معرفی و دانلود کتاب صوتی راز فروش میلیون دلاری: بازاریابی تلفنی بازی اعداد نیست

عکس جلد کتاب صوتی راز فروش میلیون دلاری: بازاریابی تلفنی بازی اعداد نیست
قیمت:
79300 تومان - 8.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی راز فروش میلیون دلاری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی راز فروش میلیون دلاری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی راز فروش میلیون دلاری: بازاریابی تلفنی بازی اعداد نیست

گوشی تلفن‌تان را به دستگاه چاپ اسکناس تبدیل کنید! می‌پرسید چگونه؟ دیوید والتر در کتاب صوتی راز فروش میلیون دلاری با تکنیک‌هایی که در زمینه‌ی بازاریابی در اختیارتان قرار می‌دهد، به شما کمک می‌کند تا قراردادهای راضی‌کننده و سودآوری ببندید؛ حتی از راه دور و تلفنی!

درباره‌ی کتاب صوتی راز فروش میلیون دلاری

ممکن است شما هم از آن دسته افرادی باشید که به‌اشتباه گمان می‌کنند بازاریابی تلفنی دشواری‌ها و پیچیدگی‌های بازاریابی حضوری را ندارد. اما دیوید والتر (David Walter) در کتاب صوتی راز فروش میلیون دلاری (The million dollar rebuttal) به شما نشان می‌دهد که چنین نیست. بر خلاف تصور اولیه، این شیوه‌ی بازاریابی ظرایف و پیچیدگی‌های بسیاری دارد که والتر در این کتاب صوتی به آن‌ها می‌پردازد. توصیه‌هایی که برای بازاریابی حضوری هم به کار می‌آیند.

کتاب صوتی راز فروش میلیون دلاری معجونی‌ست قدرتمند از چندین تکنیک روان‌شناختی کارآمد برای بازاریابی. تمرکز دیوید والتر به‌عنوان نویسنده‌ی این کتاب صوتی روی بازاریابی تلفنی است اما بسیاری از ایده‌های این کتاب برای بازاریابی حضوری نیز کارآمد هستند. روان‌شناسی معکوس، کاشتن ایده‌ها در ذهن مشتری به نحوی که طرف مقابلتان فکر کند ایده در اصل برای اوست، استفاده از ترفندهای صمیمانه، ایجاد احساس مهم بودن و رویارویی با یک مقوله‌ی مهم در مشتریان و... از جمله روش‌هایی است که دیوید والتر آن‌ها را در این کتاب صوتی به شما می‌آموزد. با عمل به توصیه‌های این کتاب، تعداد قراردادهای بی‌نقص و کم‌نظیر خود را به طرز چشمگیری افزایش خواهید داد، و این در حالی خواهد بود که حداقل انرژی فیزیکی را برای این کار گذاشته‌اید؛ بدون این که حتی از جایتان تکان بخورید، تنها از پشت تلفن!

این کتاب به کوشش شرکت چاپ و نشر بازرگانی و با ترجمه‌ی حامد جوانبخت و رویا سبزواری تهیه شده است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی راز فروش میلیون دلاری

  • دیوید والتر در راه‌اندازی خدمات مدیریت شرکت SADA نقش اساسی داشت. او با رویکرد جدید خود در تنظیم قرار ملاقات، به ایجاد بیش از 1 میلیون دلار درآمد سالانه‌ی مکرر کمک کرد. (Tony Safoian)
  • شرکت من به لطف استراتژی‌های دیوید والتر و تکنیک‌های او، به میزان باورنکردنی درآمد ماهیانه دوره‌ای دست یافته است. (لویی ساد، مدیرعامل Datastream IT)
  • درآمد Sling Stone IT از سال تا به امروز به‌خاطر کمپین دیوید والتر به رقمی باورنکردنی رسیده است. (کنت آر. شومان، رئیس و مدیر ارشد فناوری اطلاعات Sling Stone)

کتاب صوتی راز فروش میلیون دلاری برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال کتابی می‌گردید که فوت و فن بازاریابی و به‌خصوص بازاریابی غیرحضوری و تلفنی را به شما آموزش دهد، شنیدن این کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با دیوید والتر بیشتر آشنا شویم

دیوید والتر مدیر مارکتینگ شرکت MSP SEO Factory است؛ شرکتی که خدمات بازاریابی فناوری اطلاعات را به مشاغل مختلف در ایالات متحده ارائه می‌دهد. او همچنین به مدت 13 سال یک شرکت بازاریابی تلفنی را اداره کرد و با استراتژی‌های منحصر به فرد خود به کسب‌وکارها کمک کرد تا میلیون‌ها دلار ثروت کسب کنند. دیوید والتر در نمایشگاه‌های تجاری، اتاق‌های بازرگانی و وبینارهای بسیاری حضور پیدا می‌کند و یک مربی و مشاور بازاریابی تلفنی و فروش برای شرکت‌های بزرگ است. او همچنین چند عنوان کتاب نیز منتشر کرده است که راز فروش میلیون دلاری یکی از آن‌هاست.

