معرفی و دانلود کتاب صوتی زندگی دوم

عکس جلد کتاب صوتی زندگی دوم
قیمت:
116000 تومان - 12.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زندگی دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زندگی دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی زندگی دوم

کتاب صوتی زندگی دوم شاهکار اس. جی. واتسون، روایتی روانشناختی و هیجان انگیز از زنی است که شوهر و فرزندش را عاشقانه دوست دارد، اما وقوع قتلی مرموز زندگی او را دگرگون می‌کند و به ناچار وارد یک بازی خطرناک و وسوسه انگیز می‌شود. این رمان یکی از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز و آمازون بوده است.

درباره کتاب صوتی زندگی دوم:

جولیا زنی معمولی است که همراه با شوهرش هیو و پسرخوانده‌اش، زندگی آرام و عاشقانه‌ای دارند اما یک اتفاق دردناک همه چیز را به هم می‌ریزد. کتاب صوتی زندگی دوم (Second Life) داستان قتل مرموز کیت خواهر جولیا را روایت می‌کند که به ظاهر در یک تصادف رانندگی فوت شده اما پلیس هم دقیقا نمی‌داند که چه ماجرایی پشت این قضیه است. به همین خاطر جولیا تصمیم می‌گیرد به تنهایی شروع به تحقیق کند.

رمان زندگی دوم زمانی اوج می‌گیرد که شخصیت اول داستان متوجه می‌شود که خواهرش برای پاسخ دادن به فانتزی‌های جنسی خود، از طریق سایت‌ها و شبکه‌های آنلاین با افراد غریبه قرار ملاقات می‌گذارد. در این میان جولیا به امید پیدا کردن فردی که به کیت مربوط باشد، خودش نیز گرفتار این بازی خطرناک می‌شود.

واتسون نویسنده این رمان، داستانی لایه لایه و روانشناختی نوشته که نشان می‌دهد هیچکس آنطور که در ظاهر دیده می‌شود، خوب نیست و هر کسی درونش بخش‌های تاریکی نیز دارد. همچنین موضوعات مهمی همچون ازدواج، خانواده و عشق نیز به چالش کشیده می‌شود.

رمان زندگی دوم در زمان انتشارش در سال 2015 در کشور بریتانیا بسیار مورد استقبال قرار گرفت و روزنامه‌هایی همچون ساندی تایمز و دیلی میرور از آن به عنوان اثری خیره کننده، جذاب و هولناک نام بردند که هر کسی را مجذوب خودش می‌کند.

اس. جی. واتسون رو بیشتر بشناسیم:

یکی از جدیدترین و مشهورترین نویسندگان بریتانیایی اس. جی. واتسون (S. J. Watson) است. او با نوشتن اولین رمانش با نام «پیش از آنکه بخوابم» در سال 2011 مشهور شد. این کتاب به 42 زبان دنیا ترجمه شده و فروشی فوق العاده در سطح جهانی داشت.

واتسون در دانشگاه بیرمنگام فیزیک خواند اما بعد از آن به لندن نقل مکان کرد. در آنجا هم در بیمارستان‌های مختلفی کار کرد و به عنوان متخصص شنوایی سنجی در تشخیص و درمان کودکان کم شنوا تخصص یافت. او در کنار کار روزمره داستانش را نیز می‌نوشت.

در سال 2011 پس از انتشار اولین رمانش، حق اقتباس از کتابش را برای ساخت فیلمی سینمایی به او دادند و اثری به همین نام با بازی نیکول کیدمن، کالین فرث و مارک استرانگ در سال 2014 اکران شد.

نکوداشت‌های کتاب صوتی زندگی دوم:

- یکی دیگر از کتاب‌های پرهیجان و پیچیده این نویسنده پرفروش. (Entertainment Weekly)

- یک رمان پرتعلیق، عاشقانه و همراه با هوس و عشق شهوانی. (New York Times Book Review)

- یک تریلر روانشناختی با موضوع عشق شهوانی که پایان آن غیر قابل حدس است. (مورین کوریگان، نویسنده پرفروش)

- دومین رمان واتسون (پس از کتاب پرفروش پیش از آنکه بخوابم) ترکیبی هیجان انگیز از رابطه جنسی، قتل و رمز و راز که آدرنالین خون‌تان را بالا خواهد برد. (Library Journal)

- کتابی روانشناختی و پر هیجان! داستانی پرتعلیق و فوق العاده که انتهای آن تکان دهنده است و تجربه یک مطالعه هیجان انگیز را برایتان رقم خواهد زد. (Fresh Fiction)

