکنند. در کتاب مقدس اورده شده، اگر ایمان قوی داشته باشی میتوانی کوه ها را هم جابه جا کنی، هر چه ایمان قوی تر باشد امدادهای خداوند نیز بیشتر خواهد بود. این داستان نمونه‌ای از یک اعتقاد قوی و عشق است. نمونه‌ای است از باور بدون شک و تردید. بتی بسیار ساده تمام دقایق زندگی مشقت بار خود را بیان میکند و راه نجات خود را نیز ابراز میدارد. راوی داستان با صدای زیبای خود انسان را بسیار تحت تاثیر قرار میدهد. در تمام مدت شنیدن مطالب قادر به کنترل اشک های خود نبودم. ممنون از کتابراه.
مشاهده همه نظرات 332

راهنمای مطالعه کتاب صوتی داستان بتی و مسیح معجزه‌گر

برای دریافت کتاب صوتی داستان بتی و مسیح معجزه‌گر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.