معرفی و دانلود کتاب صوتی راهبری: 50 مدل برای موفقیت در زندگی و کار

عکس جلد کتاب صوتی راهبری: 50 مدل برای موفقیت در زندگی و کار
قیمت:
۱۱۴,۴۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی راهبری: 50 مدل برای موفقیت در زندگی و کار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی راهبری: 50 مدل برای موفقیت در زندگی و کار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی راهبری: 50 مدل برای موفقیت در زندگی و کار

راهبری به این معنا نیست که یک‌تنه مسئولیت همه‌چیز را برعهده بگیرید و تا رسیدن به هدف همه را کنترل کنید. در کتاب صوتی راهبری: 50 مدل برای موفقیت در زندگی و کار می‌آموزیم که یک راهبر یا مدیر واقعی چطور عمل می‌کند. جان دی اچ گرین‌وی، اندی بلکنل و اندی کومب بر این باور هستند که یک مدیر توانا باید تلاش کند تا جای ممکن تمام استعدادهای کارکنان خود را به فعلیت برساند و به کمک آن‌ها مسیر موفقیت را طی کند. این کتاب، در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های آموزش تجاری و مهارت‌های گروهی آمازون قرار دارد.

درباره‌ی کتاب صوتی راهبری: 50 مدل برای موفقیت در زندگی و کار

در هر نقطه‌ای از زندگی شخصی یا حرفه‌ای که باشید، یاد گرفتن مهارت برنامه‌ریزی اهمیت بسیار زیادی دارد. ممکن است برای رسیدن به اهداف مدنظرتان، برنامه‌های از پیش تعیین‌شده‌ای داشته باشید، ولی واقعیت این است که زندگی مخلوطی از اتفاقات غیرمنتظره است. جان دی اچ گرین‌وی (John D.H. Greenway)، اندی بلکنل (Andy Blacknell) و اندی کومب (Andy Coombe) در کتاب صوتی راهبری: 50 مدل برای موفقیت در زندگی و کار (LEAD: 50 models for success in work and life) به مدیرانی که در پی رسیدن به موفقیت هستند، می‌آموزند که باید بتوانند در هر لحظه برنامه‌ی خود را تغییر بدهند. درواقع نکته‌ی مهم در برنامه‌ریزی پویا بودن آن است.

کتاب صوتی راهبری: 50 مدل برای موفقیت در زندگی و کار، سه شرط ضروری را برای تبدیل شدن به راهبری موفق برمی‌شمرد:

  • نقشه‌ی راه رسیدن به اهداف شخصی و حرفه‌ای باید مشخص شود.
  • رهبر باید قادر باشد خودش و دیگران را از میان پیچ‌وخم‌های زندگی تا رسیدن به موفقیت هدایت کند.
  • نه‌تنها خود رهبر باید رشد کند، بلکه لازم است دیگران را هم برای تبدیل شدن به رهبری جدید پرورش دهد.

برای مثال اگر ناخدای یک کشتی باشیم، اولین شرطی که باید در نظر گرفت این است که بی‌گدار به آب نزنیم. ابتدا باید از مسیر و مشکلاتی که در آن احتمال وقوع دارند کاملاً آگاه باشیم. باید تمام تجهیزات و نیروهای لازم را با خودمان ببریم و هیچ‌چیزی را از قلم نیندازیم. با آغاز مسیر، مرحله‌ی هدایت و راهبری شروع می‌شود. این مسیر با انواع چالش‌ها و موانع مین‌گذاری شده است که باید بیاموزیم چگونه در برابر هر کدام از آن‌ها منعطف و پویا باشیم و راه‌حل مناسب را پیدا کنیم. مورد آخر هم این است که هدف ما نباید صرفاً رسیدن به مسیر پیشِ رو باشد. در مسیر این سفر باید به خودمان و همکارانمان تجربیات و توانایی‌های مختلفی اضافه شود. باید بقیه را تبدیل به ناخداهای آینده کنیم و خودمان هم ناخدای بهتری شویم. هر فصل از کتاب صوتی راهبری: 50 مدل برای موفقیت در زندگی و کار، درباره‌ی یکی از این مراحل و شرط‌هاست.

جان دی اچ گرین‌وی، اندی بلکنل و اندی کومب در کتاب صوتی راهبری، 30 مدل کلاسیک رهبری را با 20 تکنیکی که خودشان براساس تجربیاتشان از گروه‌ها و رهبران تجاری جهان به آن‌ها رسیده‌اند ترکیب کرده و 50 مدل را در اختیار ما قرار داده‌اند. در هر بخش از کتاب با یک تکنیک مدیریتی آشنا می‌شویم که از داستان زندگی یک مدیر استخراج شده است. تمام این مهارت‌ها با دقتی فراوان شرح داده می‌شوند؛ زیرا نویسندگان کتاب اعتقاد دارند که مدیریت موفق یک بحث علمی و تخصصی است.