کتاب صوتی زندگی دوم به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر به کتاب‌های جنایی و معمایی علاقه‌مند هستید و می‌خواهید تجربه‌ای هیجان انگیز را پشت سر بگذارید، این کتاب برای شما مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی زندگی دوم می‌شنویم:

قرار می‌گذاریم که روز بعد همدیگر را در هتل ببینیم. من زود می‌رسم و زمان لازم دارم تا به خودم مسلط شوم تا آرام بگیرم. دلشوره دارم؛ هیچ سردرنمیاورم که چیزی را که می‌خواهد به من بگوید، چیست. نمی‌تواند چیز خوبی باشد وگرنه همان دیروز به من می‌گفت یا همان دیروز وقتی آنلاین باهم چت می‌کردیم.

زمانی که نمی‌دانی ناگوارترین مسئله چه وضعیتی دارد، سخت است که خودت را برای ناگوارترین حالت ممکن آماده کنی. همینطوری هم به اندازه کافی آشفته و پریشان هستم. صبح امروز سرانجام هیو برایم گفت که چه چیزی ذهنش را مشغول کرده است. نامه‌ای به دستش رسیده است؛ یک شکایت! نامه را برای رئیس بخش جراحی و مدیرعامل بیمارستان رونوشت زده بودند.

می‌پرسم: «شکایت؟ مگر چه اتفاقی افتاده؟» هیو حین خوردن چایی که خودش درست کرده بود، میگوید: راستش هیچی. چند هفته پیش یه عمل باز قلب روی مریضی انجام دادم. کاملا هم اصولی و ضابطه مند؛ هیچ چیز غیرعادی در کار نبود. اون مرد حالش خوبه اما سرش منگ و سنگینه.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
23 دقیقه
بخش اول: فصل یک
21 دقیقه
بخش اول: فصل دو
36 دقیقه
بخش اول: فصل سه
21 دقیقه
بخش اول: فصل چهار
14 دقیقه
بخش اول: فصل پنج
28 دقیقه
بخش اول: فصل شش
23 دقیقه
بخش اول: فصل هفت
30 دقیقه
بخش اول: فصل هشت - قسمت اول
13 دقیقه
بخش اول: فصل هشتم - قسمت دوم
10 دقیقه
بخش اول: فصل نه
33 دقیقه
بخش دوم: فصل ده
21 دقیقه
بخش دوم: فصل یازده
22 دقیقه
بخش دوم: فصل دوازده
12 دقیقه
بخش دوم: فصل سیزده
13 دقیقه
بخش دوم: فصل چهارده - قسمت اول
25 دقیقه
بخش دوم: فصل چهارده - قسمت دوم
19 دقیقه
بخش دوم: فصل پانزده
21 دقیقه
بخش دوم: فصل شانزده
24 دقیقه
بخش سوم: فصل هفده - قسمت اول
15 دقیقه
بخش سوم: فصل هفده - قسمت دوم
17 دقیقه
بخش سوم: فصل هجده - قسمت اول
21 دقیقه
بخش سوم: فصل هجده - قسمت دوم
14 دقیقه
بخش سوم: فصل نوزده
18 دقیقه
بخش سوم: فصل بیست
22 دقیقه
بخش سوم: فصل بیست‌ویک
31 دقیقه
بخش سوم: فصل بیست‌ودو - قسمت اول
19 دقیقه
بخش سوم: فصل بیست‌ودو - قسمت دوم
18 دقیقه
بخش سوم: فصل بیست‌وسه
34 دقیقه
بخش سوم: فصل بیست‌وچهار
33 دقیقه
بخش سوم: فصل بیست‌وپنج
30 دقیقه
بخش سوم: فصل بیست‌وشش - قسمت اول
27 دقیقه
بخش سوم: فصل بیست‌وشش - قسمت دوم
30 دقیقه
بخش سوم: فصل بیست‌وهفت - قسمت اول
29 دقیقه
بخش سوم: فصل بیست‌وهفت - قسمت دوم
23 دقیقه
بخش سوم: فصل بیست‌وهشت - قسمت اول
36 دقیقه
بخش سوم: فصل بیست‌وهشت - قسمت دوم
17 دقیقه
بخش سوم: فصل بیست‌ونه - قسمت اول
20 دقیقه
بخش سوم: فصل بیست‌ونه - قسمت دوم
24 دقیقه
بخش سوم: فصل سی‌ام
15 دقیقه
بخش سوم: فصل سی‌ویک
17 دقیقه
بخش سوم: فصل سی‌ودو - قسمت اول
19 دقیقه
بخش سوم: فصل سی‌ودو - قسمت دوم
21 دقیقه
بخش سوم: فصل سی‌وسه - قسمت اول
28 دقیقه
بخش سوم: فصل سی‌وسه - قسمت دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی زندگی دوم
نویسنده
مترجمشقایق قندهاری
راویمریم پاک ذات
ناشر چاپیانتشارات آموت
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱۶ ساعت و ۲۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
116000 ت - 12.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی زندگی دوم

