معرفی و دانلود کتاب صوتی راهنمای منجی‌گری

عکس جلد کتاب صوتی راهنمای منجی‌گری
قیمت:
۱۵۰۰۰ 7500 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی راهنمای منجی‌گری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی راهنمای منجی‌گری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی راهنمای منجی‌گری

کتاب صوتی راهنمای منجی‌گری نوشته‌ی ریچارد باخ، به ارائه پندها و نصیحت‌های ارزنده‌ی فلسفی می‌پردازد و راهنمایی معنوی و عرفانی برای شماست که کمک می‌کند به شکل دیگری با زندگی خود روبه‌رو شوید.

کتاب صوتی راهنمای منجی‌گری (Messiah's Handbook reminders for the advanced soul) از کتاب یادداشت‌های مرد فرزانه برگرفته شده که مضمون اصلی آن راه و رسم زندگی است. ریچارد باخ همیشه سعی کرده تا در کتاب‌های خود به معنا و مفهوم زندگی بپردازد و به مخاطبان آثارش امید و انگیزه برای ادامه‌ی زندگی و رسیدن به اهداف و خواسته‌ها بدهد.

او در هر حیطه‌ای که به خلبانی مربوط باشد، هم‌چون ایجاد تصاویر متحرک در آسمان توسط نمایش هوایی، نویسندگی و آموزگاری فنی هوانوردی، فعالیت کرده است. او به هوانوردی علاقه بسیار زیادی داشت، اما همیشه در ذهنش رویای نویسنده شدن را می‌پروراند. از سال 1959 به پرنده‌ای فکر می‌کرد که دوست دارد مرزهای محدودیت را از بین ببرد که این تخیل را در قالب کتاب درخشان و محبوبی به نام جاناتان مرغ دریایی در سال 1970 به همگان عرضه کرد.

ریچارد باخ در اغلب آثارش از عباراتی حکیمانه استفاده کرده که در حال حاضر تمام آن عبارات در کتاب مستقلی با عنوان راهنمای منجی‌گری ارائه شده است. این کتاب همان راهنمای معنوی است که در کتاب «اوهام» از سمت منجی مورد علاقه‌ی باخ به نام «دانلد شیمودا» به او پیشکش می‌شود.

آنچه در این اثر به وضوح دیده می‌شود این است که بیشتر این جملات از منظر ورای نگاه انسانی که پیوسته در سلوک به‌سوی حقیقت پیش می‌رود، روایت می‌شود؛ از این رو شاید تمام جملات به دل برخی مخاطبان ننشیند و شاید هم برخی دیگر این کتاب را مطابق حال و مقام‌شان بیابند و از آن بهره بگیرند.

ریچارد باخ را بیشتر بشناسیم:

ریچارد باخ (Richard Bach)، نویسنده‌ای درخشان و محبوب است که در سال 1936 در آمریکا به دنیا آمده. او به خاطر پیشینه‌ی خلبانی که دارد، اغلب داستان‌هایش مربوط به پرواز است و رمان جاناتان مرغ دریایی که مشهورترین و درخشان‌ترین اثر اوست نیز از این قاعده مستثنی نیست. این نویسنده یکی از نوادگان یوهان سباستین باخ یکی از آهنگ‌سازان بزرگ و مشهور آلمانی، به شمار می‌آید. باخ آثار گوناگونی دارد اما عمده‌ی شهرت خود را مدیون رمان جاناتان مرغ دریایی است.

از دیگر کتاب‌های باخ که به زبان فارسی ترجمه شده می‌توان به آثاری هم‌چون «جاناتان مرغ دریایی»، «اوهام»، «یگانه»، «گریز از سرزمین امن»، «هدیه پرواز» و «فراسوی ذهنم» اشاره کرد که در اغلب آن‌ها، باخ به وسیله حس پرواز، در متن‌های خود با مخاطب ارتباط برقرار کرده و درباره‌ی شناخت خود، انتخاب و اختیار و سرانجام حقیقت زندگی صحبت می‌‌کند.

در قسمتی از کتاب صوتی راهنمای منجی‌گری می‌شنویم:

تو استاد زندگی دیروزت، هنرمند زندگی امروزت و نوآموخته‌ی زندگی فردایت هستی. نیرویت را بیاب و مرکز فشاری باش که زمان تو را حرکت می‌دهد. آن‌گاه که براساس برترین دانسته‌هایت زندگی می‌کنی نتیجه‌ی این بازی مهم نیست. به هر حال می‌آید و درست از آب در می‌آید. حتی آن‌گاه که با جاذبیت معجزه‌وار گرد هم می‌آییم، هنوز ناگزیریم مسائل را حل کنیم، زندگی شانس تو برای بیان هستی است با ماجراجویانه‌ترین راه خلاقاه‌ای که می‌توانید تصور کنید. آنچه بیشتر اهمیت دارد و تو را، نجات تو را نگران می‌کند. تنها یقینی است که تو داری.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
9 دقیقه
مقدمه
39 دقیقه
بخش اول
34 دقیقه
بخش دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی راهنمای منجی‌گری
نویسنده
مترجمغلامرضا لایقی
راویخلیل هدایتی
ناشر صوتیانتشارات نیستان
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۲۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۱۵۰۰۰ 7500 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی راهنمای منجی‌گری

Alireza Norouzi
۱۳۹۹/۵/۱۸
کتابیست کوتاه و پرمحتوا و خواندنی و اندیشه‌برانگیز، مانند کتاب "تاملات" مارکوس اورلیوس. بخوانید و بیاندیشید و لذت ببرید. سپاس از انتشارات کتاب نیستان، سپاس از کتابراه عزیز.
تارا منصوری
۱۴۰۱/۱۲/۱۰
ریچارد باخ خیلی بیشتر از یک نویسنده س بنظرم یک عالم و فیلسوف هست این کتابش عالیه
Shahin Nasrabadi
۱۴۰۱/۱۲/۱۸
بسیار نکات ریز بینانه و ترجمه‌ی کاملی بود
فرزانه قطعی
۱۴۰۱/۳/۱۹
کتاب زیبایی بود. پر از نکات مفید. از شنیدنش لذت میبرید
علی پورحامد
۱۴۰۱/۹/۲۲
عالی واقعا این بشر عالیه
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب صوتی راهنمای منجی‌گری

برای دریافت کتاب صوتی راهنمای منجی‌گری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.