در بخشی از کتاب صوتی راز فروش میلیون دلاری می‌شنویم

عبارت «نگرش همه‌چیز است»، یک عبارت رایج در دنیای تجارت است. با این حال من همیشه احساس کرده‌ام که این جمله سؤالی دیگر را ایجاد می‌کند: «چه نوع نگرشی؟» وقتی صحبت از نگرش می‌شود، حقیقت فقط به سادگی موضوع سیاهی و سفیدی نیست. صرف این که به نظر نمی‌رسد کسی ایمان دارد، به این معنی نیست که کاملاً ایمان ندارد. در حقیقت مردم می‌توانند درجاتی از ایمان را داشته باشند. راهی که می‌توان فهمید کسی به چیزی باور دارد این است که آیا اقدام لازم را در آن زمینه انجام می‌دهد؟

اگر در موقعیتی مانند من قرار گرفتید، جایی که احساس می‌کنید چیزی را به شدت باور دارید اما اقدامی انجام نمی‌دهید، پس واقعیت این است که نیاز دارید باور ضعیق خود را تقویت کنید و بر اساس این ایمان کار کنید. تا در نهایت بتوانید آن را عملی کنید. من کاملاً تصادفی یک قطعه‌ی دیگر در این معما را کشف کردم. یک روز بعد از این که تمام شبانه‌روز در یک مهمانی بودم، به محل کار رفتم. گرچه عزم راسخ برای رسیدن به هدف روزانه‌ی خود را داشتم، اما می‌دانستم که به دلیل خستگی کامل، عملکرد فوق‌العاده‌ای را ارائه نخواهم داد. خستگی من باعث شد تا در آن روز نوعی برخورد گستاخانه یا گاهی خشمگینانه داشته باشم. با این وجود علیرغم این روحیه توانستم با مقاومت در مقابل آن، به اندازه‌ی کافی آرامش خود را حفظ کنم تا حداقل در طول روز تماس‌های تلفنی‌ام را ادامه دهم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
مقدمه: قدم نهادن در مسیر
6 دقیقه
فصل اول: استفاده بهینه از ضمیر ناخودآگاه
6 دقیقه
فصل دوم: چگونه یک باور جدید ایجاد کنیم؟
8 دقیقه
فصل سوم: آیا افسانه بازی اعداد از بین رفته است؟
5 دقیقه
فصل چهارم: شما برای همه باید همه چیز باشید
12 دقیقه
فصل پنجم: بزرگترین ضعف شما بزرگترین نقطه قوت شماست
8 دقیقه
فصل ششم: نگرش همه چیز است، اما چه نوع نگرشی؟
9 دقیقه
فصل هفتم: ساخت اعتماد به نفس سریع
19 دقیقه
فصل هشتم: عبور از نگهبانان فروش - منشی‌ها / بخش اول
17 دقیقه
فصل هشتم: عبور از نگهبانان فروش - منشی‌ها / بخش دوم
11 دقیقه
فصل نهم: تقسیم وظایف، فهرست منتخب شما
14 دقیقه
فصل دهم: مخاطبان شما چه کسانی هستند؟
26 دقیقه
فصل یازدهم: ارائه خوبی داشته باش
13 دقیقه
فصل دوازدهم: عبور از اعتراض
4 دقیقه
فصل سیزدهم: چگونه تماس مجدد بگیریم؟
6 دقیقه
فصل چهاردهم: از احساست به خوبی استفاده کن
5 دقیقه
فصل پانزدهم: یک توصیه
5 دقیقه
فصل شانزدهم: افکار من درمورد اجرا و پیاده‌سازی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی راز فروش میلیون دلاری: بازاریابی تلفنی بازی اعداد نیست
نویسنده
مترجمحامد جوانبخت، رویا سبزواری
راویمینا علیپوری
ناشر صوتیانتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه صوتی
79300 ت - 8.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی راز فروش میلیون دلاری

احمد کتافی
۱۴۰۱/۸/۲۰
این دیگه چه کتاب مزخرفیه...
بسیار ضعیف و افتضاح
حیف پولی که براش پراخت کردم
نه گویندگی درست حسابی داشت و نه مطالب مفیدی بودن
البته صدای گوینده خوب بود اما خیلی آهسته صحبت میکرد که فقط کتاب رو طولانی کنه
و نصف مدت زمان کتاب آهنگ گذاشتن و این نشون از بی کیفیت بودن کتابه.
سیامک شایان پور
۱۴۰۲/۲/۲۳
کتاب بسیارخوب وارزشمندی است. اپلیکیشن کتاب راه سرعت خوانش را افزایش میده و میتونی زودتر کتاب راگوش بدی. گوش کن و عمل کن. کارکن و کارکن
محسن جهانبخش
۱۴۰۱/۱۱/۴
درود، مکث بین جملات زیاده، چرا حتما باید از اهنگ استفاده بشه واسه خیلی از خواننده‌ها موسیقی هنگام گوش دادن ب مطلب آزار دهنده
مثل من
پريسا
۱۴۰۲/۲/۱۰
سلام ودرود خودتون گوش بدین تا یاد بگیرید چقدر در تبلیغات و فروش محصولات پیشرفت خواهید کرد و میلیونر باشید
امیر اهوارکی
۱۴۰۱/۱۲/۱
کتاب جالبی نبود متاسفانه راوی هم نتونست خوب بیان کنه. صدای خوبی داره ولی احساس توش نبود شنونده رو جذب نمیکنه
Milad Ghagh
۱۴۰۱/۱۲/۳
فروش از طریق اینترنت من را به یک ماشین چاپ پول تبدیل کرده است. خدای شکرت
علی شفائی
۱۴۰۳/۱/۱۱
قسمت عبور از نگهبان منشی مفید بود
معین امیدی
۱۴۰۱/۱۰/۱۴
معمولی بود به نظرم
مشاهده همه نظرات 8

راهنمای مطالعه کتاب صوتی راز فروش میلیون دلاری

برای دریافت کتاب صوتی راز فروش میلیون دلاری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.