شرکت چاپ و نشر بازرگانی، کتاب صوتی راهبری را براساس ترجمه‌ی اکبر غریب‌نواز و شادی پرورش و با گویندگی مینا علیپوری منتشر کرده است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی راهبری: 50 مدل برای موفقیت در زندگی و کار

  • کتاب راهبری خیلی جالب است و من ذوقِ این را دارم که هرچه‌زودتر از مطالب آن برای خودم و گروهم استفاده کنم. (کارولین گارد، بنیان‌گذار کمپانی Babiators)

  • خواندن کتاب راهبری مانند این است که در یک تور با مقصد توسعه‌ی توانایی مدیریت و رهبری شرکت کرده باشیم. تورلیدرهای این سفر از متخصصان این حوزه هستند که می‌دانند چه مواردی مهم است و چگونه می‌شود به آن‌ها دست یافت. (سانی بیندرا، نویسنده‌ی کتاب Crown Your Customer)

  • ساده و سرگرم‌کننده. کتاب راهبری: 50 مدل برای موفقیت در زندگی و کار، مربی و الهام‌بخش واقعی شما در چگونه مدیریت و رهبری کردن است. (دیوید ویکهم، رئیس هیئت‌مدیره‌ی mHub)

کتاب صوتی راهبری: 50 مدل برای موفقیت در زندگی و کار برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صوتی راهبری: 50 مدل برای موفقیت در زندگی و کار برای مدیرانی که قصد دارند تیم خود را برای برداشتن گام‌های بزرگ‌تری آماده کنند کاربردی خواهد بود. این کتاب به تمام علاقه‌مندان به تکنیک‌های تجارت، کار و موفقیت توصیه می‌شود.

با نویسندگان کتاب راهبری: 50 مدل برای موفقیت در زندگی و کار بیشتر آشنا شویم

جان داگلاس هنری گرین‌وی، متولد سال 1954، اهل انگلستان و مشاور امور مربوط به مدیریت است. اندرو بلکنل، متولد سال 1966 و فارغ‌التحصیل رشته‌ی تاریخ از دانشگاه آکسفورد است. همکاری در نوشتن کتاب‌های اقتصادی برای اتحادیه‌ی اروپا ازجمله فعالیت‌های اوست. در نهایت اندی کومب دیگر نویسنده‌ی این کتاب، متولد سال 1968 و یک مدیر موفق است که می‌توانید از رهنمون‌های او بهترین بهره را ببرید.

در بخشی از کتاب صوتی راهبری: 50 مدل برای موفقیت در زندگی و کار می‌شنویم

رشد، بزرگ‌ترین عامل تفکیک‌کننده‌ی بین آن‌هایی که موفق می‌شوند و آن‌هایی که موفق نمی‌شوند است. زمانی که شخصی را می‌بینیم که شروع به جدا کردن خودش از یک گروه می‌کند، تقریباً همیشه به دلیل رشد شخصی است. (جان مکسول)

رشد به‌خودی‌خود اتفاق نمی‌افتد. هیچ‌کس دوست ندارد که در زندگی‌اش دست‌خوش ضربه‌ای ناگهانی شود که زندگی‌اش را از این رو به آن رو کند. رشد، نیازمند توجه، تغذیه و تمرکز است. رهبرانی که رشد می‌کنند بر سه حوزه‌ی کلیدی تمرکز دارند:

خودتان. رشد به معنای این است که اول خودتان را رهبری کنید؛ پیش از آنکه به‌دنبال رهبری کردن دیگران باشید.

تیم‌تان. یعنی از افراد زیردستتان همان‌گونه مراقبت کنید که از خودتان مراقبت می‌کنید.

زندگی‌تان. یعنی در مورد زندگی‌تان به‌صورت کلی تفکر کنید و هر سرمایه‌گذاری رهبری را بخشی از آن تصویر بزرگ‌تر ببینید. زمانی که رهبر رشد می‌کند، همه رشد می‌کنند و همه بهتر می‌شوند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
پیشگفتار
11 دقیقه
بخش اول - نقشه‌ی راه
30 دقیقه
بخش دوم - هدایت - قسمت اول
25 دقیقه
بخش دوم - هدایت - قسمت دوم
29 دقیقه
بخش دوم - هدایت - قسمت سوم
20 دقیقه
بخش سوم - رشد کنید - قسمت اول
25 دقیقه
بخش سوم - رشد کنید - قسمت دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی راهبری: 50 مدل برای موفقیت در زندگی و کار
نویسنده، ،
مترجماکبر غریب نواز، شادی پرورش
راویمینا علیپوری
ناشر صوتیانتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۲۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی راهبری: 50 مدل برای موفقیت در زندگی و کار

برای دریافت کتاب صوتی راهبری: 50 مدل برای موفقیت در زندگی و کار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.