معرفی و دانلود کتاب صوتی زندگی با فرانسوی‌ها

عکس جلد کتاب صوتی زندگی با فرانسوی‌ها
قیمت:
۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زندگی با فرانسوی‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زندگی با فرانسوی‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی زندگی با فرانسوی‌ها

کتاب صوتی زندگی با فرانسوی‌ها نوشته میشل بارکر، قصه دختربچه هفت ساله‌ای را روایت می‌کند که برای مدتی ناچار می‌شود همراه با خانواده‌اش در کنار زندانی‌های فرانسوی کار و زندگی کند.

موضوع کتاب صوتی زندگی با فرانسوی‌ها (A Year of Borrowed Men) چیست؟

میشل بارکر (Michelle Barker) در این کتاب صوتی داستان زندگی پدر و مادری را بیان می‌کند که به همراه دختر و پسر کوچکشان در یکی از روستاهای آلمان زندگی می‌کنند و در کنار زندانی‌های فرانسوی در یک مزرعه مشغول به کار هستند. آن‌ها در مزرعه از 150 مرغ و یک گله گاو نگه‌داری می‌کردند و برای این کار نیاز به کمک داشتند و به همین دلیل از تعدادی از اسیرهای جنگی فرانسوی کمک گرفتند.

یک روز که هوا خیلی سرد بود، دختربچه خانواده از یک خانواده فرانسوی دعوت می‌کند تا شام را به اتفاق یکدیگر در خانه آن‌ها بخورند. ارتباط این دو خانواده همچنان ادامه می‌یابد تا اینکه...

افتخارات کتاب زندگی با فرانسوی‌ها:

کتاب زندگی با خانواده فرانسوی‌ها نامزد جایزه ادبیات کودکان کانادا TD 2016، نامزد جایزه بلوط طلایی سال 2017، نامزد جایزه کتاب شکلات لیلی سال 2017 و برگزیده بهترین کتاب برای انتخاب کودکان و نوجوانان در سال 2016 شده است.

کتاب صوتی زندگی با فرانسوی‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

این اثر برای کودکان 8 تا 12 ساله بسیار جذاب و سرگرم‌کننده است و حس نوع‌دوستی و کمک به هم‌نوع را در آن‌ها تقویت می‌کند.

در بخشی از کتاب صوتی زندگی با فرانسوی‌ها می‌شنویم:

کریستا که متوجه نگرانیم شد آرومم کرد و مادرم بعد از پوشیدن پالتو، خونه رو با افسر وُهلن ترک کرد. می‌ترسیدم که دیگه هیچ‌وقت نبینمش، اما خوشبختانه فردای همون روز برگشت.

وقتی که وارد خونه شد همه دورش جمع شدیم و پرسیدیم که چه اتفاقی افتاد. پلیس به مامانم گفته بود که اگه یک بار دیگه اسیرها رو توی خونه راه بده، زندانیش می‌کنن. این طوری شد که خونواده‌ی فرانسوی به اسطبل برگشتن.

اسیرها هر روز به مزرعه می‌رفتن، با کمک اسب‌ها زمین رو شخم می‌زدن و از گاوها شیر می‌دوشیدن. وظیفه‌ی من هم این بود که براشون ناهار ببرم. مامانم ظرف‌های ناهار رو به یک اسب می‌بست و من مسیر خونه تا وسط مزرعه رو با اسب طی می‌کردم تا ناهار به دست اسیرهای سخت‌کوش برسه.

اون‌ها همیشه از دیدنم خوشحال می‌شدن. اگه مشغول دوشیدنِ شیر بودن برای منم یک لیوان آماده می‌کردن تا از طعمش بچشم.

نونی که در طول روز مصرف می‌شد رو مامانم می‌پخت. اون یک اجاق بزرگ داشت که توش 50 تا قرص نون جا می‌شد. از اون اجاق برای درست کردن گوشت هم استفاده می‌کرد و ساندویچ‌های خوشمزه‌ای برای سیر کردن هممون درست می‌کرد.

روزها گذشتن و خیلی زود کریسمس از راه رسید. زندانی‌ها می‌تونستن برای خودشون یک درخت کریسمس داشته باشن اما ما اجازه نداشتیم بهشون وسایل تزئینی بدیم. اون‌ها حتی حق روشن کردن شمع هم نداشتن.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
12 دقیقه
زندگی با فرانسوی‌ها

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی زندگی با فرانسوی‌ها
نویسنده
مترجمکارن اقوامی
راویمهرانه امروانی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی زندگی با فرانسوی‌ها

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی زندگی با فرانسوی‌ها

برای دریافت کتاب صوتی زندگی با فرانسوی‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.