معرفی و دانلود کتاب صوتی ذهن من در کلاس علوم

عکس جلد کتاب صوتی ذهن من در کلاس علوم
قیمت:
5000 تومان - 0.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ذهن من در کلاس علوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ذهن من در کلاس علوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ذهن من در کلاس علوم

کتاب صوتی ذهن من در کلاس علوم داستانی جذاب و کودکانه به قلم باربارا ایشام است. در این اثر به قصه‌‌ی امیلی گوش می‌سپاریم؛ دختری با استعداد که به اختلال ADHD یا کم‌توجهی مبتلاست. نویسنده به خوبی توانسته مشکلاتی که کودکان بیش‌فعال با آن روبه‌رو هستند را به نمایش بگذارد. همچنین اثر حاضر توانسته چندین جایزه‌ی معتبر را از آن خود کند. گفتنی‌ست این کتاب یکی از جلدهای مجموعه‌ داستان «ماجراهای نوابغ روزمره» است.

درباره کتاب صوتی ذهن من در کلاس علوم:

امیلی خودش اینجا بود و دلش جای دیگر. این که دقیقاً‌ کجا، نمی‌دانیم! بله، او سر کلاس علوم نشسته بود و اینطور نشان می‌داد که در حال گوش دادن به صحبت‌های خانم فریدمن است. اما تا به حال شده که لحظه‌‌ای بر یک چیز متمرکز شوید اما در نهایت به خود بیایید و ببینید که مشغول فکر کردن به چیزی کاملاً متفاوت هستید؟ در واقع تمام زندگی امیلی اینطور می‌گذشت...

بیایید راه دور نرویم. اصلاً همین امروز را در نظر بگیرید. وقتی که سر کلاس علوم نشسته بود و معلم درباره‌ی مدار قطب شمال چیزهایی آموزش می‌داد، امیلی سر تا پا گوش بود؛ البته تا چند دقیقه‌ی اول! چرا که به سرعت حواسش با یکی از همان فکرهای نامرتبطش پرت شد و دیگر نتوانست به صحبت‌های معلم گوش بسپارد.

در واقع امیلی بی آن که بخواهد مدام به چیزهای غیرمرتبط فکر می‌کرد. مثلاً آن زمان هم که به مدار قطب شمال گوش می‌داد، حواسش به برف‌های قطب پرت شد، ‌بعد به این که چقدر خوب می‌شد اگر می‌توانست با اسکیت بردش به قطب شمال برود! افکار نامرتبط همینطور در ذهن امیلی پشت سر هم قطار می‌شدند و به نظر می‌رسید هیچ‌کاری برای متوقف کردنشان از دست او برنمی‌آید!

به نظر شما راهی وجود دارد که امیلی بتواند از شر افکاری که ناخودآگاه به ذهنش می‌آیند رهایی یابد؟ باید به کتاب صوتی ذهن من در کلاس علوم (Free Association Where My Mind Goes During Science Class)‌ گوش بسپاریم و پاسخ سوال را دریابیم. باربارا ایشام (Barbara Esham) به خوبی توانسته مشکلاتی که کودکان مبتلا به ADHD در مدرسه و زندگی روزمره با آن روبه‌رو هستند را به تصویر بکشد. مطالعه‌ی اثر حاضر نه تنها برای کودکان جذاب خواهد بود، که برای پدر و مادرها و مربیان نیز قابل استفاده و مفید واقع خواهد شد.

جوایز و افتخارات کتاب صوتی ذهن من در کلاس علوم:

- کتاب برگزیده‌ Booklist
- برنده Mom's Choice
- برنده Academics' Choice

نکوداشت‌های مجموعه کتاب کودک ماجراهای نوابغ روزمره:

- این سری کتاب‌ها به کودکان کمک می‌کنند تا اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنند و نحوه یادگیری خود را بهتر درک کنند. (Dr. Corinne Hyde.)

- به عنوان یک عصب‌شناس و روانشناس می‌توانم به شما بگویم که دو چیز برای یادگیری کودکان در مدرسه بسیار مهم است: احساس اعتبار عاطفی و داشتن آگاهی خوب از یادگیری خود و این کتاب‌ها ترکیب نادری را از هر دو ارائه می‌دهند. (Scott Barry Kaufman, Ph.D.)

کتاب صوتی ذهن من در کلاس علوم مناسب چه کسانی است؟

باربارا ایشام این کتاب را برای کودکان 3 تا 7 سال نوشته است.

در بخشی از کتاب صوتی ذهن من در کلاس علوم می‌شنویم:

روز بعد توی کلاس علوم، دفتری که بهم داده بود رو باز کردم تا به محض اینکه حواسم پرت شد توش بنویسم.

وقتی داشتیم در مورد مدار قطب شمال چیزهای بیشتری یاد می‌گرفتیم، شروع به فکر کردن در مورد مسئله‌ای کردم که ارتباط زیادی با چیزی که توی کلاس گفته می‌شد نداشت. احتمالاً خانوم فریدمن فکر می‌کرد که این ایده هام هم حواس پرتی حساب میشه. پس شروع کردم و محض احتیاط، در موردشون توی دفترم نوشتم.

یک دفعه فهمیدم که خانوم معلم پشت سرم ظاهر شده و داره در گوشم زمزمه می‌کنه: "امیلی، می‌خوام بعد از کلاس باهات صحبت کنم. "

وای نه. فکر کنم دوباره توی دردسر افتادم.

بالاخره زنگ ناهار شد. خانوم فریدمن با اخمی روی صورتش شروع به حرف زدن کرد: "امیلی، تو نصف کلاس مشغول نوشتن بودی! "

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
12 دقیقه
ذهن من در کلاس علوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ذهن من در کلاس علوم
نویسنده
مترجممعصومه رمضانی
راوینرگس داغمه چی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
5000 ت - 0.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ذهن من در کلاس علوم

mahan احمدی
۱۴۰۲/۵/۱۵
کتاب صوتی جذاب برای علاقه‌مند کردن دانش آموزان به درس علوم و راهکار معلم برا حل مشکل دانش‌آموزی که روی درس متمرکز نیست و تو تخیلات خودشه
رقیه طالبی
۱۴۰۱/۸/۲۴
عاااااالی و با مفهوم، برای بچه‌هایی ک میخوان با علوم و آزمایشگاه بیشتر آشنا بشن و به این درس علاقه دارند حتما پیشنهاد می‌کنم.
سارینا میرباقری
۱۴۰۲/۴/۱۳
سلام داستان جالبی بود
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ذهن من در کلاس علوم

برای دریافت کتاب صوتی ذهن من در کلاس علوم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.