معرفی و دانلود کتاب صوتی گفتگوی درونی: وقتی با خودمان حرف می‌زنیم چه بگوییم؟

عکس جلد کتاب صوتی گفتگوی درونی: وقتی با خودمان حرف می‌زنیم چه بگوییم؟
قیمت:
۵۷,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی گفتگوی درونی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی گفتگوی درونی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی گفتگوی درونی: وقتی با خودمان حرف می‌زنیم چه بگوییم؟

کتاب صوتی گفتگوی درونی نوشته‌ی شاد هلمستتر به شما کمک می‌کند تا سازوکار مکالمات ذهنی‌تان را از نو برنامه‌ریزی کنید. این کتاب، ضمیر شما را آموزش می‌دهد تا در هنگام فکر کردن، از منفی‌نگری به دور باشید و با تأکید بر جملات مثبت، به بالاترین حد از توانایی‌های خود دست پیدا کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی گفتگوی درونی

گفت‌وگوی درونی، یکی از اشکال فکر کردن است. افراد مختلف با روش‌های مختلفی فکر می‌کنند؛ فکر کردن بعضی قالب نوشتاری دارد، به این معنی که به هر چیزی که فکر کنند آن را به صورت شکل نوشتاری‌اش در ذهنشان تجسم می‌کنند. بعضی‌ها به کمک تصاویر متحرک فکر می‌کنند، یعنی به هر چه که بیندیشند، آن را مانند یک فیلم در ذهنشان می‌بینند. بعضی دیگر نیز به کمک گفت‌وگوی درونی فکر می‌کنند، به این معنا که همیشه صدایی در ذهنشان در حال صحبت کردن است و افکار را به زبان می‌آورد. اشکال مختلف فکر کردن درست مانند ریل‌هایی هستند که به قطار تفکر ما امکان حرکت و جابه‌جایی می‌دهند.

مهم نیست از چه روشی برای بروز افکارتان استفاده کنید، همه‌ی ما به نوعی یک خودگویی درونی داریم که همواره در رابطه با رفتاری که قرار است داشته باشیم اظهار نظر می‌کند. در بسیاری از مردم، این اظهار نظر همیشه منفی و یا در بهترین حالت خنثی است. انگار که صدای درونمان، بی‌رحم‌ترین منتقد ما باشد و همواره هر کاری که می‌کنیم را زیر سوال ببرد. اگر این وضعیت برای شما هم چندان دور از ذهن نیست، پس کتاب حاضر، یعنی کتاب صوتی گفت‌وگوی درونی (What to Say When You Talk to Your Self) نوشته‌ی شاد هلمستتر (Shad Helmstetter) برایتان مفید خواهد بود.

معرفی و دانلود کتاب صوتی گفتگوی درونی

شاد هلمستتر در این کتاب این ایده را به مخاطب معرفی می‌کند که می‌توان با روش‌هایی، صدای درونی را تربیت کرد تا با داشتن مکالمات درونی مثبت و سازنده، به پیشرفت و آرامش ذهنی رسید. در حقیقت این صدا با دیدن بدترین وجه از هر مسئله‌ای قصد دارد تا مطمئن شود ما تمام جوانب را سنجیده‌ایم و یا بیش‌ازحد به خودمان غره نخواهیم شد. می‌توان با لحاظ کردن هر دوی این موارد، این صدای درونی را به نحوی دست‌کاری کرد که جملات مثبت را به زبان بیاورد و از راه تکرار آن‌ها، به باور مثبت برسد. اگر دائماً با خودتان تکرار کنید که آدم توانمند و بااعتمادبه‌نفسی هستید، کم‌کم این نگرش راهش را به واقعیت باز می‌کند. ولی در مقابل اگر در ذهنتان به شکل بی‌وقفه‌ای در حال نقد کردن خود و پررنگ جلوه دادن ناتوانی‌هایتان باشید، آرام‌آرام توانایی استفاده از ظرفیت‌ها و استعدادهایتان را از دست می‌دهید.

کتاب صوتی گفتگوی درونی اثری از شاد هلمستتر است که توسط ثریا رضایی به فارسی ترجمه شده. نشر صوتی شادن پژواک این کتاب را منتشر کرده و شما آن را با صدای اعظم حبیبی می‌شنوید.

