معرفی و دانلود کتاب صوتی راز بزرگ کندرا

عکس جلد کتاب صوتی راز بزرگ کندرا
قیمت:
6000 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی راز بزرگ کندرا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی راز بزرگ کندرا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی راز بزرگ کندرا

کتاب صوتی راز بزرگ کندرا داستانی کودکانه به قلم دستینی میهیو است. در این اثر با ماجراهای کانگوروی بامزه‌ای به نام کندرا همراه خواهید شد که دیوانه‌وار عاشق ورزشِ قهرمانی‌ست...!

درباره کتاب صوتی راز بزرگ کندرا:

کندرا کانگوروی کوچولوی بامزه‌ای است که عاشق ورزش هاکی‌ست. او عضو تیم هاکی مدرسه و از بهترین بازیکن‌ها در این رشته‌ی مهیج است. منتها مسئله‌ای که وجود دارد این است که به نظر بعضی‌ها، هاکی، با توجه به اندام خاص کانگوروها، خیلی مناسب این حیوانات محترم نیست! البته که کندرا با این حرف مخالف است و آن را چیزی جز یاوه‌ای بی‌معنا نمی‌داند. با این حال، همین دیدگاه باعث می‌شود که همه‌ی باخت‌‌های تیم هاکی مدرسه گردن کندرای بیچاره بیفتد...

مخاطبین خردسال در کتاب صوتی راز بزرگ کندرا (Out of Breath: Kendra's Big Secret) شنونده‌ی داستانی‌ خواهند بود که هم سرگرمشان می‌سازد، هم نکاتی مهم در باب زندگی اجتماعی را بهشان آموزش می‌دهد.

کتاب صوتی راز بزرگ کندرا مناسب چه کسانی است؟

داستان راز بزرگ کندرا برای کودکان 5 تا 10ساله نوشته شده است.

در بخشی از کتاب صوتی راز بزرگ کندرا می‌شنویم:

هرچند که این حرف­‌ها خیلی آزارش می­‌دادن ولی همه‌شون رو نادیده گرفت و با خونسردی به طرف نیمکتش رفت، خیلی آروم پشت میزش نشست و بعد درحالی که صورتش رو با دست‌­هاش مخفی کرده بود، بی­‌صدا اشک می­‌ریخت.

مدتی به همین شکل گذشت. کندرا خیلی احساس درموندگی و بی‌­پناهی می­‌کرد و نمی­‌دونست برای حل این مشکل چی­‌کار باید بکنه. تنها راهی که به ذهنش می­‌رسید این بود که موقع ناهار پیش دوست صمیمی­ش بره تا این موضوع رو باهاش درمیون بذاره و چاره‌­ای براش پیدا کنه.

کانگورو کوچولو برای دیدن دوستش خیلی بی­‌قرار بود و لحظه‌­شماری می­‌کرد...

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
24 دقیقه
راز بزرگ کندرا

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی راز بزرگ کندرا
نویسنده
مترجمشیوا شاکری
راویساقی گل پور، عارف امیری، محمد طالشیان
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۲۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
6000 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی راز بزرگ کندرا

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی راز بزرگ کندرا

برای دریافت کتاب صوتی راز بزرگ کندرا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.