معرفی و دانلود کتاب صوتی دختری با هفت اسم: فرار از کره‌ی شمالی

عکس جلد کتاب صوتی دختری با هفت اسم: فرار از کره‌ی شمالی
قیمت:
۱۰۶۰۰۰ ۷۴,۲۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دختری با هفت اسم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دختری با هفت اسم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی دختری با هفت اسم: فرار از کره‌ی شمالی

کتاب صوتی دختری با هفت اسم روایت زندگی و فرار دختری نوجوان از کره‌ی شمالی است. هیئون سئو لی در این زندگینامه‌ی پرفروش نیویورک تایمز تلاش برای پنهان ماندن و فرار از بازگشت اجباری به کشورش را روایت می‌کند. خروج از دیکتاتوری وحشتناک کره‌ی شمالی کمک می‌کند او متوجه عمق سرکوب، فقر و گرسنگی در کشوری شود که ادعای بهترین بودن در جهان را دارد.

درباره‌ی کتاب صوتی دختری با هفت اسم

زندگی در کره‌ی شمالی مانند زندگی در جهانی کاملاً متفاوت است که داستان‌های زیادی از تلاش برای فرار از مرزهای آن وجود دارد. هیئون سئو لی (Lee Hyeon-seo) در کتاب صوتی دختری با هفت اسم (The Girl with Seven Names) روایت متفاوتی از فرار و زندگی در کره‌ی شمالی ارائه می‌دهد. هنگامی‌که او تصمیم به ترک کره‌ی شمالی می‌گیرد هیچ تصوری از دشواری‌های پیش رو ندارد. دوری دوازده‌ساله از خانواده، زندگی غیرقانونی در چین و پناهندگی به کره‌ی جنوبی و آمریکا گوشه‌ای از چرخش‌های غیرقابل‌تصور زندگی یک دختر هفده‌ساله است که دوست داشته جهان خارج از کره‌ی شمالی را برای مدت کوتاهی ببیند.

هیئون سئو لی داستان هیجان‌انگیز ماجراهای دشوار زندگی‌اش را با کمک دیوید جان (David John) به یک زندگی‌نامه‌ی خودنوشت تبدیل کرده است. او در کودکی در استان ریانگ‌گان کره‌ی شمالی و در کنار رودخانه‌ی یالو زندگی می‌کرد. این رودخانه مرز بین چین و کره‌ی شمالی است. این هم‌مرزی با چین باعث شد هیئون سئو لی در نوجوانی کنجکاوی زیادی برای زندگی خارج از کره‌ی شمالی داشته باشد. او، تحت‌تأثیر هیجان و کنجکاوی نوجوانانه، تصمیم می‌گیرد از این رودخانه عبور کند و چین را از نزدیک ببیند، اما پس از خروج متوجه می‌شود که دیگر امکان بازگشت به کره‌ی شمالی را ندارد. هیچ شهروندی در کره‌ی شمالی حق خروج از کشور را ندارد و مجازات سختی برای این کار قرار داده شده است. حتی اقوام کسانی که از کشور خارج می‌شوند نیز ممکن است عواقب ناگواری را تجربه کنند.

زندگی به‌عنوان یک مهاجر غیرقانونی در چین و ترس همیشگی از دیپورت، هیئون سئو لی را وادار به جعل هویت و فراری دوباره می‌کند. اسم کتاب صوتی دختری با هفت اسم در واقع اشاره به این تغییر نام‌ها برای فرار و پناهندگی‌های متعدد هیئون سئو لی دارد. روابط خوب کشور چین و کره‌ی شمالی باعث شده است که مرز با چین امنیت کمتری داشته باشد و چین گزینه‌ی راحت‌تری برای فرار محسوب شود، اما در مقابل، کشور چین مهاجرین غیرقانونی را به کره‌ی شمالی تحویل می‌دهد. بنابراین هرچقدر هم که یک فراری از کره‌ی شمالی بتواند به بخشی از جامعه‌ی چین تبدیل شود باز هم همیشه ترس اخراج و تحویل به کره‌ی شمالی وجود دارد.