پريا رضايي
۱۴۰۲/۱۲/۱
با سلام به کتابراه عزیز من قبلا کتابش رو خونده بودم و الان شنیداریش رو گوش کردم و لذت بردم من از صدای خانم پاک ذات خوشم میاد و بدون تپق و کاملا روان کتاب ها رو خوانش میکنند و با تسلط کامل،
فقط کاش کمی در مواقعی که موضوع کتاب نشاط آوره حزن صداشون رو کمتر کنن به نظرم این کتاب در حال حاضر برای بیشتر
سنینی که با اینترنت و دنیای مجازی کار میکنن خیلی لازمه به خصوص نوجوان ها و جوان‌تر ها که همون قدر که اینترنت زندگی ها رو شگفت انگیز کرده به همان نسبت باید مراقب خطراتش هم بود این جا هم مادر و هم پسر نوجوانش درگیر خطرات دنیای مجازی شدن و در مورد مادر که در نهایت به نابودیش ختم شد البته شخصیت جولیا متزلزل بود کما این که از سن کم اعتیاد داشت ولی در نهایت با وجود همسر و فرزند خوب به دام شیادان اینترنتی افتاد و زندگیشو باخت واقعا در این داستان ریشه ناهنجاری‌های جامعه رو خوب نشون میده و این که خوانواده‌ها باید یک کاری کنند که انسجام بینشون بهم نخوره و به نظر من باید بهم محبت و اعتماد کنند و ضمنا حواسشون هم به همدیگه باشه پایان داستان هم قشنگ تموم شد و قابل پیش بینی نبود و مثل اکثر داستان ها به خوبی و خوشی تموم نشد ممنون از تیم کتابراه
زهرا عسگری
۱۴۰۲/۱۱/۲۹
این نظر شخصی و سلیقه من در مورد این کتاب هست و امکان این که با بقیه دوستان متفاوت باشه صد در صد هست. میخوام با نهایت احترام به تمام افرادی که برای شنیدن این اثر توسط مخاطب زحمت کشیدن عذر بخوام و کامنت منفی بگذارم. اگر میشد به جای یک، صفر میدادم، متاسفانه کتاب خیلی انرژی منفی و مفاهیم زننده‌ای اصلا داشت. به دوستان توصیه نمی‌کنم. حاوی اسپویل.
شخصیت اول داستان به شدت بدآموزی داره، یک خانم معتاد به الکل و هروئین، بی پروا از داشتن رابطه خارج از ازدواج و یک مادر بی سیاست و بی مسئولیت. کل داستان همه به هم فقط دروغ میگن و معلوم نیست کی به کی هست! صدای راوی هم که تماما انگار تحت شکنجه بودند و کتاب رو روایت میکردند، البته خانوم پاک ذات واقعا صدای بی نظیری دارن و بسیار توانمندند، اما روایتشون در این کتاب رو اصلا دوست نداشتم، مثل سوهان کشیدن روی روح بود، اغراق آمیز نالان و غمزده. پایان کتاب هم که بی سر و ته. نه تنها لذت نبردم، سرگرم نشدم بلکه به روحیه خودمم آسیب وارد شد. اصلا به دوستان توصیه نمیکنم.
رضا ارفع
۱۳۹۹/۱۰/۲۷
راوی مثله همیشه عالی بود نویسنده هم همینطور ولی این نویسنده عادت کرده داستاناشو هرچی گنگ تر و عجیبتر تموم کنه
این داستان خیلی عالی ووخیلی پرهیجان بود واقعا نمیشد کتابو زمین گذاشت فوق العاده بود فقط واقعا نمیفهمم چرا اینقدر اصرار داره نویسنده که مرموز و هنری کتاباشو تموم کنه یه کتاب دیگه هم ازش در
خوندم همینجور بود هر حال اینقدر قشنگه و اینقدر جریان کتاب زیبا و پر هیجان جلو میره و غیر قابل پیشبینی هست و لذت بخشه که پیشنهاد میکنم حتما بخونید ولی از اونطرف هم کتاب یه جوریه که قشنگ یک فصل کم داره همه چیز تا خط اخر کتاب عالیه و خط اخر اینقدر بده که میگم نخونیدش نمیدونم باید چند بار دیگه گوش بدم ببینم چی میشه فصل اخر خیلی دلم‌میخواد نویسنده رو ببینم و بگم اخه چرا.... واقعا چرا....
