معرفی و دانلود کتاب صوتی راه‌های رسیدن به خودآگاهی

عکس جلد کتاب صوتی راه‌های رسیدن به خودآگاهی
قیمت:
۶۵۰۰۰ 32500 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی راه‌های رسیدن به خودآگاهی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی راه‌های رسیدن به خودآگاهی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی راه‌های رسیدن به خودآگاهی

راهنمایی به سوی آرامش معنوی و خوشبختی عمیق روحانی به کمک تمرینات مدیتیشن. کاملش دی پاتل در کتاب صوتی راه‌های رسیدن به خودآگاهی به شما نشان می‌دهد که اندوخته‌های مادی به‌تنهایی برای سعادت حقیقی شما کافی نیستند و اگر به‌راستی خواهان تجربه‌ای متعالی از زندگی هستید، لازم است از جهان ماده گذر کنید و به کمک مراقبه، راهی دنیای ذهن و خودآگاهی شوید. این کتاب روان‌شناختی روش‌های عملی انرژی‌درمانی را به شما خواهد آموخت.

درباره‌ی کتاب صوتی راه‌های رسیدن به خودآگاهی

هر روز بسته‌های بی‌شمار اطلاعاتی از سوی رسانه‌های جمعی ما را بمب‌باران می‌کنند. هر ساعت امواج و ارتعاشاتی که از افراد و پدیده‌ها ساطع می‌شود، روح و روان ما را نیز تحت‌تأثیر خود قرار می‌دهد. در هر لحظه نیز موجی بی‌پایان از افکار گوناگون به ذهنمان هجوم می‌آورند که البته همگی مثبت و سازنده نیستند. در این حالت چه باید کرد؟ آیا باید برای تجربه‌ی آرامش حتماً تارک دنیا شویم؟ آیا باید از هر ابزاری که ما را به انسان‌های دیگر و منابع وسیع ارتعاشات منفی متصل می‌کند، دست بشوییم؟ چه راهی برای عبور از افکار و تأثیرات منفی ارتعاشات وجود دارد، بدون اینکه از زندگی اجتماعی فاصله بگیریم؟ «انجام مراقبه» پاسخی‌ست که کاملش دی پاتل (Kamlesh D. Patel) در کتاب صوتی راه‌های رسیدن به خودآگاهی (The Heartfulness Way) به این پرسش‌ می‌دهد. نویسنده باور دارد که مشکلات، افکار و احساسات منفی پایانی ندارند. این ماییم که در مقابله با آن‌ها باید زره آرامش را به تن کنیم. اما چگونه؟ با ورود به وادی معنویت که از طریق مدیتیشن میسر خواهد شد.

نویسنده از آموزه‌های معنوی باستانی یوگای راجا کمک گرفته و به ما ثابت می‌کند که وجود و هستی‌مان ریشه در اولوهیت دارند. ما سرشتی روحانی داریم که توانایی پیوند به منبع بی‌کران هستی را دارد. برای غلبه بر موانع پیش‌رو، چه از نوع مادی و چه غیرمادی، بهترین راه این است که با کنکاش در وجود خودمان، ابتدا به مرحله‌ی خودشناسی برسیم و سپس قدم در قلمرو خودآگاهی بگذاریم. در همین مرحله است که به خودشکوفایی و پروش استعدادهای درونی خودمان خواهیم رسید.

کاملش دی پاتل در تلاش است تا در کتاب صوتی راه‌های رسیدن به خودآگاهی، مخاطبانش را با سنت خودآگاهی هند آشنا کرده و رموز سیروسلوک معنوی را از این طریق به ما بیاموزد. در این راه، «گورو»، به معنای مرشد اعظم معنوی نیز در کنارتان خواهد بود تا از مسیر آگاهی منحرف نشده و گرفتار بیراهه‌ها نشوید. نویسنده درعین‌حال که شما را با حقایق انکارناپذیر درونی‌تان روبه‌رو می‌کند، طی مراحلی گام‌به‌گام روش صحیح اجرای مراقبه و پاکسازی روح را نیز به شما خواهد آموخت. اگر مدتی‌ست دچار فرسودگی روحی شده‌اید و هیچ استراحت جسمانی‌ای آن‌طور که باید، موجب تجدید قوای شما نمی‌شود، وقت آن رسیده که به روح و ذهنتان هم استراحتی بدهید و با تجربه‌ی ذهن‌آگاهی، منبعی نامتناهی از نشاط و شادی را به زندگی‌تان دعوت کنید.

