معرفی و دانلود کتاب طراحی سرنوشت

عکس جلد کتاب طراحی سرنوشت
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب طراحی سرنوشت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب طراحی سرنوشت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب طراحی سرنوشت

کتاب طراحی سرنوشت یک راهنمای معنوی برای طراحی آن بخشی از زندگی شماست که گمان می‌کنید مایل به تغییرش هستید. کاملش دی پاتل در این اثر به شما معنای سرنوشت و شیوه‌ی تغییر آن را خواهد آموخت و به گسترش آگاهی شما از طریق مراقبه و پاکسازی ذهن کمک خواهد کرد.

درباره‌ی کتاب طراحی سرنوشت

نویسنده در کتاب حاضر معتقد است که ما در زندگی خود مدام در حال آزمون دادن هستیم؛ با این تفاوت که در تمامی مراحل این آزمون جریانی از افکار ما در حال تعیین سرنوشتمان هستند. به ‌بیان دیگر چیزی به‌غیر از ما و ذهنیتمان در نتایج این آزمون دخیل نیست. کاملش دی پاتل (Kamlesh D Patel) در کتاب طراحی سرنوشت (Designing Destiny) بر چهار راهکار مهم که شامل آرامش قلب، مدیتیشن، پاکسازی و دعا می‌شود، تاکید دارد تا با استفاده از این روش‌ها در مسیر ذهن‌آگاهی قدم برداریم. بی‌شک می‌دانیم تغییر در سبک زندگی یک‌شبه به دست نمی‌آید و امری کاملا تدریجی‌ست، اما این راهکارهای ساده به‌مرور آگاهی شما را از دنیای مادی به جهان الهی هدایت می‌کنند. در این کتاب خواهید آموخت که چگونه ارتعاش انرژی خود را افزایش دهید و از طریق تمرینات معنوی در سطوح بالای تکامل و پیشرفت قرار بگیرید.

مسئله‌ی مهم دیگر ، نگاه ما به مفهوم تقدیر و سرنوشت است. یعنی اینکه بدانیم سرنوشت دقیقاً چه سازوکاری دارد و ما در چرخه‌ی تغییرات مداوم آن چقدر اراده و اختیار داریم. بسیاری از ما تا حد زیادی نسبت به اتفاقات دیدگاهی جبری داریم و آن‌ها را صرفاً امری بیرونی و از پیش تعیین‌شده یا مبتنی بر اتفاق و شانس می‌دانیم. این در حالی‌ست که هر انتخابی ما را به یک مسیر معین هدایت می‌کند. درست است که در همه‌ی انتخاب‌هایمان مختار نیستیم، اما می‌توانیم با مصالحی که در توانمان است معماران سرنوشت خود باشیم. در روند این تلاش‌ها و با تکامل سبک زندگی‌مان توانایی ما برای طراحی سرنوشت خود و جهان پیرامون به طور طبیعی اتفاق خواهد افتاد. فقط باید این نکته‌ی مهم را در ذهن داشته باشیم که سرنوشت ارتباط مستقیمی با زمان حال دارد و تغییر گذشته تنها به اتلاف وقت و انرژی ما خواهد انجامید.

این کتاب اثری‌ست که به شما کمک می‌کند طرح سرنوشت خود را با خودآگاهی بیشتری رقم بزنید. کاملش دی پاتل در این کتاب با ارائه‌ی آموزه‌های برخاسته از تجربیات شخصی خود سعی در تغییر نگرش شما نسبت به مفاهیمی چون زندگی، سرنوشت، عشق و... دارد. کتاب طراحی سرنوشت، با ترجمه‌ی فضیلت ادهم، از سوی نشر ترنگ منتشر شده است.