تفاوت داستان زندگی هیئون سئو لی با دیگر داستان‌های فرار از کره‌ی شمالی در جایگاه اجتماعی و شرایط نسبتاً خوب خانوادگی او در کره‌ی شمالی است. معمولاً فرار از کره‌ی شمالی به‌عنوان آخرین انتخاب برای کسانی است که دیگر چیزی برای از دست دادن ندارند. سختی‌ها و خطر این کار باعث می‌شود افراد کمی از طبقات بالای جامعه چنین ریسکی را بپذیرند. پدر هیئون سئو لی یکی از اعضای ممتاز ارتش کره‌ی شمالی و مادرش یک کارآفرین موفق با مقیاس‌های کره‌ی شمالی محسوب می‌شد. والدین و برادر هیئون سئو لی مانند بسیاری از مردم کره طعم سختی‌ها و قحطی را نچشیدند. البته هیئون سئو پس از فرار متوجه می‌شود که پدر واقعی‌اش سال‌ها قبل از ترس بازداشت توسط مأموران سرویس اطلاعاتی کره‌ی شمالی خودکشی کرده است. همین امر باعث می‌شود او در نهایت برای رهایی و آزادی برادر و مادرش تلاش فراوانی بکند.

خانواده‌ای از آشنایان دور مادر هیئون سئو لی شرایط زندگی مخفیانه‌ی او در چین را آماده می‌کنند، اما اصرار آن‌ها برای ازدواج او با یک تاجر ثروتمند باعث می‌شود که هیئون سئو لی پیش از مراسم ازدواج فرار کند و در شانگهای مخفی شود. زندگی نامرئی به‌عنوان یک پیشخدمت در شانگهای خطرهای زیادی برای او ایجاد می‌کند و درنهایت، هیئون سئو لی تصمیم می‌گیرد به کره‌ی جنوبی پناهنده شود. تلاش او برای آزاد کردن مادر و برادرش از کره‌ی شمالی بخش مهم دیگر از زندگی هیئون سئو لی است که در کتاب صوتی دختری با هفت اسم روایت می‌شود.

علاوه بر اتفاق‌های هیجان‌انگیز و روایت جذاب کتاب صوتی دختری با هفت اسم، تصویری که از زندگی در کره‌ی شمالی در این کتاب رسم می‌شود یکی از اولین روایت‌ها از زندگی عادی در یکی از ظالمانه‌ترین دیکتاتوری‌های جهان است. تأثیر پروپاگاندای حکومتی و بی‌اطلاعی مردم از جهان خارج از کره‌ی شمالی به زیبایی در این کتاب صوتی روایت شده است.

یکی از نکات مهم در کتاب صوتی دختری با هفت اسم نمایش دشواری‌های زندگی خارج از کره‌ی شمالی برای کسانی است که تنها تجربه‌ی زندگی در یک دیکتاتوری را دارند. زندگی در کشورهای آزاد برای این افراد چالش‌های فراوانی دارد و به معنای آسایش و رهایی نیست. تأثیر تبلیغات عمیق حکومت کره‌ی شمالی باعث می‌شود بسیاری از روابط و مناسبات جهان برای این پناه‌جویان جدید و عجیب به نظر برسد. آن‌ها به سختی می‌توانند در جوامع مقصد تروماهای زندگی گذشته‌ی خود را فراموش کنند.

کتاب صوتی دختری با هفت اسم شنوندگان خود را از نظر احساسی درگیر می‌کند. بی‌رحمی جامعه‌ی درحال فروپاشی و تضاد اخلاق‌گرایی و میل به زنده‌ماندن شرایطی ایجاد می‌کند که انتخاب‌های اخلاقی نسبی‌تر از همیشه به‌ نظر می‌رسند. نسخه‌ی چاپی کتاب دختری با هفت اسم توسط انتشارات کوله پشتی و با ترجمه‌ی الهه علوی منتشر شده است. آوانامه به ‌عنوان ناشر تخصصی کتاب‌های صوتی،‌ این کتاب را با صدای آزاده رادمهر تهیه و تولید کرده است.

اقتباس‌ فرهنگی از کتاب دختری با هفت اسم

فیلم مستند «امیدی فراتر از آرمان‌شهر (A Hope Beyond Utopia)» به کارگردانی مادلین گاوین داستان فرار افراد از کره‌ی شمالی را روایت می‌کند. اسم این فیلم برگرفته از بخشی از کتاب صوتی دختری با هفت اسم است و روایت‌های مشابه زندگی هیئون سئو لی را می‌توان در آن پیدا کرد.