آزاده صرافی کار برگردان اثر حاضر را به پایان رسانده و ندا رحمنی خوانش آن را به عهده داشته است. نشر ترنگ نسخه‌ی گویای این کتاب شنیدنی را به شما ارائه نموده.

نکوداشت‌های کتاب صوتی راه‌های رسیدن به خودآگاهی

  • داجی در این اثر ساده، اما دلنشین، رموز کهن مراقبه‌ی قلبی را برای مخاطبان افشا می‌کند. کتاب حاضر را به هر کسی که می‌خواهد مراقبه بخشی از زندگی روزمره‌اش باشد، پیشنهاد می‌کنیم. (سانجی گوپتا)

  • کتاب راه‌های رسیدن به خودآگاهی زندگی شما را متحول و یقیناً تغییرات گسترده‌ای را در سراسر جهان ایجاد خواهد کرد. (پانکاج گوپتا)

  • اگر کتاب راه‌های رسیدن به خودآگاهی انتخاب شما باشد، به این معناست که شما هم به دنبال پاسخی برای زندگی هستید. به شما تبریک می‌گویم؛ چون کلید این معما را پیدا کرده‌اید. این اثر شما را به سفری درونی خواهد برد که درنتیجه‌ی آن به شناختی جامع از خودتان می‌رسید. (سی. بی. پاتل)

  • این کتاب راهی دلپذیر و مسیری کاملاً روشن و منطقی به سوی الوهیت ارائه می‌دهد که در درون هر یک از ما نهفته است. مطالعه‌ی آن را بسیار توصیه می‌کنیم. (رابرت شوارتز، نویسنده)

  • نویسنده روش مراقبه را با وضوح و فروتنی توضیح می‌دهد. (فیلیپ گلدبرگ، نویسنده)

کتاب صوتی راه‌های رسیدن به خودآگاهی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال راهنمایی برای انجام مراقبه و مدیتیشن می‌گردید و خواهان آن هستید که دروازه‌های زندگی‌تان را به روی معنویت بگشایید، توصیه می‌کنیم شنیدن کتاب صوتی راه‌های رسیدن به خودآگاهی را فراموش نکنید.

با کاملش دی پاتل بیشتر آشنا شویم

کاملش دی پاتل که از سوی دوستداران و طرفدارانش «داجی» نامیده می‌شود، نویسنده، رهبر معنوی، همچنین چهارمین نفر در ردیف اساتید یوگای روجا شناخته می‌شود. او که از سال 2014 ریاست جنبش معنوی شری رام چاندرا را به عهده گرفته، پیوسته با برگزاری کارگاه‌های آموزشی به مخاطبانش یاری می‌رساند. کاملش دی پاتل تاکنون دو کتاب با محوریت مراقبه و معنویت نگاشته است.

در بخشی از کتاب صوتی راه‌های رسیدن به خودآگاهی می‌شنویم

داجی گفت: «درست می‌گویید، جذب اصلاً به معنای دوست داشتن چیزی نیست، بلکه به این معناست که چه بخواهیم و چه نخواهیم، ذهن ما به طرف آن متمایل می‌شود. طرف دیگر میل ترس‌هایی مانند تنفر و بیزاری‌اند. مثلاً، ما می‌خواهیم زندگی کنیم و از مرگ می‌ترسیم. زندگی و مرگ دو روی یک سکه‌اند و همان‌قدر که روی آنچه می‌خواهیم تمرکز می‌کنیم، درمورد آنچه نمی‌خواهیم هم فکر می‌کنیم.

