معرفی و دانلود کتاب صوتی در میدان لیندن

عکس جلد کتاب صوتی در میدان لیندن
قیمت:
4500 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی در میدان لیندن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی در میدان لیندن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی در میدان لیندن

کتاب صوتی در میدان لیندن نوشته‌ی کیت سالیون، داستان مردمان شهری را به تصویر می‌کشد که بعد از مدت‌ها کدورت طی یک ماجرا دوباره با همدیگر دوست می‌شوند.

موضوع کتاب صوتی در میدان لیندن چیست؟

نخستین روز تعطیلات زمستان بود. استلا می‌کالپپر که بیکاری خسته‌ و درمانده‌اش کرده بود، از پنجره غروب خورشید و رفت و آمد مردم را نگاه می‌کرد. در محله‌ی آ‌ها هیچ ارتباطی میان مردم وجود نداشت و هیچ‌کدام به هیچ چیزی توجه نمی‌کردند. خانم آریگیو هیچ‌گاه به مردی که بطری می‌فروخت سلام نمی‌داد. زن و شوهری که تاکسی سوار می‌شدند، به هیچ وجه برای آقا و خانم چدرجی سر تکان نمی‌دادند. تمامی اهالی محله همیشه به یکدیگر بی‌توجه و به کارهای خودشان مشغول بودند تا اینکه فردای روزی که برف زیادی باریده بود استلا برای درست کردن آدم‌برفی به میدان شهر رفت.

با کیت سالیون بیشتر آشنا شویم:

کیت سالیون شاعر، زبان‌شناس و نویسنده فیلمنامه، داستان کوتاه، سفرنامه و کتاب‌های کودک است که کمی هم در عرصه هنرهای تئاتر و موسیقی فعالیت دارد. او علاقه و ذوق خود نسبت به این‌گونه هنرها و حضور در کارهای گروهی را به داستان در میدان لیندن منتقل کرده است.

کتاب صوتی در میدان لیندن برای چه کسانی مناسب است؟

این داستان دلنشین برای کودکان 4 تا 8 ساله بسیار آموزنده و جذاب خواهد بود و نکات خوبی را درباره اهمیت و ارزش ارتباطات اجتماعی و انجام کارهای جمعی به آنان می‌آموزد.

در بخشی از کتاب صوتی در میدان لیندن می‌شنویم:

استلا کت و چکمه‌هاش رو پوشید، به طرف پارکِ اون طرف خیابون دوید و با فشار از دروازه رد شد. برف تا زیر بغل‌اش بود. یک گلوله‌ی کوچیک مثل دُم درست کرد و به گلوله‌ی برفیِ بزرگ‌تری که درست کرده بود چسبوند. بچه‌هایی که بالشت بازی می‌کردن هم به بیرون اومدن تا به جای بالشت، با استلا برف بازی کنن. تپه‌ی برف همین طور بیشتر و بیشتر می‌شد. مرد شیپورچی دست از شیپور زدن برداشت و با یک بیل به پارک اومد و یک سَرِ بزرگ با گونه‌های برآمده درست کرد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
9 دقیقه
در میدان لیندن

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی در میدان لیندن
نویسنده
مترجمسمیه عبداللهی
راویامیرحسین صداقتی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
4500 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی در میدان لیندن

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی در میدان لیندن

برای دریافت کتاب صوتی در میدان لیندن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.