افتخارات کتاب دختری با هفت اسم

  • کتاب پرفروش نیویورک‌ تایمز
  • نامزد جایزه‌ی بهتری اتوبیوگرافی گودریدز در سال 2015

نکوداشت‌های کتاب دختری با هفت اسم

  • دل‌خراش! (نشریه‌ی وایرد)

  • تکان‌دهنده و شجاع... صادقانه، متعهد و بی‌آلایش. لی زندگی خود را به دریچه‌ای برای دیدن اکنون کره‌ی شمالی بدل کرده است. (اسکاتس‌من)

  • داستان غم‌انگیز و زیبای دختری که حتی نتوانست نامش را حفظ کند، اما با هویت انسان بودن بر همه‌چیز غلبه کرد. (جانگ جین سونگ، نویسنده‌ی کتاب رهبر عزیز)

  • هیئون سئو لی عواقب ناگوار بی‌توجهی جهان به وضعیت مردم در کره‌ی شمالی را در برابر چشمان ما قرار داد. او برخلاف همه‌ی احتمالات فرار کرد، زنده ماند و شهامت صحبت کردن داشت. (سامانتا پاور، نماینده‌ی دائم آمریکا در سازمان ملل متحد)

کتاب صوتی دختری با هفت اسم برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدن کتاب صوتی دختری با هفت اسم برای کسانی که نسبت به وضعیت زندگی در کره‌ی شمالی کنجکاو هستند بسیار جذاب خواهد بود. اگر دوست دارید قدرت امید در بهبود زندگی را لمس کنید خواندن این کتاب برای شما مناسب خواهد بود.

با هیئون سئو لی بیشتر آشنا شویم

هیئون سئو لی روزنامه‌نگار و نویسنده‌ی ساکن کره‌ی جنوبی است. او در سال 1980 در کره‌ی شمالی متولد شد و در هفده‌سالگی به چین فرار کرد. پس از ده سال زندگی در چین به کره‌ی جنوبی پناهنده شد و در دانشگاه مطالعات خارجی هانکوک تحصیل کرد. هیئون سئو لی به‌عنوان یک فعال حقوق بشر و سخنران در کشورهای مختلف صدای رنج مردم کره‌ی شمالی را به گوش جهانیان می‌رساند.

در بخشی از کتاب صوتی دختری با هفت اسم می‌شنویم

بعدازظهر یک روز گرم، وقتی هفت‌ساله بودم، مادرم من را برای انجام یک سری کارها به شهر فرستاد. هوا به‌شدت شرجی بود. رودخانه بوی تعفن می‌داد. همه‌جا پر از مگس بود. قدم‌زنان از کنار رودخانه سمت خانه می‌رفتم که کمی جلوتر جمعیتی را دیدم. تعداد زیادی از مردم زیر پل راه‌آهن جمع شده بودند. حس غریزی عجیبی به من می‌گفت که اتفاق بدی افتاده است، اما نمی‌توانستم جلوی خودم را بگیرم. از لابه‌لای جمعیت راهم را باز کردم و جلو رفتم تا ببینم چه اتفاقی افتاده. کسانی که جلو ایستاده بودند بالا را نگاه می‌کردند. مسیر نگاهشان را دنبال کردم و دیدم مردی از گردن آویزان است.