گاهی اوقات، ذهن بر مثبت‌ها تمرکز می‌کند و گاهی به منفی‌ها جذب می‌شود. در طرف منفی، ذهن به فکری ناراحت‌کننده، خاطره‌ای دردناک یا احساس سنگینی کشیده می‌شود. این حرف منفی حتی می‌تواند درد فیزیکی باشد. این موضوعات ذهنی مانند گرداب عمل می‌کنند و توجه ما را به سوی خود جلب می‌کنند. اینکه به آن‌ها احساس مثبت یا منفی داشته باشیم، فرقی ایجاد نمی‌کند. ممکن است بخواهیم از این گرداب‌ها دور شویم، اما مجبوریم به سوی جریان‌های شدید آب شنا کنیم. وقتی تلاش می‌کنیم از چیزی بگریزیم، توجهی که به آن می‌دهیم، در حقیقت، قوی‌تر می‌شود و در مقابل، قدرت یک فکر آن‌قدر زیاد می‌شود که ما توجهمان را به آن معطوف می‌کنیم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
30 دقیقه
پیشگفتار - مقدمه - سرآغاز
31 دقیقه
بخش یک: سفر سالک
30 دقیقه
بخش دو: مراقبه آشکار کننده - قسمت اول
25 دقیقه
بخش دو: مراقبه آشکار کننده - قسمت دوم
39 دقیقه
بخش دو: مراقبه آشکار کننده - قسمت سوم
26 دقیقه
بخش دو: مراقبه آشکار کننده - قسمت چهارم
23 دقیقه
بخش دو: مراقبه آشکار کننده - قسمت پنجم
20 دقیقه
بخش سه: مراقبه - قسمت اول
22 دقیقه
بخش سه: مراقبه - قسمت دوم
21 دقیقه
بخش سه: مراقبه - قسمت سوم
23 دقیقه
بخش سه: مراقبه - قسمت چهارم
30 دقیقه
بخش سه: مراقبه - قسمت پنجم
17 دقیقه
بخش چهار: پاکسازی - قسمت اول
30 دقیقه
بخش چهار: پاکسازی - قسمت دوم
17 دقیقه
بخش چهار: پاکسازی - قسمت سوم
18 دقیقه
بخش پنج: دعا و نیایش - قسمت اول
20 دقیقه
بخش پنج: دعا و نیایش - قسمت دوم
17 دقیقه
بخش پنج: دعا و نیایش - قسمت سوم
27 دقیقه
بخش پنج: دعا و نیایش - قسمت چهارم
20 دقیقه
بخش شش: نقش گورو - قسمت اول
18 دقیقه
بخش شش: نقش گورو - قسمت دوم
11 دقیقه
بخش پایانی
9 دقیقه
آرام‌سازی
9 دقیقه
روش انجام پاکسازی
5 دقیقه
دعا و نیایش
9 دقیقه
موسیقی از پیتر بی هلند

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی راه‌های رسیدن به خودآگاهی
نویسنده
مترجمآزاده صرافی
راویندا رحمنی
ناشر صوتینشر ترنگ
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۹ ساعت و ۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های انرژی درمانی
قیمت نسخه صوتی
۶۵۰۰۰ 32500 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی راه‌های رسیدن به خودآگاهی

