معرفی و دانلود کتاب صوتی قدرت تشکر: کشف لذت قدردانی

عکس جلد کتاب صوتی قدرت تشکر: کشف لذت قدردانی
قیمت:
۴۷,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قدرت تشکر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قدرت تشکر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی قدرت تشکر: کشف لذت قدردانی

کتاب صوتی قدرت تشکر نوشته‌ی جویس مایر، به شما نشان می‌دهد که چطور شکرگزاری و طرز فکر قدرشناسانه می‌تواند شادی و برکت را به زندگیتان بیاورد. این کتاب صوتی که اثری از نویسنده‌ی پرفروش نیویورک‌تایمز است، ثابت می‌کند که راهِ یافتن آرامش از دل سپاس‌گزاری می‌گذرد.

درباره‌ی کتاب صوتی قدرت تشکر

جویس مایر (Joyce Meyer) نویسنده‌ی کتاب صوتی قدرت تشکر (The Power of Thank You) اعتقاد دارد که زندگی برای هرکس سختی‌ها و شیرینی‌های منحصر به خودش را دارد، آنچه تجربه‌ی این مسیر را برای هرکس متفاوت می‌کند نوع نگرش و طرز برخورد او با اتفاقات و فرازونشیب‌های زندگی است. بسیاری از ما در مواجهه با سختی لب به گله و شکایت باز می‌کنیم و گویی تمام آنچه از خوبی و برکت را که تابه‌حال خداوند به ما عطا کرده نادیده می‌گیریم و زیر سؤال می‌بریم. چنین رویکردی تنها سنگینی بار مشکلات را بر دوشمان بیشتر می‌کند و باعث می‌شود تا مدت زمان بیشتری را صرف پیدا کردن راه خروج از بحران کنیم.

معرفی و دانلود کتاب صوتی قدرت تشکر

جویس مایر که یک نویسنده‌ی موفق و پرفروش و همچنین معلمی مذهبی است، از دریچه‌ی شکرگزاری و واقع‌بینی به مشکلات نگاه می‌کند. آنچه برای همه یکسان و مساوی می‌باشد وجود مشکلات و سختی‌ها در زندگی است، اما افراد کمی هستند که در طوفان بروز مشکلات هم به خوبی و توانمندی خدا مؤمن باقی می‌مانند. اگر یاد بگیریم که این نگرش را در سرتاسر زندگی، چه در میانه‌ی لحظات شیرین و چه در زمان اتفاقات تلخ، حفظ کنیم، قادر خواهیم بود تا به سلامت و با کمترین آسیب از پس سختی‌ها برآییم.

اگر توانایی این را پیدا کنیم که به درستی و دقت، کارهای خداوند را در زندگیمان ببینیم و سپاس‌گزار هر لحظه باشیم، تمام دقایقمان را از آرامش و لذت سرشار می‌کنیم و چشم‌اندازی تازه از زندگی را کشف می‌کنیم. جویس مایر نویسنده‌ی کتاب صوتی قدرت تشکر باور دارد که شِکوه کردن و در نقش قربانی فرو رفتن آسان‌ترین کاری است که هرکس در رویارویی با مشکلات می‌تواند انجام دهد، ولی اگر به خدا باور داشته باشیم و بدانیم هر مشکل و سختی با دلیلی خوب رخ می‌دهد و منفعتی برای ما باقی می‌گذارد، می‌توانیم تحولی عظیم در زندگیمان ایجاد کنیم.

کتاب صوتی قدرت تشکر اثری از جویس مایر است که با تلاش فاطمه اکیما به فارسی ترجمه شده. نشر صوتی شادن پژواک این اثر را منتشر کرده و شما آن را با صدای اعظم حبیبی می‌شنوید.

در نکوداشت کتاب قدرت تشکر

  • مایر از مثال‌های صمیمانه، شخصی و داستان‌های کتاب مقدس برای تشویق به انتخاب‌هایی استفاده می‌کند که منجر به رسیدن به زندگی کامل می‌شوند. (Publishers Weekly)

کتاب صوتی قدرت تشکر برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال خودسازی و پیدا کردن آرامش درونی از طریق شکرگزاری هستید، این کتاب صوتی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی قدرت تشکر: کشف لذت قدردانی می‌شنویم

فرد خوش‌بین گل سرخ را می‌بیند و خار را نمی‌بیند. فرد بدبین به خارها خیره می‌شود و گل سرخ را از یاد می‌برد. (جبران خلیل جبران)