صورتش با یک کیسه‌ی پارچه‌ای کثیف پوشانده شده بود دست‌هایش را پشتش بسته بودند. یونیفرم نیلی‌رنگی تنش بود که نشان می‌دهد کارگر کارخانه است. تکان نمی‌خورد، اما بدنش با طنابی که از میله‌ی آهنی پل آویزان بود آرام تاب می‌خورد. چندین سرباز با صورت‌های خشن و بی‌روح، اسلحه به کمر،‌اطرافش نگهبانی می‌دادند. مردم آهسته و بی‌حرکت به تماشا ایستاده بودند، گویی در مراسم جشن حضور دارند. طناب غژغژ می‌کرد. بوی بد عرق مردان به مشام می‌رسید. از دیدن صحنه متحیر شده بودم چون همه فقط تماشا می‌کردند اما هیچ‌کس تکان نمی‌خورد و کسی به او کمک نمی‌کرد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
11 دقیقه
معرفی - سخن نویسنده - مقدمه
7 دقیقه
پیشگفتار
27 دقیقه
فصل اول: قطاری در دل کوهستان
15 دقیقه
فصل دوم: شهری در مرز جهان
19 دقیقه
فصل سوم: چشمان روی دیوار
18 دقیقه
فصل چهارم: زن سیاه‌پوش
13 دقیقه
فصل پنجم: مرد زیر پل
29 دقیقه
فصل ششم: کفش‌های قرمز
16 دقیقه
فصل هفتم: شهر توسعه‌یافته
11 دقیقه
فصل هشتم: عکس اسرارآمیز
23 دقیقه
فصل نهم: کمونیست خوب بودن
7 دقیقه
فصل دهم: سرزمین سنگی
14 دقیقه
فصل یازدهم: این خانه نفرین‌شده است
13 دقیقه
فصل دوازدهم: فاجعه‌ای روی پل
17 دقیقه
فصل سیزدهم: پرتویی بر دریای تاریک
11 دقیقه
فصل چهاردهم: قلب بزرگ از تپیدن ایستاد
9 دقیقه
فصل پانزدهم: دوست‌دختر یک تبهکار
30 دقیقه
فصل شانزدهم: زمانی این نامه را می‌خوانی که 5 نفر از ما دیگر در این دنیا نخواهیم بود
14 دقیقه
فصل هفدهم: نورهای چانگبای
15 دقیقه
فصل هجدهم: روی یخ
11 دقیقه
فصل نوزدهم: دیدار با آقای آهن
19 دقیقه
فصل بیستم: حقایقی در مورد وطن
17 دقیقه
فصل بیست‌ویکم: خواستگار
18 دقیقه
فصل بیست‌ودوم: دام ازدواج
15 دقیقه
فصل بیست‌وسوم: دختر شنیانگ
16 دقیقه
فصل بیست‌وچهارم: تماسی پر از عذاب وجدان
13 دقیقه
فصل بیست‌وپنجم: دو مرد اهل کره‌ی جنوبی
15 دقیقه
فصل بیست‌وششم: بازجویی
15 دقیقه
فصل بیست‌وششم: بازجویی
11 دقیقه
فصل بیست‌وهفتم: نقشه
13 دقیقه
فصل بیست‌وهشتم: دسته‌ی تبهکار
16 دقیقه
فصل بیست‌ونهم: آرامش نور مهتاب
15 دقیقه
فصل سی‌ام: بزرگ‌ترین و پرشتاب‌ترین شهر آسیا
20 دقیقه
فصل سی‌ویکم: زن شاغل
21 دقیقه
فصل سی‌ودوم: ارتباط با هیسان
13 دقیقه
فصل سی‌وسوم: درد دل با خرس عروسکی
18 دقیقه
فصل سی‌وچهارم: شکنجه‌دادن مین‌هو
19 دقیقه
فصل سی‌وپنجم: شوک عشقی
17 دقیقه
فصل سی‌وششم: مقصد سئول
18 دقیقه
فصل سی‌وهفتم: به کره خوش آمدید
21 دقیقه
فصل سی‌وهشتم: زن‌ها
16 دقیقه
فصل سی‌ونهم: خانه‌ی وحدت
28 دقیقه
فصل چهلم: مسابقه‌ی یادگیری
15 دقیقه
فصل چهل‌ویکم: در انتظار سال 2012
13 دقیقه
فصل چهل‌ودوم: مکانی برای ارواح و سگ‌های هار
26 دقیقه
فصل چهل‌وسوم: وضعیت بغرنج
14 دقیقه
فصل چهل‌وچهارم: سفر شبانه
25 دقیقه
فصل چهل‌وپنجم: زیر آسمان گسترده‌ی آسیا
13 دقیقه
فصل چهل‌وششم: گم‌شدن در لائوس
16 دقیقه
فصل چهل‌وهفتم: به هر قیمتی
24 دقیقه
فصل چهل‌وهشتم: مهربانی غریبه‌ها
20 دقیقه
فصل چهل‌ونه: سیاست رفت‌وآمد
20 دقیقه
فصل چهل‌ونه: سیاست رفت‌وآمد
7 دقیقه
فصل پنجاهم: انتظار طولانی برای آزادی
11 دقیقه
فصل پنجاه‌ویکم: چند معجزه‌ی کوچک
17 دقیقه
فصل پنجاه‌ودوم: آماده‌ی مرگ هستم
19 دقیقه
فصل پنجاه‌وسوم: زیبایی یک ذهن آزاد
7 دقیقه
پس‌گفتار

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی دختری با هفت اسم: فرار از کره‌ی شمالی
نویسنده
مترجمالهه علوی
راویآزاده رادمهر
ناشر چاپیانتشارات کتاب کوله پشتی
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱۵ ساعت و ۵۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی شعر، ادبیات و زندگینامه، کتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه صوتی
۱۰۶۰۰۰ ۷۴,۲۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی دختری با هفت اسم

