معرفی و دانلود کتاب صوتی تجارت بازاریابی شبکه‌ای خودتان را بسازید

عکس جلد کتاب صوتی تجارت بازاریابی شبکه‌ای خودتان را بسازید
قیمت:
33000 تومان - 3.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تجارت بازاریابی شبکه‌ای خودتان را بسازید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تجارت بازاریابی شبکه‌ای خودتان را بسازید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی تجارت بازاریابی شبکه‌ای خودتان را بسازید

در کتاب صوتی تجارت بازاریابی شبکه‌ای خودتان را بسازید، ایده‌ها و تجربیات خاص و نوآورانه‌ی جیم ران مطرح شده است که به شما برای موفقیت در بازاریابی شبکه‌ای کمک می‌کند.

آقای ران در طی سال‌ها به عنوان یکی از تاثیرگذارترین اندیشمندان زمان ما و هم‌چنین موثرترین فرد بر یک نسل از سخنرانان مدرسان و مربیان شخصیت شناخته شده است. جیم ران (Jim Rohn) در بیش از ۳۷ سال، اصول و فلسفه موفقیت خودش را به ۵۰۰۰ نفر مخاطب و ۳ میلیون نفر در سراسر جهان در میان گذاشته است. او جایزه CPA را از مجمع سخنرانان ملی، به خاطر بی‌نقص بودن سخنرانی دریافت کرد. وی مولف بیش از ۱۸ کتاب، کتاب صوتی و برنامه ویدیویی است.

جیم ران یکی از پرطرفدارترین اساتید موفقیت در قرن حاضر است و هنوز سخنان او در صدر قرار دارد. کارهای او تأثیرِ مستقیمی بر آفرینش و گسترش افراد دیگری که در صنعت رشد شخصی فعالیت داشتند، از قبیلِ آنتونی رابینز، مارک ویکتر هنسن، برایان تریسی و جک کنفیلد داشت.

جیم ران در قسمتی از این کتاب صوتی می‌گوید:

«سفر کردن در دنیا بسیار لذت‌بخش است، مخصوصا برای کشاورز زاده‌ای مثل من. من هنگامی که به این فرصت مطلع شدم مهارت‌های زیادی نداشتم، عادت داشتم کار کنم تا پول بگیرم. من می‌دانستم که چطور شیر گاوها را بدوشم ولی پول خوبی نداشت، اما وقتی من به بازاریابی شبکه‌ای در زمینه سلامت و تغذیه معرفی شدم، جایی بود که من می‌توانستم از کف شروع کنم و به بالاترین سطح آن برسم و می‌توانستم این کار را پاره‌وقت انجام بدم.

آن نهایتا انقلابی در زندگی من برپا کرد و برای همیشه زندگی من را تغییر داد. پس از آن ابدا من وضعیت سابق را نداشتم. حالا قسمت عمده داستان من در میان گذاشتن این فرصت بی‌نظیر برای مردم سرتاسر دنیا است و در پی آن بیان فلسفه‌ای که موجب عملی شدن آن شد.

همان طور که می‌دانید اگر هر تکنیکی که در دنیا وجود دارد، داشته باشید، بهترین محصول، بهترین سیستم حمایتی دنیا را هم که داشته باشید، اما بدون فلسفه‌ای که شما را به سمت انجام چیزهای ضروری سوق بدهد هرگز موفق نخواهید شد.
کلیدی که باید برای آماده شدن برای موفقیت داشته باشید این است: فلسفه شخصیت. در سن 25 سالگی چیزهایی به صورت بسیار عمیقی زندگی من را تغییر داد، اولین مورد کشف محصولی بی‌مانند بود که من به آن اعتقاد داشتم، مادرم به من تغذیه و بهداشت درست را آموخت و من هم از آن بهره‌مند شدم. این از طرف پدربزرگ و مادربزرگ به مادرم به ارث رسیده بود و به من داده شده بود.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
2 دقیقه
معرفی
4 دقیقه
اطلاع پیدا کردن از فرصت
4 دقیقه
سود از مزد بهتر است
6 دقیقه
جادوی کار پاره وقت
8 دقیقه
تنظیم کردن بادبان
5 دقیقه
قانون نسبت‌ها
9 دقیقه
قانون کاشت و برداشت
10 دقیقه
یادگیری مهارت‌های جدید
5 دقیقه
کارگروهی
7 دقیقه
ارتباط
5 دقیقه
لیاقت و نیاز
11 دقیقه
مهارت‌های شما، آینده شما

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی تجارت بازاریابی شبکه‌ای خودتان را بسازید
نویسنده
مترجممحمد تاجیک
راویمحسن زرآبادی پور
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۱۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه صوتی
33000 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی تجارت بازاریابی شبکه‌ای خودتان را بسازید

