معرفی و دانلود کتاب صوتی اصول رهبری: آنچه هر رهبری باید بداند

عکس جلد کتاب صوتی اصول رهبری: آنچه هر رهبری باید بداند
قیمت:
۴۸۰۰۰ ۳۳,۶۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اصول رهبری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اصول رهبری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی اصول رهبری: آنچه هر رهبری باید بداند

کتابی برای آنان که سودای رهبر شدن را در سر می‌پرورانند! جان سی ماکسول، نویسنده و سخنران مشهور آمریکایی در کتاب صوتی اصول رهبری، کوشیده تا مهم‌ترین ویژگی‌هایی را که در شخصیت تمام رهبران بزرگ یافت می‌شود برای شما برشمارد. فرصت گوش سپردن به این اثر بی‌شک برای افرادی که به دنبال افزایش توانایی‌های مدیریتی خود هستند، گرانبها و مغتنم است.

درباره کتاب صوتی اصول رهبری:

امروزه، بیشتر روانشناسان و متخصصین بر این باورند که برخورداری از تواناییِ رهبری گروهی از افراد، بیش از آنکه به ویژگی‌های ذاتی انسان‌ها مرتبط شود، محصولِ تلاش آنان در راستای آموختن برخی از فرمول‌های رفتاری و قواعد شخصیتی است. جان سی ماکسول (John C. Maxwell) به عنوان یکی از مشهورترین نویسندگان حوزه‌ی مدیریت و رهبری، بر این باور صحه می‌گذارد و معتقد است که هر انسانی، صرف نظر از ویژگی‌های شخصیتی‌ای که بالقوه داراست، این امکان را دارد که با پرورش دسته‌ای از مهارت‌های خاص در خود، از قدرت رهبری کردن برخوردار شود. ماکسول تاکنون آثار زیادی در این زمینه نوشته، و سخنرانی‌های فراوانی حول این موضوع ایراد کرده است. در کتاب صوتی اصول رهبری (Leadership 101)، او به نوعی حرف آخر خود را پیرامون موضوع رهبری زده، و نظریات خود را به جامع‌ترین شکل ممکن صورت‌بندی نموده است.

او کتاب خود را با توضیح اهمیت مقوله‌ی رهبری آغاز می‌کند، و از بحث‌های مقدماتی خود، این نتیجه‌ی جالب توجه را می‌گیرد که رهبری امری نیست که تنها در حوزه‌ی عمومی و اجتماعی از اهمیت برخوردار باشد؛ به عبارتی، فردی که ویژگی‌های شخصیتی یک رهبر بزرگ را کسب کرده، با بهره‌گیری از این ویژگی‌ها می‌تواند بسیاری از معضلات موجود در زندگی فردی و خانوادگی خود را نیز حل و فصل نماید.

پس از این بحث‌های مقدماتی، ماکسول به سراغ موضوع اصلی اثر خود می‌رود، و در چند فصل پیاپی، به بیان برخی از مهم‌ترین اصول رهبری می‌پردازد. اصولی که نویسنده ضمن بازگو کردن آن‌ها، با استفاده از مثال‌های گوناگون، به مخاطبین خود در جهت فهم بهترشان یاری می‌رساند. مثلا آنجا که از اهمیت اولویت‌بندیِ صحیح در کار رهبری گفته می‌شود، موقعیت‌های احتمالی‌ای که در آنها عدم توجه به موضوع اولویت‌بندی می‌تواند تبعاتی به بار آورد، به عنوان نمونه‌ای در راستای درک بهتر موضوع ذکر می‌شود.

ویژگی جذاب کتاب جان سی ماکسول این است که علاوه بر اینکه شما را با برخی از مهم‌ترین مباحثی که حول بحث رهبری وجود دارد آشنا می‌کند و از این طریق بر دانش شما درباره‌ی این بحث می‌افزاید، همچنین می‌تواند کارکردی عملی نیز داشته باشد و از شما یک رهبر بالفعل بسازد؛ مخاطبی که به دور از پیش‌داوری و با عزمی جزم برای بهره‌گیری عملی از مطالب کتاب، به این اثر گوش بسپارد، بی‌تردید پس از مدتی کوتاه به نتیجه‌ای درخشان می‌رسد.

کتاب صوتی اصول رهبری مناسب چه کسانی است؟

افرادی که به دنبال آموختن اصول مدیریتی و افزایش توانایی رهبری در خود هستند، مخاطبین اصلی این کتاب صوتی‌اند.

