معرفی و دانلود کتاب صوتی ساده زندگی کنیم

عکس جلد کتاب صوتی ساده زندگی کنیم
قیمت:
۱۹,۹۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ساده زندگی کنیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ساده زندگی کنیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ساده زندگی کنیم

شاید شما هم جزو آن دسته از افراد باشید که ایده‌های زیادی برای تغییر سبک زندگی‌ خود در ذهن دارند، اما همیشه آخر هفته‌ها با دیدن لیست کارهای انجام نشده احساس بی‌کفایتی می‌کنند. در کتاب صوتی ساده زندگی کنیم، نویسندگان موسسه‌ی HTeBooks چند فرمول ساده اما بسیار کلیدی را برای سامان دادن به اوضاع زندگی شما پیشنهاد می‌کنند تا بتوانید به بهترین نحو از زمان و انرژی‌تان استفاده کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی ساده زندگی کنیم

بسیاری از ما می‌دانیم از زندگی چه می‌خواهیم و برای بهبود حال خودمان باید به چه اهدافی اولویت بدهیم، اما متأسفانه اغلب برای عملی کردن اهداف و رویاهای خود نقشه‌ی راه قابل اطمینانی نداریم. قرار است در کتاب صوتی ساده زندگی کنیم، نوشته‌ی گروه نویسندگان موسسه‌ی HTeBooks، چند راهکار آسان و مهم را بیاموزید که می‌تواند در بلندمدت زندگی شما را دگرگون کند.

خیلی‌وقت‌ها سخت است در اوج آشفتگی‌های قرنی که در آن زندگی می کنیم، جایگاه حقیقی خود را در جهان پیدا کنیم و حتی به یاد بیاوریم که برای چه رسالتی به این دنیا پا گذاشته‌ایم، اما واقعیت این است که بسیاری از محرومیت‌ها، به تعویق افتادن‌ها و ناکامی‌های ما در رسیدن به خواسته‌های مورد نظرمان به پریشانی‌های ذهنی خودمان بازمی‌گردد.

ما در طول روز و هفته و ماه افکار زیادی را با خود حمل می‌کنیم که می‌توانند دربردارنده‌ی ترس‌ها، نگرانی‌ها، حسرت‌ها و غم‌هایمان باشند؛ اما به دوش کشیدن تمامی این احساسات در نهایت توان فکری ما را محدود می‌کنند و نمی‌گذارند انرژی لازم را برای پیش بردن کارهای مهم و اساسی ذخیره کنیم.

حالا برای اینکه ذهنمان را فریب دهیم و در عین حال نگذاریم با کمال‌گرایی، انگیزه‌ی تغییر را در ما ضعیف کند، یکی از مهم‌ترین راهکارها انجام کارهای کوچک و مهم، در راستای رسیدن به اهداف بزرگ‌تر است. به بیان دیگر اینکه در طول هفته، چند ساعت پیاده‌روی کنیم، سعی کنیم سبزیجات بیشتری بخوریم و ساعت خوابمان را به میزان مطلوبی برسانیم، قدم‌های کوچکی‌ست؛ اما با انجام مستمر این کارها و تبدیل کردنشان به عادت می‌توانیم برای برداشتن گام‌های بزرگ‌تر آماده شویم.

درحقیقت هدف این کتاب ساده‌سازی کردن زندگی برای رسیدن به معنای عمیق آن است. چراکه برخی از ما با هدف‌گذاری‌های دشوار و تحمل مسئولیت‌های کاری و تحصیلی فراتر از توانمان عملاً معنای زندگی خود را فراموش کرده‌ایم. در این کتاب ده ایده‌ی کلیدی به شما آموزش داده می‌شود که به کمک آن‌ها می‌توانید سادگی و هدفمند بودن را در سبک زندگی خود احساس کنید.

این راهکارهای ساده قادرند تغییرات ریشه‌ای مهمی را در ابعاد مختلف زندگی‌مان ایجاد کنند تا در جنبه‌های مهمی چون اخلاق فردی، کار، رسیدگی به سلامتی و... از آن‌ها بهره ببریم. از مهم‌ترین آموزه‌های این کتاب تأکید بر برنامه‌ریزی صحیح و حفظ تمرکز ذهنی است که سبب می‌شود زمان و انرژی‌مان را در طول هفته ذخیره کنیم. به همین سبب طیف متنوعی از افراد می‌توانند از مطالب این اثر در بهبود کیفیت وضعیت زندگی خود و دیگران استفاده کنند.

کتاب صوتی ساده زندگی کنیم ترجمه‌ی نوید طوفان است که از سوی نشر صوتی نوژین و به گویندگی حمید یزدانی منتشر شده است.

کتاب صوتی ساده زندگی کنیم مناسب چه کسانی است؟

اگر علاقه‌مند به خواندن کتاب‌های خودسازی و موفقیت هستید و می‌خواهید در سبک زندگی‌تان تحولی ایجاد کنید، این کتاب با ساده کردن مسائل در ذهن شما کمک می‌کند زودتر به اهدافتان برسید.

با موسسه‌ی HTeBooks بیشتر آشنا شویم

موسسه‌ی اچ تی‌ای بوکس، مجموعه‌ای از نویسندگان را در بر می‌گیرد که تاکنون آثار متعددی را با موضوعات یادگیری، مسائل عاطفی، سلامتی، کسب درآمد و موفقیت منتشر کرده‌اند. از دیگر آثار این موسسه باید به کتاب‌هایی چون «چگونه بر هر ترسی چیره شویم؟» و «راهنمای کنار آمدن با شکست عاطفی» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی ساده زندگی کنیم می‌شنویم

از بهانه‌های معمولی خود دست بردارید. بسیاری از مردم فریب این بهانه را نمی‌خورند. همیشه انجام کاری کوچک بهتر از انجام ندادن آن است. کار امروز را به فردا نیندازید. مطمئن شوید محیط کارتان مطلوب و مناسب است. همچنین وسایل مورد نیازتان نزدیک شماست. به دوست یا همکارتان بگویید که شما باید پروژه‌ی خود را در تاریخی مشخص تمام کنید و از او بخواهید که مدام پیشرفت شما را بررسی کند و به شما گزارش دهد. ابتدا سخت‌ترین کار را انجام دهید. بخش‌های عملی را در پروژه‌های بزرگ بر عهده بگیرید. برای انجام کارها، مخصوصا کاری که دوست ندارید آن را انجام دهید به خود پاداش دهید. تغییر نگرش یعنی بینش مناسبی داشته باشید. پس از آن شما باید برای زندگی ساده‌ی خود برنامه‌ریزی کنید.

اولویت‌بندی و برنامه‌ریزی کارهایی که باید انجام شود
- آسمان‌ها سیارات و زمین جایگاه و مکان خود را دارند. «ویلیام شکسپیر»

پروژه‌ها بخش همیشگی زندگی هستند. وقتی یکی از آن‌ها را تمام می‌کنید، باز پروژه‌ی دیگری دارید. بدتر از آن این است که پروژه‌ها ناتمام بمانند. در نتیجه شما با چندین پروژه‌ی ناتمام روبه‌رو هستید که باید آن‌ها را تمام کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
56 دقیقه
ساده زندگی کنیم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ساده زندگی کنیم
نویسنده
مترجمنوید طوفان
راویحمید یزدانی
ناشر صوتیانتشارات نوژین
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۵۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ساده زندگی کنیم

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ساده زندگی کنیم

برای دریافت کتاب صوتی ساده زندگی کنیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.