با کاملش دی پاتل بیشتر آشنا شویم

کاملش دی پاتل نویسنده‌ی پرفروش بین‌المللی و راهنمای معنوی در زمینه‌ی خودسازی‌ست. او در گجرات، هند به دنیا آمد و از سنین نوجوانی به مراقبه و رشد معنوی علاقه نشان داد. در سال 1976، به‌عنوان یک دانشجوی داروسازی در احمدآباد، با راهنمای خود، شری رام چاندرا از شاه جهانپور (بابوجی) آشنا شد. او پس از فارغ‌التحصیلی با درجه‌ی ممتاز در سال 1980، به ایالات متحده نقل مکان کرد و در شهر نیویورک به تمرین داروسازی پرداخت. هدف او از ارائه‌ی تمرینات معنوی گسترش آگاهی، تکامل ذهن، شناساندن شادی و هدف واقعی زندگی به دیگران است. او در تمام زندگی خود دانشجوی معنویت بوده و علاقه‌مند است تا آموخته‌های خود را از تجربیات شخصی با دلسوزی به اشتراک بگذارد.

کتاب طراحی سرنوشت مناسب چه کسانی است؟

این کتاب به کسانی که به دنبال معنا بخشیدن به زندگی خود هستند و می‌خواهند در راه ارتقای شخصیت خود تلاش کنند، توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب طراحی سرنوشت می‌خوانیم

شاید قصه پینوکیو را بدانید. او هر وقت دروغ می‌گفت، دماغش دراز می‌شد. گفتن دروغ سفید برای اجتناب از نزاع و ناخشنودی آسان است، اما با انجام این کار چه اتفاقی برای قلبمان می‌افتد؟ تندتر می‌طپد. با به خطر افتادن خلوص، قلب دچار سنگینی و دلواپسی می‌شود و بعد ناراحتی‌ و به دنبال آن احساس گناه و پشیمانی بر آن چیره می‌گردد. به خاطر کاری که کرده‌ایم از خودمان بدمان می‌آید.

گاهی آدم‌ها برای راضی کردن والدینشان یا پرهیز از صدمه زدن به دیگری دروغ می‌گویند، اما حتی در آن صورت هم در عوض احساس سبکی و شادی و اطمینان در قلب، اغلب احساس سازش‌کاری داریم.

در هر حال موقعیت‌هایی هست که قلب ما به‌عنوان انتخابی اخلاقی، یا برای اجتناب از خطر یا دردسر، انتخاب می‌کند که روابط را بالاتر از صداقت قرار دهد. مثلاً وقتی لازم است از کسی که دوستش داریم محافظت کنیم، چه اتفاقی می‌افتد؟ در این مورد داستان نسبتاً مشهوری در یک نقاشی هست که در آن پسر کوچکی در زمان جنگ جهانی دوم به تصویر کشیده شده است که سربازان از او می‌پرسند والدینش کجا هستند. مسلماً پسرک می‌دانست والدینش در زیرزمین، زیر تخته‌های کف مخفی شده‌اند، اما این را هم می‌دانست که اگر این را به سربازان بگوید، آن‌ها والدینش را خواهند کشت. شما در چنین موقعیتی چه می‌کردید؟ حقیقت را می‌گفتید یا از والدینتان محافظت می‌کردید؟ بار دیگر این قلب است که شما را هدایت خواهد کرد.

هنر گوش دادن به قلب، رضایت خاطر به همراه دارد، احساس یکپارچگی و تمامیت. در نتیجه حس می‌کنیم با خودمان در صلح و آرامش هستیم.