شهرزاد قیطاسوند
۱۴۰۱/۹/۲۳
کتاب را به سختى تمام کردم. بارها میخواستم دیگه گوش نکنم نویسنده فقط داستان رو با گفتن جزییات غیر لازم کش داده است، مثلا وارد اتاق شدم با دستم پریز برق را زدم رنگ پریز سفید بود و به محض زدنش اتاق روشن شد 😃 البته توضیحم من باب مزاح بود ولى در این حد وارد جزییات شده، اگر کتاب دیگرى ندارید این کتاب را بخوانید ولى واقعا ارزشى ندارد و خانم پاک ذات عزیز انقدر در نقش غم و حزن و اندوه فرو رفته‌اند که حوصله بر شده، داستان انقدر غم نداشت و نیاز به این حزن و اندوه نبود.
Mozhgan
۱۴۰۲/۸/۹
کتاب زندگی دوم با ژانر جنایی و معمایی است که یه خواهر دنبال قاتل خواهرش میگردد و درگیر ماجراهایی خطرناک میشود. من چون علاقه به فیلم و کتاب با ژانر معمایی دارم و خیلی در این زمینه فیلم دیدم و کتاب گوش دادم راستش وقتی ماجرا به وسطا میرسه متاسفانه قاتل را شناسایی میکنم و این امر باعث میشه جذابیت کم و داستان بشه. امروز به این نتیجه رسیدم که برای دریافت کتاب به نظرها نگاه نکنم چون داستان لو میره. البته خودم تا امروز به طور کلی به‌ موضوع‌ داستان‌ها در نظر سنجی اشاره‌ میکردم.
سیما عراقی
۱۴۰۱/۱/۱۶
گاهی اتفاقات و تصمیمات عجولانه و احساسات نامتعادل میتونه انسان و قضاوتها رو مختل کنه و یک انسان معمولی رو به جاهایی برسونه که هرگز تصور هم نمیکرد. کنترل همه چیز دست ما نیست و وقتی تمایل زیاد به انجام کاری داریم مدام با توجیهات، علائم هشدار رو نمیخوایم ببینیم و رد کردن خط قرمزها بزرگترین آسیبش اینه که وقتی رد کردی دیگه نمیفهمی چقدر فاصله گرفتی و چقدر فرو رفتی. چون دیگه بعد خط قرمز معیاری وجود نداره
Fariba
۱۴۰۲/۱۰/۲
مثل کتاب پیش از آنکه بخوابم از همین نویسنده، اونقدر دقیق به خصوصیات زنانه پرداخته که وقتی فهمیدم نویستده یک آقا هست متعجب شدم. به عنوان مخاطب بسیار از خواندن این کتاب لذت بردم و برام پر از غافلگیری بود، در طول خوندن کتاب لحظاتی با کتاب میخندید، با شخصیت‌ها غمگین شده، گاهی سرخورده و با کوچکترین به و سرنخی وجد میایید هیجان زده میشوید. شنیدن این کتاب را از دست ندهید مخصوصا اگر به رمان‌های پلیسی و معمایی علاقه دارید.
مریم اسدی
۱۴۰۲/۳/۱۵
با سپاس از کتابراه، کتاب زندگی دوم کتابی خوب است ولی نکات گنگ و مبهم و درگیریه ذهنیه نقش اول داستان که دایم از ذهنیت خود میگوید داستان را بیخود و بی جهت کشدار میکند و اینکه در کل بعضی جاها خسته میشدم و اینکه در مورد افراد دیگر داستان مانند همسرش اطلاعات بسیار کمی در اختیار خواننده قرار میدهد، ولی و در کل کتابیست که شنیدنش می‌ارزد من مخصوصاً داستان را نمیگویم که اسپویل نشه و دوستان خودشون بشنوند و لذت ببرند.
ساناز قره قوشلو
۱۴۰۱/۸/۲۲
روایت و فضا سازی مثل همیشه درجه یک
در رابطه با کتاب باید بگم که دوسش داشتم و فکر نمیکردم همچین ماجرایی پشت پرده باشه
