معرفی و دانلود کتاب صوتی دینا و هفت دختر آقای غول

عکس جلد کتاب صوتی دینا و هفت دختر آقای غول
قیمت:
6500 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دینا و هفت دختر آقای غول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دینا و هفت دختر آقای غول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی دینا و هفت دختر آقای غول

آقنو آلمرس در کتاب صوتی دینا و هفت دختر آقای غول ماجرای دخترکی به نام دینا را تعریف می‌کند که به خاطر شیطنت برادرهای بزرگ‌ترش اسیر دست غولی بزرگ و وحشتناک می‌شود...

درباره کتاب صوتی دینا و هفت دختر آقای غول:

دینا دختر کوچولویی مهربون و با ادبه. منتها اون شش تا برادرِ بزرگتر داره که ابداً مهربون و باادب نیستن. اون­ها همیشه‌ی خدا با خواهر خودشون بدرفتاری می­‌کنن. مثلاً گاهی زیرِ کلاهش عنکبوت می­‌ذارن، گاهی هم براش زیرپایی می­‌گیرن و به زمین خوردنش می‌خندن.

یک روز، داداش‌ها بدجنسی رو به اوج می‌رسونن: اونا تصمیم می‌گیرن که یک شوخیِ خیلی خیلی خیلی بد با دینا بکنن. می‌پرسید چه شوخی‌ای؟ خب، متأسفانه باید بگم که اونا قصد دارن دینا رو موقع بازی قایم باشک، وقتی چشم گذاشته و داره عددها رو می‌شماره، قال بذارن و فرار کنن.

همین اتفاق هم می‌افته. داداشای دینا اونو وسط جنگل به امون خدا ول می‌کنن و دِ برو که رفتیم. از بد حادثه همون موقع غول آدم‌خوار داستان ما دینا رو تک و تنها گیر میاره. حالا دینا برای نجات جون خودش فقط باید چشم‌انتظار یه معجزه باشه...!

کتاب صوتی دینا و هفت دختر آقای غول مناسب چه کسانی است؟

آقنو آلمرس (Arnaud Alméras) داستان سرگرم‌کننده‌ی دینا و هفت دختر آقای غول (Dina And Ogre`s Seven Daughters) را برای بچه‌های 3 تا 7 ساله نوشته است.

با آقنو آلمرس بیشتر آشنا شویم:

او اهل کشور فرانسه و زاده‌ی سال 1967 است و این روزها در آستانه‌ی رسیدن به 55 سالگی‌ست. بیشتر کتاب‌های این نویسنده در حوزه‌ی ادبیات کودک و نوجوان‌اند.

در بخشی از کتاب صوتی دینا و هفت دختر آقای غول می‌شنویم:

خواهرهای بزرگ‌ترش از پدرشون خواهش می‌­کردن که دینا رو نپزه و بذاره یک هفته اونجا بمونه تا بتونن باهاش بازی کنن. حتی قول دادن که نوبت رو رعایت می­‌کنن. غول هم به اصرارِ بچه­‌هاش، دختر کوچولو رو توی یک قفسِ ریزه میزه زندانی و بعد هم از سقف آویزونش کرد.

"خیلی خب، ولی شبِ جمعه اون رو توی دیگ می­‌ندازم!"

روز دوشنبه، نوبت بزرگ‌ترین دختر بود که با دینا بازی کنه. تنها کاری که دوست داشت انجام بده این بود که مثل یک بچه بهش غذا بده. اون تمامِ روز رو به دخترک غذا داد تا جایی که دیگه شکمش جا نداشت و فقط به این فکر می‌­کرد که چطوری قراره از اونجا فرار کنه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
13 دقیقه
دینا و هفت دختر آقای غول

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی دینا و هفت دختر آقای غول
نویسنده
مترجممعصومه رمضانی
راویامیرحسین صداقتی، نرگس داغمه چی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
6500 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی دینا و هفت دختر آقای غول

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی دینا و هفت دختر آقای غول

برای دریافت کتاب صوتی دینا و هفت دختر آقای غول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.