معرفی و دانلود کتاب صوتی زین، گورخر راه راه

عکس جلد کتاب صوتی زین، گورخر راه راه
قیمت:
۸,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زین، گورخر راه راه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زین، گورخر راه راه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی زین، گورخر راه راه

کتاب صوتی زین، گورخر راه راه نوشتهٔ شاینا رودالف درمورد گورخری به اسم «زِین» است که با بقیه هم‌کلاسی‌هایش تفاوت دارد و دوست ندارد دیگران متوجه ویژگی خاص او شوند. این کتاب که به زیبایی درمورد اوتیسم آگاهی‌سازی می‌کند، جایزه کتاب منتخب مادران را برای نگارنده خود به ارمغان آورده است.

موضوع کتاب صوتی زین، گورخر راه راه چیست؟

خیلی سال پیش در قارهٔ آفریقا زمانی که همهٔ حیوانات مختلف در کنار یکدیگر زندگی خود را می‌گذراندند، گله‌های مختلف گورخر نیز وجود داشتند. یکی از آن گورخرها زین بود که در کنار مادرش در زیر یک درخت بزرگ زندگی می‌کرد. او پدرش را در یک روز تابستانی در حملهٔ شیرها از دست داده بود. اما مادرش آن قدر با او رفتار خوبی داشت که هیچ وقت نبود پدرش را حس نکرد.

زین یک تفاوت اساسی با هم‌کلاسی‌های مدرسه‌اش داشت. اما نگران بود که بقیه نوار اوتیسم او را ببینند و متوجه تفاوت او با آن‌ها بشوند. یکی از روزها زین با ناراحتی نزد مادرش می‌رود و به او می‌گوید که هیچ‌کس او را دوست ندارد. اما با راهنمایی‌های مادرش و اطلاعاتی که درمورد بیماری‌اش به او می‌دهد، متوجه می‌شود اوتیسم جزو ویژگی‌هایی است که او را نسبت به بقیه خاص و متمایز کرده است.

شاینا رودالف (Shaina Rudolph) در کتاب زین، گورخر راه راه (All My Stripes) علاوه بر آگاه‌سازی کودکان از بیماری اوتیسم و درک کردن کسانی که مبتلا به آن هستند، به والدین نیز آموزش‌هایی داده است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی زین، گورخر راه راه:

- این کتاب به ما می‌آموزد که نه‌تنها خودمان را در آغوش بگیریم، بلکه اطرافیانمان را هم که به لطف خطوط رنگارنگ و شگفت‌انگیز خود متفاوت هستند، نیز در آغوش بگیریم. (استن لی - رئیس بازنشسته مارول کامیکس)

- این کتاب به‌غیر مبتلایان اوتیسم کمک می‌کند تا تفاوت‌های دیگران را درک کرده و بپذیرند. (California Kids)

- زین از نظر من یک قهرمان است. درست مثل هر کودکی که با اوتیسم سروکار دارد. علاوه بر این، مامان زین الگوی فوق‌العاده‌ای برای والدین و معلمان است و نمونه‌ای از جمله موردعلاقه من است: «با عشق فراوان، همه چیز ممکن است.» (راسل سیمونز - کارآفرین آمریکایی)

- زین، گورخر راه راه کتاب فوق‌العاده‌ای است که کودکان و والدین را به طور یکسان خوشحال می‌کند. سرگرم‌کننده، لذت‌بخش و روشنگر. (بیل پکستون - بازیگر و کارگردان آمریکایی)

- به‌عنوان والدین یک کودک مبتلا به اوتیسم، ای‌کاش وقتی دخترم در سن کمی بود، ابزار مفید دیگری برای ما به‌عنوان والدین، برای او به‌عنوان کودک و برای بقیه جهان که او اکنون بخشی از آن است وجود داشت. (جو مانتگنا - بازیگر آمریکایی)

کتاب صوتی زین، گورخر راه راه به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

این کتاب برای کودکان 4 تا 8 سال و والدینی که قصد دارند برای بچه‌های خود قصه‌های آموزنده بگویند، مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی زین، گورخر راه راه می‌شنویم:

مادرش گفت: وقتی که بهت نگاه می­­‌کنم، خط‌­های راه­­راهِ متفاوتی می­بینم که اگر فقط یکی از این خط­‌ها محو بشن تو دیگه زِین همیشگیِ من نیستی عزیزم. من خط­ راه­راهِ مکان­یاب رو می­بینم، تو با این ویژگی اصلا اجازه نمی­دی توی شهر گم ­بشیم چون همیشه راه خونه­ رو هر جایی که باشیم پیدا می‌کنی، اگر هم من اشتباهی وارد کوچه‌­ای بشم دستم رو می‌گیری و راه درست رو بهم نشون می­دی، همینطور خط توجه­ کردن، وقتی که یکی از هم­کلاسی­‌هات به ­زور توپِ گورخرِ کوچولویی رو می­‌گیره، تو برای کمک بهش جلو میری و حقش رو پس می­‌گیری. تازه! خط راستگو بودن که باعث میشه همیشه بهت اعتماد کنم و برخلاف بقیه‌­ی مادرا که فکر می­کنن بچشون دروغ گفته، خیالم ازت جمع باشه. البته این رو هم بگم که اون خطی که از همه بیشتر دوستش دارم، کنجکاویه. زمانی که بقیه­­ی بچه‌های کلاس سرشون روی میزه و دارن چرت می­زنن تو انرژی داری و می­خوای بیشتر و بیشتر یاد بگیری، من عاشق اون لحظه­‌ای هستم که به خونه برمی­‌گردی و هر چیزی که یادگرفتی رو تعریف می­‌کنی، ولی خب... گاهی اوقات سوال­‌هایی هم می‌­پرسی که اصلا جوابشون رو نمی­­دونم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
12 دقیقه
زین، گورخر راه راه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی زین، گورخر راه راه
نویسنده
مترجممحمد طالشیان
راویمحمد طالشیان، مهدی صفری، نرگس داغمه چی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی زین، گورخر راه راه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی زین، گورخر راه راه

برای دریافت کتاب صوتی زین، گورخر راه راه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.