باید بگم که دلم برای شخصیت اول اصلا نسوخت زن باس بشینه سر زندگیش😂😂😂
اشتباهاتی داشت و سزاش رو هم دید قضاوت میکنم دلم میخواد
ولی اخرشو دوست داشتم یعنی اگه طوری دیگه‌ای میشد راضی کننده به نظر نمیومد
ولی دلم واسه اون خواهره که مرد کبابه خیلی اذیت شد
دیانا دیانتی
۱۴۰۱/۸/۳
موضوع کتاب در مورد خانمی است که بعد از شنیدن خبر کشته شدن خواهرش دنبال دلیل آن می‌گردد و در این بین وارد بازی می‌شود که در واقع وسوسه‌هایی است که شاید برای هر کسی پیش بیاید و درگیر مسائلی می‌شود که... نویسنده بیش از حددر گیر توضیح لحظات سوژه شده که شاید در حوصله همه نباشد ولی به خوبی لحظات روحی سوژه را به تصویر کشیده. صدای خواننده کتاب بعلت حزن بیش از حد باعث خستگی میشد.
Rahil najafi
۱۴۰۱/۱/۱۶
مثل همیشه کتابی بسیار زیبا و پر از هیجان و شریان شدید آدرنالین در رگها
کتابی که شما را می‌ترساند
وادار به همزاد پنداری و درک غم و اندوه میکند
و زیباتر از آن راوی ماجراست که با تمام وجود احساسات را با صدایش در وجودمان مینشاند
راوی‌ای بی نظیر که حس را با تمام وجود به ما منتقل میکند
واقعا این کتاب را نباید از دست داد
بی نهایت زیبا
شهرزاد شاه حسین زاده
۱۳۹۹/۱۰/۱۶
داستان خوب و جذابیه، ولی لحن راوی محترم از ابتدای کتاب محزون، ضعیف و زجر کشیده است! کتاب‌های دیگر خانم پاک ذات هم همینطوره، البته جسارت نباشه ولی خیلی از جاهای داستان این لحن شکست خورده اصلا جایی نداره مخصوصا از اول داستان! انگار شخصیت داستان از اول از زندگی مایوس شده! ولی در کل کتاب خوبیه و ارزش گوش کردن داره.
Nahid Ghovanloo
۱۴۰۰/۱۱/۲
یادم میمونه که دیگه از این نویسنده، کتابی نخونم
پر از تعاریف و توصیف غیر ضروری و اعصاب خورد کن، در حساس‌ترین لحظات داستان که شاید یک دقیقه طول کشیده، ۲۰ دقیقه توصیف داره حتی رنگ کالسکه بچه‌ی یک رهگذر،، انقدر حواشی زیاد داشت که خود داستان گم شده بود،
حیف از صدای زیبا و مهارت خانم پاک‌ذات که صرف چنین رمانی شد
Maryam M
۱۴۰۰/۹/۲۰
بخاطر نظرات مثبت دوستان شروع کردم به خوندنش ولی به نظرم نه تنها کتاب قوی و قابل توجهی نیست بلکه خیلی بی مایه و غیرحرفه‌ای نوشته شده. یک روایت مبتذل از شخصیت‌های بی اخلاق و مبتذل با نوشتاری ابتدایی. داستان باگ‌های زیادی داره و به نظرم شروع نکردنش ترجیح داره. گوینده مثل همیشه خوب بودن، ولی با کارهای دیگه شون قابل مقایسه نیست.
عسل
۱۴۰۲/۲/۸
ژانر رمان معمایی هست. شروع خوبی داره. نویسنده داستان رو خوب پیش برده. و پایان غیر منتظره‌ای هم داره. و از اواسط داستان حس دلشوره و هیجان رو تا آخر داستان داشتم و نمیتونستم کتاب رو زمین بذارم و پشت سر هم دوست داشتم بخونم تا ببینم چی میشه. و وقتی هم کتاب تموم شد پشیمون نبودم از خوندش. واسه یه بار خوندن تجربه‌ی جالبیه
مشاهده همه نظرات 68

راهنمای مطالعه کتاب صوتی زندگی دوم

برای دریافت کتاب صوتی زندگی دوم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.