گل سرخ مطمئناً یکی از زیباترین و محبوب‌ترین گل‌هاییه که خداوند خلق کرده اما هر گل سرخی با خار رشد می‌کنه. به نظرم زندگی هم همینه و هرکدوم از ما باید تصمیم بگیریم که آیا در هنگام برخورد با خارها می‌تونیم برای گل سرخ شکرگزار باشیم یا نه. باید تو آزمایش‌هامون شادمان باشیم چون می‌دونیم که این امتحانات برامون خوبه. خوبی‌ای که از اون‌ها حاصل میشه، استقامت و بردباریه. استقامت از نظر من توانایی پایدار موندن از نظر عاطفی و رشد معنوی و ادامه دادن کار درسته، حتی وقتی انجام دادنش برامون سخته. هیچ‌کس از سختی لذت نمی‌بره، اما هرچقدر کمتر از اون ناراحت بشیم مقابله با اون آسون‌تره. به این باور رسیدم که اگه هرگز مشکلی رو تجربه نکنیم، هیچ قدردانی و سپاس‌گزاری و شکرگزاری‌ای برای لحظات خوب زندگی نخواهیم داشت. خیلی از ما به خاطر تمام کارهایی که خدا برامون انجام داده خیلی سپاس‌گزاریم چون زندگی سخت و دردناکی داشتیم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
6 دقیقه
مقدمه
3 دقیقه
درباره‌ی نویسنده
18 دقیقه
فصل اول: شکرگزاری خواست خداست
17 دقیقه
فصل دوم: شکرگزاری و رضایت
19 دقیقه
فصل سوم: شکرگزار باشید که گل‌های سرخ خار دارند
22 دقیقه
فصل چهارم: قدردانی را به زبان بیاورید
26 دقیقه
فصل پنجم: قدردانی برای چشمک‌های خدا
13 دقیقه
فصل ششم: قدردانی و بخشندگی
26 دقیقه
فصل هفتم: هرگز فراموش نکنید که از کجا آمده‌اید
14 دقیقه
فصل هشتم: خداوند به شکایت‌ها پاسخ نمی‌دهد
24 دقیقه
فصل نهم: قدرت تشکر
6 دقیقه
فصل دهم: ممنونم، ممنونم، ممنونم
19 دقیقه
فصل یازدهم: قدردانی و فروتنی
15 دقیقه
فصل دوازدهم: قدردانی یک سلاح است
3 دقیقه
نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی قدرت تشکر: کشف لذت قدردانی
نویسنده
مترجمفاطمه اکیما
راویاعظم حبیبی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۵۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی قدرت تشکر

محمدپویا امینی
۱۴۰۳/۱/۲۳
خانم جویس مایر به حق از واعظ های خداوند هستند که توانایی ایشون چند سال پیش برایم با کتاب باران عشق سپاسگزاری روشن شد، پبگیری آثار ایشون و استفاده از ویدیوهای وعظ های این خانم در روزهایی که انرژی روحی روانی ام پایین و حالم خراب بود، واقعا احوالات مرا به طرز معجزه آسایی به حال بهتر تغییر داده و دچار کماکان تغییر مثبت میکند، قویا شما رو به گوش دادن این اثر ارزشمند دعوت میکنم، از دیدن معجزاتش متعجب خواهید شد.
راحیل م
۱۴۰۲/۱۲/۱۸
فوق العاده عالی بود فقط زیادی حرف پدرش و تجاوز اون رو تکرار میکنه که من خیلی غصه خوردم ولی کتاب و مطالبش عالی بود اگه اون قسمت‌ها بی اندازه تکرار نشه، ممنونم از کتابراه
مهسا طباطبایی
۱۴۰۳/۱/۱۶
این کتاب فوق العاده عالی بود و با خوندنش حس عالی وامیدواری به آینده‌ای روشن در من تقویت شد و اعتمادم به خدا صد در صد شد ممنونم از کتابراه
Sara
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
کتاب ها و سخنرانی‌های جویس مایر عالیه من ان رو به هر کس که مشتاق شکرگزاریه پیشنهاد میدهم. همچنین ترجمه عالی و صدای گوینده خیلی دلنشین است. ممنون از کتابراه
سارا سنایی
۱۴۰۲/۱۱/۲۷
با سلام. کتاب بسیار عالی است و همچنین بسیار سپاسگزارم از شما جهت ترجمه اما بسیار سانسور شده و کلمات به صورتی دیگر ترجمه شده اصل نیست
محسن ایران نژاد
۱۴۰۳/۱/۱۰
سلام بسیارعالی لذت بردم از بزرگی و محکمی این زن
خانم حسینی
۱۴۰۲/۱۱/۶
مثل همیشه عالی بود. جویس مایر عزیز
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب صوتی قدرت تشکر

برای دریافت کتاب صوتی قدرت تشکر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.