Leyla Ghorbani
۱۴۰۱/۴/۱۶
یکی از بهترین کتابهای که در زمینه بازاریابی شبکه‌ای وجود داره همین کتابه این کتاب شاهکاره به همه کسانی که دنبال رشد و موفقیت در این بیزینس هستن پیشنهاد میکنم جیم ران یکی از سخنرانان برجسته موفقیت در کل دنیا و همینطور یکی از موفقترین راهبران در زمینه تجارت بازاریابی شبکه‌ای هست و در این کتاب تجربیات اززنده خودشو به اشتراک گذاشتن و همینطور صدای گوینده عالیه و ترکیب این دو باعث شد من بارها و بارها این کتاب صوتی رو گوش کنم و لذت ببرم ممنون از کتابراه برای این هدیه ارزشمند
احمد
۱۴۰۲/۳/۱۸
زیاد کاربردی نیست. شعار زیاد میده جیم. دقیقا مثل برایان تریسی. بجای اینها چنتا کتاب از دارن هاردی بخونید فکر میکنم بهتره. قطار کارآفرینی رو بشدت توصیه میکنم. من از کتاب‌های جیم ران که تا الان گوش دادم و به حدود ۶ تا میرسن فقط ۱۲ ستون موفقیت رو خوشم اومد بقیه شعارگونه بودند
Danial Davoodian
۱۴۰۱/۴/۲۵
یک کتاب عالی در بازاریابی شبکه‌ای و روانشناسی شخصیتی و یکی از جذابیت کتاب صدای گوینده که مخصوص آقای جیم ران صدا گذاری شده این شاهکار ۱ ساعت خوردی به حدی مطالب آموزشی دارد که هر چند ماه باید به آن گوش داد تا چیزهای جدید از آن یاد بگیریم
Mohamadhosein Seymari
۱۴۰۱/۵/۸
به نظر من هر کسی که میخواد در این تجارت موفق بشه باید حداقل هر ماه یک بار تمام فصل‌های این کتاب رو گوش کنه مخصوصا کاشت و برداشت که معمولا همه‌ی افراد در چند ماه اول یا شاید سال اول مشکل دارن
بینظیره بینظیر
Ali Mansory
۱۳۹۸/۱۰/۶
سلام دوستان. جیم ران استاد موفقیت جهان بوده و هست الان شاگرد‌های جیم ران اساتید برتر موفقیت در دنیا هستند کتاب بهتر از این وجود نداره چه نویسندا‌یی بهتر از جیم ران که خودش همه این کتاب‌ها رو تجربه کرده
مهناز سعیدی
۱۳۹۹/۸/۲۷
کتاب فوق العاده مطالب آموزشی بود مطینا بهترین کتابی هست که تمام ابعاد بازاریابی شبکه و چالش‌های موجود این شغل و به بهترین نحو ممکن مطرح کردن. صداگزاری کتاب واقعا بینظیر بود. واقعا سپاسگذارم
Shahryar Matin
۱۳۹۸/۸/۲۳
بدون شک جیم ران یکی از موفق‌ترین نفرات کار بازاریابی است و استفاده از تجربیات ناب ایشان که در این کتاب ارزشمند عنوان شده، مطمئنا راهگشای بسیاری از مسائل کاربران این حوزه خواهد بود.
محمدرضا ایزدی
۱۳۹۹/۱/۲۱
تنها کسی ارزش گفته‌های استاد جیم ران رو واقعا متوجه میشه که کتاب‌های زیادی دراین مورد خونده باشه، ازاین انتخاب خوشحالم و از گوینده‌ی فوق العاده کتاب هم صمیمانه تشکر میکنم
javad najafi
۱۳۹۸/۸/۹
من چندین و چندین بار این کتاب رو گوش دادم این متاب در رابطه با بازار شبکه‌ای عالیه. نخصوصا صدای بی‌نظیر گوینده اش. اصلا کتابراه رو اول من بخاطر این کتاب نصب کردم.
باران زرابادی
۱۳۹۸/۷/۲۸
جیم ران یکی از بهترین هاست که الگوی اشخاص موفقی مثل دارن هاردی بوده، مگه میشه بد باشه کتابش!؟ بهترین استفاده رو ازش تو تایم استراحتم کردم
مریم غلامی
۱۳۹۸/۵/۲۱
این کتاب عالی بود. این حرف که گفت این پول نیست که آینده خوبی برای شما میاره بلکه مهارتهای شماست ک آینده خوبی برای شما میاره. بزرگترین رشد ازش گرفتم
وحید همدانی
۱۴۰۰/۱/۱۸
واقعا کتاب فوق العاده‌ای بود و در کار بنده تاثیر زیادی داشت. بخصوص گوینده کتاب که صدای واضح و تاثیر گذاری داره همه تمرکز مخاطب رو به خوودش جذب میکنه.
كتاب كتاب
۱۳۹۷/۱۰/۲۱
نسخه نمونه رو گوش دادم عالى بود
الان هم نسخه کامل رو خریدم
و این کتاب هم مثل بقیه آثار این نویسنده میتونه مثمرثمر و ارزشمند باشه
با تشکر از همه
علی قربانی
۱۳۹۷/۷/۲۱
کتابی عالی برای اینکه بفهمید صنعت بازاریابی شبکه‌ای چطور باعث ایجاد تحول در زندگی میشود
عباس مطوری
۱۴۰۲/۷/۶
یک کتاب عالی برای بازاریان شبکه ایدر زمینه شبکه سازی به شما یک بینش مثبت میده. این کتاب با داستان گفتن بیشترین تاثیر رو داره.
مشاهده همه نظرات 79

راهنمای مطالعه کتاب صوتی تجارت بازاریابی شبکه‌ای خودتان را بسازید

برای دریافت کتاب صوتی تجارت بازاریابی شبکه‌ای خودتان را بسازید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.