با جان سی ماکسول بیشتر آشنا شویم:

وی نویسنده و کشیشی آمریکایی است که آثار درخورِ توجه فراوانی درباره‌ی موضوع رهبری به رشته‌ی تحریر درآورده است. ماکسول سالانه برای حدود پانصد شرکت در سرتاسر جهان سخنرانی کرده، و از طریق برگزاری سمینارهای گوناگون، آموخته‌های ارزشمند خویش را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. او همچنین شرکتی به نام INJOY را بنا نهاده، که فعالیت‌هایش معطوف به افزایش آگاهی درباره‌ی موضوع مدیریت و رهبری، در تمام سطوح جامعه است. گفتنی است که آثار ماکسول تاکنون بارها در صدر پرفروش‌های نیویورک تایمز، ژورنال وال استریت و بیزنس ویک قرار گرفته و همواره از فروشی بالا برخوردار بوده‌اند. برخی از مهم‌ترین کتاب‌های او عبارتند از: «دگرش در رهبری، افراد موفق چگونه فکر می‌کنند، 10 قانون موفقیت، درجا زدن ممنوع، اخلاق حرفه‌ای در تجارت.»

برخی از جملات ماندگار جان سی ماکسول:

- رهبری یعنی اثرگذاری.
- غرور ما را در مقابل نصیحت یا هشدارهای اطرافیانمان کر می‌کند.
- یاد بگیر به خوب‌ها بگویی «خیر» تا بتوانی به بهترین‌ها بگویی «آری».
- تنها تضمین شکست خوردن، دست از تلاش برداشتن است.
- رهبر کسی است که راه را می‌داند، راه را طی می‌کند و راه را نشان می‌دهد.
- هرگز نباید اجازه دهیم کاری که نمی‌توانیم بکنیم جلوی ما را در انجام کاری که می‌توانیم بکنیم بگیرد.

در بخشی از کتاب صوتی اصول رهبری می‌شنویم:

هر چه رهبری عالی‌تر باشد، کارایی بیشتر است، من اغلب اوقات، همایش‌هایم درباره‌ی رهبری را با توضیح چیزی شروع می‌کنم که آن را قانون حد رهبری می‌نامم. زیرا به مردم کمک می‌کند، ارزش رهبری را درک کنند. اگر بتوانید این اصل را بفهمید، تاثیر باورنکردنی رهبری را در تمام جوانب زندگی خواهید دید، این اصل این است: قابلیت رهبری حدی دارد که میزان کارایی شخص را تعیین می‌کند. هر چه قابلیت رهبری فرد کمتر باشد، حد توان بالقوه‌ی او پایین‌تر است. هر چه قابلیت رهبری بیشتر باشد، کارایی بالاتر است. به عنوان مثال، اگر نمره‌ی رهبری شما هشت باشد، کارایی‌تان هرگز نمی‌تواند بیشتر از هفت باشد. اگر نمره‌ی رهبری‌تان چهار باشد کارایی‌تان بالاتر از سه نخواهد بود. قابلیت رهبری شما، خوب یا بد، همیشه میزان کارایی شما و تاثیر بالقوه‌ی سازمان شما را تعیین می‌کند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
5 دقیقه
چرا اصول رهبری؟
16 دقیقه
بخش یک: پرورش رهبر - یک: چرا باید خصوصیات رهبری را در خودم پرورش دهم؟
18 دقیقه
دو: چطور می‌توانم به عنوان رهبر رشد کنم؟
9 دقیقه
بخش دو: خصایص یک رهبر - سه: چطور می‌توانم با انضباط شوم؟
24 دقیقه
چهار: چطور باید زندگی‌ام را اولویت‌بندی کنم؟
11 دقیقه
پنج: چطور می‌توانم اعتماد ایجاد کنم؟
11 دقیقه
شش: چطور می‌توانم صاحب بینش باشم؟
15 دقیقه
بخش سه: تأثیر رهبر - هفت: چرا نفوذ مهم است؟
20 دقیقه
هشت: نفوذ چطور موثر واقع می‌شود؟
20 دقیقه
نه: چطور می‌توانم نفوذم را گسترش دهم؟
18 دقیقه
ده: چطور می‌توانم رهبری‌ام را تداوم ببخشم؟

