معرفی و دانلود کتاب صوتی هل دادن خنده‌دار نیست

عکس جلد کتاب صوتی هل دادن خنده‌دار نیست
قیمت:
6500 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هل دادن خنده‌دار نیست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هل دادن خنده‌دار نیست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی هل دادن خنده‌دار نیست

کتاب صوتی هل دادن خنده‌دار نیست نوشته‌ی ملیسا هیگینز، درباره‌ی پسر بچه‌ایست که یکی از قلدرهای مدرسه او را مورد آزار و اذیت فیزیکی قرار می‌دهد. این داستان به کودکان می‌آموزد تا در برابر خشونت فیزیکی مقابله کنند.

موضوع کتاب صوتی هل دادن خنده‌دار نیست (Pushing Isn`t Funny) چیست؟

راوی این داستان بیلی کوچولوست که مدرسه و معلم‌های خود را دوست دارد اما ساعت ناهار که می‌شود استرس می‌گیرد چون می‌داند کیم باز هم قرار است به سراغ او بیاید. کیم او را هل می‌دهد، دستش را می‌پیچاند و او را مسخره می‌کند. یک روز کیم به قدری بیلی را آزار می‌دهد که دستش کبود می‌شود و بیلی تمام تلاش خود را می‌کند تا مادرش بویی از قضیه نبرد اما... .

کتاب صوتی هل دادن خنده‌دار نیست مناسب چه کسانی است؟

ملیسا هیگینز (Melissa Higgins) این داستان را برای کودکان 3 تا 8 سال نوشته است تا به آنان یاد بدهد در برابر قلدرهای مدرسه بایستند، زیر بار زور نروند و از حق خود دفاع کنند.

در بخشی از کتاب صوتی هل دادن خنده‌دار نیست می‌شنویم:

بالاخره اون روز تموم شد و من با عجله به خونه رفتم تا دیگه کیم رو نبینم. وقتی رسیدم، شکمم قار و قور می‌کرد چون تمامِ روز رو چیزی نخورده بودم. سریع یک سیب و چند تا کلوچه برداشتم. یهو مامانم گفت: «هی، یکم جا برای شام هم بزار؛ اصلا مگه امروز ناهار نخوردی؟»

با صدای آروم جواب دادم: «نه. من... من ظرف ناهارم رو گم کردم.»

بعد از شام، وقت حموم کردن بود. تمام اون مدت سعی کردم بازوم رو از مامانم قایم کنم تا کبودی‌هام رو نبینه. اون شب وقتی می‌خواستم بخوابم، مامانم باهام توی اتاقم اومد تا برام کتاب بخونه ولی به جاش کنار تختم نشست و گفت: «بِیلی، دیدم که بازوت کبود شده بود. تازه این اولین بار هم نیست که ظرف ناهارت رو گم کردی. وقتی من همسنِ تو بودم، بعضی از بچه‌ها توی مدرسمون هلم می‌دادن. تا حالا همچین چیزی برای تو اتفاق افتاده؟»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
16 دقیقه
هل دادن خنده‌دار نیست

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی هل دادن خنده‌دار نیست
نویسنده
مترجممعصومه رمضانی
راویمبینا آقاجانی، نرگس داغمه چی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
6500 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی هل دادن خنده‌دار نیست

a lotfiyan
۱۴۰۱/۵/۳۱
یکی از کتاب‌های خیلی خوب در قالب داستان کوتاه ویژه کودکان در مورد مهارت‌های مقابله با قلدری که به کودکان و بزرگسالان در مورد واکنش به این موضوع آموزش میده، بنده نسخه صوتیش رو به عنوان قصه شب واسه بچه هام گذاشتم خیلی دوست داشتن و مفید بود ضمنا صدا پیشگیش هم عالی بودن، با تشکر از کتابراه عزیز.
سارینا میرباقری
۱۴۰۲/۴/۳
سلام داستان بسیار آموزنده است
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی هل دادن خنده‌دار نیست

برای دریافت کتاب صوتی هل دادن خنده‌دار نیست و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.