کتاب صوتی گفتگوی درونی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر قصد دارید با اصلاح طرز فکرتان، زندگی شادتر و موفق‌تری داشته باشید، شنیدن این کتاب را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب صوتی گفتگوی درونی: وقتی با خودمان حرف می‌زنیم چه بگوییم؟ می‌شنویم

وقتی از راه‌های گوناگون گفتار درونی استفاده کنید متوجه می‌شید که تمام گفت‌وگوها توی چهار دسته قرار می‌گیرن که شامل گفتار درونی تغییر عادت، نگرش‌سازی، انگیزشی و موقعیتیه. خیلی از ما عادت‌هایی داریم که دوست داریم تغییرشون بدیم که معمولاً عادتیه که ما انجام می‌دیم و برامون مشکلاتی به وجود می‌آره یا مشکلاتی رو برای دیگران ایجاد می‌کنه. این‌ها عادت‌هایی‌اند که سر راهمون قرار می‌گیرند، ما رو عقب می‌اندازند و در بعضی از موارد، ما رو کاملاً متوقف می‌کنند. اون‌ها هزاران راه رفته‌ای‌اند که گرچه ما رو به بیراهه می‌برند اما به راحتی اون‌ها رو دنبال می‌کنیم. همه‌ی عادت‌ها، نتیجه‌ی شرطی‌سازی‌هایی قبلی ما هستن، کارهایی که قبلاً یاد گرفتیم انجام بدیم و این‌قدر اون‌ها رو تکرار کردیم که به روش طبیعی رفتار تبدیل شدند. البته اون‌ها اصلاً طبیعی نیستند، ما با هیچ‌کدوم از اون‌ها متولد نشدیم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
مقدمه
9 دقیقه
فصل اول: در جست‌وجوی راهی بهتر
19 دقیقه
فصل دوم: جواب‌ها
18 دقیقه
فصل سوم: چه چیز موثر است و چه چیز موثر نیست
10 دقیقه
فصل چهارم: اکتشافات جدید
15 دقیقه
فصل پنجم: یاد می‌گیریم باور کنیم
18 دقیقه
فصل ششم: دیوار
10 دقیقه
فصل هفتم: رها کن
21 دقیقه
فصل هشتم: توالی مدیریت خود
20 دقیقه
فصل نهم: پنج سطح گفتار درونی
15 دقیقه
فصل دهم: مشکل مثبت‌اندیشی
22 دقیقه
فصل یازدهم: افسانه‌ی انگیزه
12 دقیقه
فصل دوازدهم: گفتار درونی خواب مصنوعی نیست
13 دقیقه
فصل سیزدهم: اگر ساده نباشد موثر هم نخواهد بود
46 دقیقه
فصل چهاردهم: روش‌های جدید
34 دقیقه
فصل پانزدهم: هر نیاز یا موقعیتی که در زندگی دارید
23 دقیقه
فصل شانزدهم: تغییر عادت‌ها
22 دقیقه
فصل هفدهم: تغییر نگرش
24 دقیقه
فصل هجدهم: حل مشکلات و رسیدن به اهداف
32 دقیقه
فصل نوزدهم: انگیزش درونی
40 دقیقه
فصل بیستم: گفت‌وگوی درونی موقعیتی
19 دقیقه
فصل بیست‌ویکم: شروع کنید
23 دقیقه
فصل بیست‌ودوم: گفتار درونی خود را بسازید
19 دقیقه
فصل بیست‌وسوم: تغییر کنیم یا نکنیم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی گفتگوی درونی: وقتی با خودمان حرف می‌زنیم چه بگوییم؟
نویسنده
مترجمثریا رضایی
راویاعظم حبیبی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۸ ساعت و ۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی گفتگوی درونی

محمد مهدی سفیددشتی
۱۴۰۳/۱/۱۶
عالی هست به همه دوستان عزیزی که در راه موفقیت همسفریم پیشنهاد میدم فقط قبلش بدونید این کتاب کاملا توانایی داره تا کارهایی رو که موفق به انجامش نشدید یا انجامش غیر ممکن به نظر میاد رو به انجام برسونید و از علم جدیدی که با تمریناتش به دست آوردید تا آخر عمر استفاده کنید.
دوستانی که برای رهایی از و و
تفکرات منفی یا گفتار درونی کتاب رو انتخاب کردن می‌توانند به مدیریت مثبت تفکراتشان دست پیدا کنند البته ابتدا کمی سخته ولی بعد از مدتی راحت سپس خودکار خواهد شد.
بنفشه اسداله زاده
۱۴۰۳/۱/۱۷
صدای راوی خیلی تاثیرگذار بود
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی گفتگوی درونی

برای دریافت کتاب صوتی گفتگوی درونی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.