یادگیری گوش دادن به قلب یک چیز است، اما بُعد مضاف بر این روند، ساکن نبودن قلب است. همان‌طور که بسط می‌یابیم و آگاهی خود را بنا بر مواردی که پیش می‌آید، تصحیح یا محدود می‌کنیم، محیط درونی ما هم به‌طور مستمر تغییر می‌کند. حوزه آگاهی سیال است، اما نقطه رجوع به قلب، پویا است و هر چیزی در رابطه با ما به وضعیت آگاهی ما پیوند می‌خورد: غذایی که می‌خوریم، لباس‌هایی که می‌پوشیم، عادت‌هایی که به‌آرامی با سطح رو به تغییر تکامل ما تنظیم می‌شوند. ما همیشه در وضعیت بهبود دائمی و کار رو به پیشرفت هستیم.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
مقدمه
سرنوشت، تقدیر و اختیار
تعریف سرنوشت
سرنوشت ما را به کجا می‌برد؟
اراده آزاد (اختیار) چه می‌شود؟
سرنوشت جمعی
چگونه شروع کنیم و چه قدم‌هایی را دنبال نماییم؟
بخش اول: تمرین
فصل اول: چرا تمرین؟
فصل دوم: آرام‌سازی (Relaxation)
فصل سوم: مراقبه
انتقال یوگایی
عمیق‌تر رفتن
با افکار چه کنیم؟
مشاهده‌گری
خلق وضعیت مراقبه‌گونه
همچون گل نیلوفر بودن
فصل چهارم: رها ‌کردن گذشته: پاک‌سازی
چگونه تأثیرات را شکل می‌دهیم؟
انواع تأثیرات
چگونه پاک‌سازی را انجام دهیم؟
چه چیزی پاک می‌شود؟
چه موقع پاک‌سازی کنیم؟
چگونه از تشکیل تأثیرات احتراز کنیم؟
واکنش‌های عاطفی (هیجانی)
فصل پنجم: اتصال با منبع: دعا
چگونه دعا کنیم؟
دعای خودآگاهی
نتیجه دعا چیست؟
فصل ششم: رویکرد
برنامه منظم روزانه
عشق جذب می‌کند.
همکاری
قدرت القا (نیت)
فصل هفتم: مراقبه، یوگا و علم عصب‌شناسی
به‌سوی ناشناخته
اُم AUM و علم عصب‌شناسی
فصل هشتم: هدایت
بخش دوم: سبک و روش زندگی
تغییر را بیرونی کنید.
فصل نهم: خود را دگرگون سازید.
قصد
به ندای قلب خود گوش دهید.
مدیریت عواطف
عواطف و احساسات برآمده در قلب
عواطف در مقابل احساسات
احساسات، عواطف و چاکراهای قلب
آناتومی معنوی
نقاط A, B, C, D
تمرین‌های خودآگاهی برای نقاط A, B, C, D
ممانعت از دوست داشتن‌ها و دوست‌نداشتن‌ها در نقطه C
مراقبه روی نقطه A برای ایجاد وحدت
مدیریت امیال جنسی در نقطه B
رهایی از احساس گناه در نقطه D
یافتن خوشحالی
انتقاد خوب است!
در هر کاری که می‌کنید سرآمد باشید.
از زمان به بهترین نحو استفاده کنید.
فروتنی و سادگی را پرورش و رواج دهید.
طبیعی و راستگو باشید.
با عشق صحبت کنید.
با عشق غذا بخورید.
چگونه مشکلات را بپذیریم؟
وقار
خواب و ضرباهنگ‌های طبیعی
تنفس
ضرباهنگ‌های روزانه و هورمون‌ها
برای سلامت و بهبود، بخوابید.
چرخه‌های قمری و روزه‌داری
تشعشع
فصل دهم: روابط خود را دگرگون کنید.
احترام
عشق
پذیرش
سرنوشت جمعی
بخش سوم: سرنوشت، آزادی اراده و آزادی انتخاب
فصل یازدهم: سرنوشت
فصل دوازدهم: معنای تجربه‌ها
فصل سیزدهم: تکامل
سه کالبد: جسم، ذهن و روح
کالبد ظریف
مراقبه و وضعیت مراقبه‌گونه
هوش، دعا و پاک‌سازی
نفس
تفکر و تعمق
آگاهی
سطوح ظرافت
فصل چهاردهم: سرنوشت و ارتعاش
تطبیق‌پذیری ارتعاش
سطح ارتعاش به هنگام مرگ
سطح ارتعاش در هنگام انعقاد نطفه
سطح ارتعاش و مراقبه
علاقه‌مند باشید.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب طراحی سرنوشت
نویسنده
مترجمفضیلت ادهم
ناشر چاپینشر ترنگ
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات262
زبانفارسی
شابک978-622-7741-47-6
موضوع کتابکتاب‌های انرژی درمانی، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب طراحی سرنوشت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب طراحی سرنوشت

برای دریافت کتاب طراحی سرنوشت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.