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی اصول رهبری: آنچه هر رهبری باید بداند
نویسنده
مترجمسیمین موحد
راویفرزاد فره وشی
ناشر چاپینشر پیکان
ناشر صوتی واوخوان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۲ ساعت و ۴۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه صوتی
۴۸۰۰۰ ۳۳,۶۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی اصول رهبری

moradi morteza
۱۴۰۰/۱۱/۳
مکسول در این کتاب سعی کرده روشی برای پرورش قابلیت رهبری‌مان معرفی کنه تا میزان موفقیت شخصی و سازمانی‌ را افزایش دهد. اگر کسی دنبال اینه که کسب و کاری راه بنداز یا اینکه تربیت هر چه بیشتر فرزنداشه و یا یاینکه قصد کمک به جامعه را داره میتونه از این کتاب استفاده کند.
راستین مومن زاده
۱۴۰۱/۴/۲۰
خیلی خوب و مفید بود یه انتقاد سازنده اگه بخام بکنم این هست که کتاب انگاری خوب به اتمام نرسیده یعنی مطلب کتاب خوب به پایان رسیده ولی ترجمه و تدوینش منظم تدوین نشده و خوب تموم نشده...
آرزو حیاتی
۱۴۰۱/۱/۲۰
عالی بود اینکه تفاوت بین رهبر و مدیر رو توضیح میده برام خیلی جالب بود تله مدیریت چیزی بود که من گرفتارش شده بودم و با خواندن این این کتاب متوجه شدم باید با پرورش فکر رهبری باید ازش نجات پیدا کنم
ahoora ala
۱۴۰۱/۱/۱۳
سلام.
کتاب‌های جای سی مکسول بدون شک راهگشای رهبری هست و این کتاب هم با اشاره به نکات مهم و بسیار ضروری و ریز بینانه، میتونه کمک بکنه کسانی که به دنبال بهبود رهبری هستن، به این مهم دست پیدا بکنن.
بهار فنی
۱۴۰۰/۹/۳۰
خیلی مطالب عالی و مفیدی بود چیزهایی که میدانستم و بکار نمیبستم و فراموش کرده بودم و چیزهای بسیار‌ی که نمیدانستم... 🙏🏻🙏🏻ممنون از توصیه کننده عزیزم سهیل اشرفی رهبر عالی و قابل اعتمادم🌺💖🌺
Ali Asmaei
۱۴۰۰/۵/۳۱
اولین کتاب صوتی‌ای بود که خریدم و گوش دادم و میتونم بگم که مثل همیشه جان سی ماکسول بهترین رو به عرصه گذاشته.
به هرکسی که علاقه به رهبری داشته باشه این کتاب رو حتما پیشنهاد میکنم
محمد علی عبدالعظیمی
۱۴۰۱/۲/۲۵
با سلام. کتاب مختصر و مفیدی بود. مطالب در حد خود کتاب بود وگرنه درباب رهبری مطالب بسیار زیادی میتوان گفت. خواندن آنرا توصیه میکنم. با تشکر از مترجم و گوینده متن.
حسین امینی
۱۴۰۰/۶/۱۷
کتاب بسیار جالب و تو این دوره برای من مفید بود ولی شاید یه مقدار تو ترجمه بیشتر باید دقت میشد تا برای مخاطب ملموس تر بشه
Amin.m
۱۴۰۲/۷/۱۵
مرحله اخر هر کاری نیاز به خوندن این کتاب داره و برای رهبری تو هر زمینه‌ای عالیه و میشه که رهبریو یاد گرفت
محمدعبداللهی
۱۴۰۱/۱۱/۱۶
کتاب خوبیه آنچنان تخصصی نیست ولی خوب برای شروع به نظر کتاب خوبی درباره رهبری هست من استفاده بردم خصوصا از فصول آخر
Ali Khalili
۱۴۰۱/۹/۲۳
این کتاب عالیه...
در صورتی که به نکات گفته‌شده توی کتاب عمل بشه قطعا نتایج شگفت انگیزی رو می‌تونه در پی داشته باشه
مریم عرب پور
۱۴۰۰/۵/۱۴
میراث یادگار، که خیلیا میترسن اینکار رو بکنن چون دوست دارن همواره اسم خودشون به عنوان رهبر برجسته باشه!!
حمیدرضا حیدری
۱۴۰۱/۱۲/۱۹
با این کتاب کارفرما یا رییس برتر بین همه باشید و بحران‌ها را به راحتی مدیریت کنید
فرید
۱۴۰۱/۲/۲۹
با درود کتاب مفیدی است و مفهوم رهبری را در قالب داستان و مثال‌های واقعی بیان میکند
کامران اخوان
۱۴۰۲/۸/۲۷
درود بر شما چرا چند وقته که دوباره پلی میکنیم از اول داره پخش میکنه
مشاهده همه نظرات 42

راهنمای مطالعه کتاب صوتی اصول رهبری

برای دریافت کتاب صوتی اصول رهبری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.