Amirtaher Shahri
۱۴۰۲/۱/۲۲
بین آثار مربوط به کره شمالی این اثر و رودخانه تباهی خیلی بهتر. از بقیه هستن و خیلی وقته منتظر این اثر منظورم فرم صوتیش بودم و خرسندم اولین کامنت رو من میذارم.
نکته منحصر بفرد این اثر این هستش که دربین تمام زندگی نامه‌های افرادی که از کره شمالی گریخته‌اند نویسنده اثر حاضر در مقایسه با بقیه از سطح
خانوادگی و رفاهی نسبتا قابل قبولی برخوردار بودن و خانواده ش نفوذ مناسبی داشته‌اند ولی با اینحال نهایتا براش قابل تحمل نبوده و فرار برقرار ترجیح میده …نکته مقابل این اثر اثر رودخانه تباهی که اشاره کردم هست و قهرمان اون داستان بین افرادی که کتابی در مورد فرار از کره شمالی نوشته‌اند از محرومترین طبقات بوده و واقعا زندگی وحشتناکی رو تجربه کرده بود ‌و قهرمانان این دو داستان از دو نسل متفاوت اولی از دهه اواخر چهل و پنجاه میلادی بود و بیشتر دوران رهبر اول کیم ایل سونگ رو تجربه کرده بود و این مورد از نسل دهه هشتاد میلادی بود و در زمان کیم جو ایل رو بوده است.
اکیدا توصیه میکنم هر دو اثر رو بخونید و رودخانه تباهی انتشارات آوانامه با اجرای جناب رضوانی میتونید از کتابراه عزیز تهیه کنید. باسپاس
سیمین شمس
۱۴۰۲/۲/۴
داستان فرار دختری بنام هیون سئو لی از کره شمالی که به قصد ماجراجویی از رودخانه مرزی وارد چین میشود و سپس با این واقعیت تلخ مواجه میشود که دیگر هرگز نمیتواند به موطن خود بازگردد، از انجاییکه چین برای او امن نمی‌باشد با تحمل سختی و مشقات فراوان به کره جنوبی فرار میکند و سپس مادر و برادر خود را نیز به سئول می‌اورد. درد و رنج و وقایع سختی که وی از پس تحمل و عبور از آن بر می‌آید برای دختر جوانی به سن او حیرت انگیز می‌باشد. در طی این راه سخت وجود خانواده آقای آهن، کیم و دیک استرالیایی و کمک‌های بی دریغ و حمایت‌های ایشان از دخترک بیشتر به معجزه می‌ماند. جسارت و امیدواری و پشتکار هیون سئو لی انسان را متحیر می‌کند. از نکته‌های شاخص این داستان درخصوص کره شمالی وجود قاچاق گسترده در این کشور می‌باشد از قاچاق انسان تا مایحتاج روزمره.. نکته دیگر اینست که رهبر و سران این کشور چگونه توانسته‌اند یک قرن ملت خود را در بی خبری از جهان نگاه دارند؟! مسخ فرهنگی این ملت در حدی است که تا سالها پس از فرار از کره شمالی و زندگی در جهان آزاد، هنوز نمی‌توانند در عقاید و باورهای فرهنگی، سیاسی و اجتماعی خود تغییر ایجاد نمایند!! نمونه این افراد مادر و برادر هیون سئو لی می‌باشند. اما نکته جالب این داستان اینست که دختر جوان علیرغم تمام سختی‌های پیش رو و احتمال دستگیری، زندان، مرگ و.... همچنان وطن خود را دوست می‌دارد!
در انتها لازم بذکر است که اجرای خانم‌گوینده نیز عالی می‌باشد.
تشکر از کتابراه
طیبه قادری
۱۴۰۳/۱/۱
کتاب به طور خاص زندگی یک دختر از کره شمالی و به طور عام حکومت دیکتاتوری وحشتناک و... از کره شمالی را روایت می‌کند. برای من جالب بود و حقیقت تاریخ کره شمالی برایم آشکار شد
خانم آزاده راد مهر خوانش عالی داشتند. فقط چرا کلمه ناخن رو که ضمه روی خ باید باشه با تلفظ فتحه روی حرف خ می‌خوانند
همین اشتباه در خوانش کتاب پائولا هم بود
🌸Zahra Habibi🌸
۱۴۰۲/۹/۱۲