Hoori
۱۴۰۲/۷/۳
کل کتاب، حالت سوال و جواب داره. (در مورد مراقبه) یعنی ایده‌ی نوشتن این کتاب به این صورته که یک شاگرد مراقبه، رفته خدمت استادش و ساعت‌هایی که پیش ایشون بوده سوالات زیادی پرسیده و جوابهاشو نوشته و بعد به نظرش اومده که خب میتونم این سوال و جواب رو بصورت کتاب دربیاورم. البته الحق که بعضی قسمتها خوب و و آموزنده بودند اما خیلی قسمتها واقعا نیازی نبوده که در کتاب بیاد طولانیش کنه و بعضی سوالات هم واقعا سطحی و توضیحاتش بی‌مورد بود و میشد حذف بشه تا ۹ ساعت کتاب خسته کننده نباشه.
من در این کتاب هم چیزهایی آموختم و هم گاهی بخاطر زیاده گویی می‌زدم میرفت جلو تا قسمت بعدی‌. اما در کل، شنیدنش بهتر از نشنیدن هست و به همین دلیل، پیشنهاد میکنم اگر اهل مراقبه هستید، مطالعه کنید.
علیرضا دانیالی
۱۴۰۲/۷/۸
کتابی موثر و تاثیر گذار
به شدت پیشنهاد می‌شود و همچنین کتاب طلوع زمینی نو اکهارت تله در راستای همین کتاب و به نوعی مکمل یکدیگر میباشد. بنده بعد از گوش دادن چندباره به این نتیجه رسیدم که نسخه چاپی این دو را همراه داشته باشم چون حجم و عمق مطالب زیاد است و نیاز به تعمق دارد. با تشکر از مترجم و گوینده بنده به شخصه ترجیح میدادم خانم فریبا فصیحی قسمت گویندگی کتاب را برعهده می‌داشتند.
Elham Khadang
۱۴۰۲/۳/۱۹
یکی از کامل ترین، کاربردی ترین، و عملی‌ترین کتاب‌های حوزه‌ی خود آگاهی است که چون مکالمه و گفتگو محور نگارش شده است بسیار در تفهیم عمیق محتوا کمک می‌کنه
پیشنهاد می‌کنم قبل از مطالعه کتاب مفاهیم ایگو، نفس، پاکسازی، صاحت خودآگاه و ناخودآگاه، مراقبه، پذیرش را بشناسیم
علی آخوندی
۱۴۰۲/۷/۲۵
بنظرم کتاب بسیار مفیدی است. برای کسی که اطلاعاتی راجع به مراقبه ندارند تا افرادیکه اطلاعات کاملی دارند کاربرد داره. صدای شیوا و موزیک پس زمینه مناسبی برای کتاب انتخاب شده است. شنیدنش را برای کسانیکه از این نوع کتاب‌ها دوست دارند حتما پیشنهاد می‌کنم.
غلامرضا فتحی زاده
۱۴۰۲/۷/۱۴
سلام این کتاب نظر خواننده رابه راههایی جلب میکند که درکتاب‌های اکهارات به آن‌ها اشاره شده است وبه شکل واضح تر.. مثل شاهد زندگی واتفاقات بودن..... لذا واقعا ماهیت همه انسان‌ها شاهد بودن است وانسان عاقل به خاطر واقعی نبودن زندگی به خود رنج نمیدهد باتشکر
علی رحمانپور
۱۴۰۲/۴/۱۴
این کناب ارزشش خیلی بالاست به افرادی که بدنبال نگرش ناب و حقیقی هستند توصیه می‌کنم
این کتاب کنابی نیست که برای یک بار خوندن کافی باشه بارها و بارها باید خونده بشه یا گوش داده بشه بشدت به افراد جستجوی حقیقت توصیه می‌کنم
ابوالفضل اصلانی
۱۴۰۲/۴/۱۱
کتاب راههای رسیدن به خودآگاهی کتابی گویاست درجهت رسیدن به خودآگاهی و انصافا بسیاری از مراحل و مبانی رسیدن به خودآگاهی و ارتباط با خودبرتر که همان ذره الهی است را بیان میدارد
الهام عرب
۱۴۰۲/۹/۲۰
من مطالعه این کتابو دوست نداشتم چون در تمام طول مطالعه منتظر ارائه راه حل برای خوداگاهی بودم. نوسینده در مورد خوداگاهی توضیح داده و راه حل مفید و عملی ارائه نشده
Nahid Khodaei
۱۴۰۲/۷/۴
بسیار شیرین و جذاب و آرامبخش من مدیتیشن رو توی جنگل و طبیعت میتونستم انجام بدم، بعد از خوندن این کتاب حتی توی تخت خواب هم میتونم انجام بدم
افسانه رحیمی
۱۴۰۲/۵/۱۲
کتابی فوق العاده تاثیر گذار... با بند بند وجودم درکش کردم و لذت بردم خوشا به حال من که سعادت خوندنش رو پیدا کردم وممنون از کتابراه
علی مجتهد
۱۴۰۲/۲/۳۱
اطلاعات و برنامه هایه کابردی رو به سادگی و قابل فهم، منتقل میکنه،، بدون اینکه شما رو سردرگم کنه،، عالی بود،،،
esi
۱۴۰۲/۶/۲۹
یک کتاب عالی در جهت مراقبه و تغییر الگوهای اخلاقی واقعا سپاسگزارم از همه عزیزان در تهیه این کتاب و انتشار
امیررضا امجدی
۱۴۰۲/۶/۱۷
کتابی کمیاب با مفاهیم واقعا زیبا که بشخصه تا به حال در مورد این مفاهیم نه شنیده و نه اشاره‌ای دیده بودم
نرگس انوری
۱۴۰۲/۳/۱۱
بی نظیر و کاربردی. شاید فکر کنیم اولش انجام دادن کارهایی که میگه سخت باشه. ولی شدنیه وبهترین نتیجه رو داره
Amir Malekniazi
۱۴۰۲/۷/۱۱
این جور کتاب‌ها رو باید در زمان مفید بخونید یادداشت کنید و برنامه منظم اجرا داشته باشین
مشاهده همه نظرات 21

راهنمای مطالعه کتاب صوتی راه‌های رسیدن به خودآگاهی

برای دریافت کتاب صوتی راه‌های رسیدن به خودآگاهی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.