معرفی و دانلود کتاب صوتی ردپای محو شونده‌ی سندی

عکس جلد کتاب صوتی ردپای محو شونده‌ی سندی
قیمت:
6500 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ردپای محو شونده‌ی سندی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ردپای محو شونده‌ی سندی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ردپای محو شونده‌ی سندی

کتاب صوتی ردپای محو شونده‌ی سندی نوشته‌ی فمیدا هندی، داستان دختربچه‌ای را به تصویر می‌کشد که با پدر و مادرش زندگی می‌کند و هر سال به دیدن پدربزرگش می‌رود اما از دیدن زباله‌های فراوان در نزدیکی خانه آن‌ها بسیار ناراحت و خشمگین می‌شود.

موضوع کتاب صوتی ردپای محو شونده‌ی سندی چیست؟

سندی از پله‌های خانه‌ی پدربزرگش به سرعت پایین آمد. پِپِر سگش نیز به دنبالش رفت و از او پیشی گرفت و ذوق‌زده و باسرعت به سوی دریای پایین تپه‌ها دوید.

سندی کمی مکث کرد و با یک نفس عمیق هوای تازه را وارد ریه‌هایش کرد. آن روز تابستان، یک روز بسیار درخشان بود.

سندی و پدر و مادرش در شهر سکونت داشتند اما تابستان هر سال برای دیدن پدربزرگ، به مدت سه هفته به خانه او در نزدیک دریا می‌رفتند. هر ساله تصور رفتن به خانه ساحلی پدربزرگ سندی را بسیار هیجان‌زده و خوشحال می‌کرد.

او و سگش علاقه زیادی به رفتن نزدیک دریا و ماسه‌بازی، موج‌سواری و تعقیب مرغ‌های دریایی داشتند، اما این بار زمانی که سندی در ساحل، زباله‌های باقی‌مانده از پیک‌نیک افراد دیگر را دید، بسیار غمگین شد. برخورد با قوطی‌ها، ساندویچ هات‌داگ نصفه و ظرف سس خردل، سندی را بسیار عصبانی و ناراحت کرد.

کتاب صوتی ردپای محو شونده‌ی سندی (Sandy's Incredible Shrinking Footprint) برای چه کسانی مناسب است؟

فمیدا هندی (Femida Handy) در این داستان دلچسب و شیرین به کودکان 3 تا 7 ساله یاد می‌دهد که با انجام کارهایی ساده و آسان، به حفظ و پاکیزگی محیط زیست کمک کنند و در این خصوص احساس مسئولیت داشته باشند و هنگام حضور در طبیعت زباله‌هایشان را در آن جا باقی نگذارند.

در بخشی از کتاب صوتی ردپای محو شونده‌ی سندی می‌شنویم:

سندی: "دارم به این فکر می‌کنم که این دستمال‌ها از تنه‌ی یک درخت به وجود اومدن. شاید یک درختی در سرزمین‌های دوردست. کلی زمان برده که بزرگ شه، برای قطع کردن مناسب باشه و بشه از چوبش برای تولید دستمال کاغذی استفاده کرد. بعد، از کلی دستگاه استفاده شده تا دستمال‌ها درست بشن و به وسیله‌ی کامیون‌ها یا قطار به دست ما رسیده. با وجود همه‌ی این کارها که برای تولید دستمال انجام می‌شه و به طبیعت ضرر می‌زنه، به نظرتون من دیگه نباید از دستمال کاغذی استفاده کنم؟"

پیرزن زباله‌گرد لبخندی زد و گفت: "تو فقط کافیه مواظب ردپات باشی."

سندی که گیج شده بود با تعجب به کفش‌هاش نگاه کرد. ردپاش چه ایرادی داشت؟ پیرزن زباله‌گرد زیر خنده زد.

پیرزن: "منظورم ردپایی که از طریق پاهات به وجود میاد نیست. منظورم ردی که با زندگی کردنت توی دنیا از خودت به جا می‌ذاریه. ردی که از خودت می‌ذاری بستگی به این داره که چی می‌خوری، با چی بازی می‌کنی و تک‌تک تصمیم‌هایی که توی زندگیت می‌گیری. همه‌ی این‌ها روی اندازه‌ی ردی که از خودت به جا می‌ذاری تاثیر می‌ذاره. تو می‌تونی بعد از خوردن یک نوشیدنی، قوطی‌اش رو بازیافت کنی یا همون جا توی طبیعت رهاش کنی. کدومشون ردی که توی طبیعت می‌ذاری رو کوچیک‌تر می‌کنه؟"

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
14 دقیقه
ردپای محوشونده سندی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ردپای محو شونده‌ی سندی
نویسنده
مترجمارشام طهماسبی زاده
راویمهدی صفری، مهرانه امروانی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
6500 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ردپای محو شونده‌ی سندی

برای دریافت کتاب صوتی ردپای محو شونده‌ی سندی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.