بسیار عالی روایت شده بود من که راحت تونستم با شخصیت‌ها همزاد پنداری کنم و از کتاب لذت ببرم با خنده هاشون بخندم و با گریه هاشون گریه کنم درس‌های زیادی تو این کتابه که آدم رو ساعت‌ها به فکر فرو میبره یکیش جرات زیرسوال بردن افکار و عقایدمون هست همیشه اونی که از بچگی بهمون دیکته شده نمیتونه درست باشه گاهی جسارت لازمه تا به واقعیت برسیم.
زهرا قاسمی
۱۴۰۲/۹/۲۷
حکومت دیکتاتوری همیشه وجود داشته و همچنان هست
البته به شکل‌های مختلف
من خیلی با این کتاب ارتباط برقرار کردم چون همیشه انسان در بند قوانین و حکومته
و البته این دیکتاتوری در کره شمالی به نسبت بیشتر بوده ولی این تلاش بی وقفه قهرمان داستان برام جذابیت داشت و درکل دوستش داشتم ممنون از کتابراه
فائقه
۱۴۰۲/۲/۳
صدای راوی خیلی خوب بود داستان هم که عالی روایت میشه بدون هیچ اضافه گویی که حواست رو پرت کنه یه چیزایی از کتاب برات آشناست ومنو یاد جایی میندازه که الان اینترنتش فیلتره مثل مخالفت با ازدواج با زنی که مطلقه ویه بچه هم داره امیدوارم به زودی این افکار پوسیده رو برای همیشه کنار بزاریم
پیام پورمرادیان
۱۴۰۲/۹/۲۵
این کتاب مستند پر لغت و خیز قفل راز از کره شمالی ست... فرار از جهان دروغینی که در خاک کره شمالی برایشان ساخته‌اند این زن هفت بار اسم عوض می‌کند و ملیت خود را تغییر میدهد این زن، نماد تجربه‌های سخت خواستن و جدا شدن از جبر جغرافیاست
محمد سلیمانی
۱۴۰۲/۳/۱۰
من کتابای مربوط به کره شمالی رو چندتایی خوندم، تا جایی که یادمه عشق بدون ازدواج برای دونفر توی کره ممنوعه، چطور مادر نویسنده با پدرش که سربازبوده رابطه عاشقانه و نامه نگاری و ملاقات داشتن؟؟؟؟ کسی میتونه برام بگه چرا؟
Sara Sharifi
۱۴۰۲/۲/۲۳
کتاب‌های مربوط به کره شمالی جذابیت خاص خودشونو دارن
کتاب صوتی ((روح گریان من)) که از کتابراه شنیدم واقعا از نظر موضوعی قوی‌تر بود
ولی این کتاب هم اگرچه زندگی معمولی یک دختر از کره شمالی هست ولی ارزش شنیدن رو داره
رضا اکبری
۱۴۰۲/۲/۱۰
عالیه جالبه تو کره شمالی هم میگن غذا کمتر زندگی سالم تر همش سرشون تو زندگی مردمه برام خیلی جالب بود و خیلی دلم براشون سوخت حتما پیشنهاد میکنم گوش کنید شجاعت و پشت کار هیئون واقعا آموزنده است
مهرناز نورآذر
۱۴۰۲/۲/۴
از لحاظ ادبی کتاب خیلی معمولی بود ولی کسانی که به دانستن وضعیت کره شمالی علاقه دارن میتونن بشنون و لذت ببرن، راوی هم خیلی خوب بود. فقط فکر کنم قسمت رابطه با دوست پسر سانسور شده بود
علی رستگار
۱۴۰۲/۱۱/۱۱
بسیار کتاب خوب و ماجرایی مباشد من شخصا خیلی علاقمند به دانستن در مورد زندگی در کره شمالی هستم و این کتاب نسبت به کتاب‌های دیگر زندگی یک خانواده در سطح بالاتر را نشان میدهد
parnian narani
۱۴۰۲/۷/۲۸
من واقعاااا لذت بردم، از داستان، از خوانش، از گوینده، از اطلاعاتی که راجعبه این کشور بهمون داد. پر از هیجان و بالا پایین، پر از توصیف، احساس و اتفاق
Metanoia
۱۴۰۲/۱۰/۹
کتاب خوبی بود، من تصوری از زندگی در کره‌ی شمالی نداشتم و خب الان فهمیدم همه‌ی دیکتاتور‌ها مثل همن فقط در لباس‌های متفاوت!
مهیار(محسن) جهان رخشان
۱۴۰۳/۱/۱۳
عالی و متفاوت قابل تامل. من این کتابهای کره شمالی همرو خوندم عاشقشم. این ژانر را دوست داری حتما بخونید و گوش کنید
مشاهده همه نظرات 23

راهنمای مطالعه کتاب صوتی دختری با هفت اسم

برای دریافت کتاب صوتی دختری با هفت اسم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.