معرفی و دانلود کتاب صوتی سوالاتتان را تغییر بدهید تا زندگیتان را تغییر کند!

عکس جلد کتاب صوتی سوالاتتان را تغییر بدهید تا زندگیتان را تغییر کند!
قیمت:
۷۶۰۰۰ 38000 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سوالاتتان را تغییر بدهید تا زندگیتان را تغییر کند! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سوالاتتان را تغییر بدهید تا زندگیتان را تغییر کند! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی سوالاتتان را تغییر بدهید تا زندگیتان را تغییر کند!

کتاب صوتی سوالاتتان را تغییر بدهید تا زندگیتان را تغییر کند! یکی از پرفروش‌ترین آثار حوزه‌ی موفقیت است که به نقش سؤالات درست در حل مشکلات می‌پردازد. مرلی آدامز در این کتاب به شما نشان می‌دهد پرسش‌ها چگونه افکار شما را شکل می‌دهند و چرا باید انرژی خود را به جای یافتن جواب، بر سوالی که می‌پرسید متمرکز کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی سوالاتتان را تغییر بدهید تا زندگیتان را تغییر کند!

زمانی که در زندگی شخصی یا کاری به چالش برمی‌خوریم، معمولاً در همه چیز به دنبال جواب هستیم. اطرافیانمان را با چشمانی منتظر می‌بینیم، چرا که امید داریم یکی از آن‌ها با راه‌حلی جادویی به کمک ما بیاید. آرزو می‌کنیم کتاب‌ها، فیلم‌ها، ‌برنامه‌های تلویزیونی و حتی آهنگ‌ها در لحظه‌ای جادویی به سوالات ما پاسخ و ما را از سردرگمی نجات بدهند. اما واقعیت زندگی این است که برای رسیدن به جواب، باید پرسش درست را مطرح کنیم و مرلی آدامز در کتاب صوتی سوالاتتان را تغییر بدهید تا زندگیتان را تغییر کند (Change Your Questions, Change Your Life) همین موضوع را مورد بررسی قرار داده است.

آدمی همواره با ابهام مواجه است و ذهن پرسشگر او، سعی دارد با انگشت گذاشتن بر نقاط گنگْ خود را از تعلیق نجات دهد. کمتر کسی می‌داند که ذهن ما عاشق قوانین مطلق و کلی‌ست و درواقع بقای نوع انسان، در گرو همین ویژگی است. تلاش برای زدودن تاریکی، کشف تمامیت اشیا، افراد و دنیا چیزی است که ما را به این درجه از کنترل بر طبیعت رسانده است و بابت آن باید شکرگزار باشیم. اما زمانی که درباره‌ی نقش این خصوصیت در روابط انسانی صحبت می‌کنیم، لازم است هشیار باشیم.

تلاش برای آگاهی از تمام امور زمانی که ما با دنیای بی‌جان مواجه هستیم، بسیار سودبخش است. مهندسان سازه‌های عظیم را با تکیه بر سال‌ها تجربه‌ی اجدادشان بنا می‌کنند. پزشکان مجبورند قواعد ریز و درشت حاکم بر اعضای بدن مطالعه کنند و یک برنامه‌نویس کامپیوتر برای کسب موفقیت ناچار است ذهن خود را با دقیق‌ترین اصول ابطال‌ناپذیر سازگار کند. اما روابط ما با هم‌نوعانمان چطور؟ آیا می‌توانیم همکاری‌ها و روابط شخصی را با تکیه بر این ویژگی پیش ببریم؟

کتاب صوتی سوالاتتان را تغییر بدهید تا زندگیتان را تغییر کند به شما یاد می‌دهد که زمان مواجهه با یکی از هم‌نوعانتان باید از روشی متفاوت برای پیشبرد اهدافتان استفاده کنید. شما هرگز موفق به فهم صد درصد ذهن دیگری نمی‌شوید، نمی‌توانید دلایل رفتار اطرافیانتان را با اطمینان حدس بزنید و اگر فردی در مقابل تلاش‌های شما برای درک او مقاومت کند، هیچ سلاحی برای نفوذ در افکارش ندارید.

مرلی آدامز معتقد است در این شرایط، باید نیاز به خروج از ابهام را کنترل و پرسش‌های درست را کشف کنیم. البته ذهن ما همواره انباشته از سوالات و در حال جستجو است، اما رسیدن به پاسخی غیرضروری، مانند تلاش برای گشودن یک قفل با کلیدی اشتباه است. آدامز در روایت خود از داستانی آموزنده بهره می‌گیرد تا یاد بگیرید چگونه سوالات آسیب‌زا را بشناسید و برای رسیدن به نتیجه‌ی درست، پرسش‌های ضروری را به کار بگیرید. می‌پرسید چگونه؟ خب، برای فهمیدن این موضوع باید هرچه سریع‌تر کتاب صوتی سوالاتتان را تغییر بدهید تا زندگیتان را تغییر کند را آغاز کنید.

نکوداشت‌های کتاب سوالاتتان را تغییر بدهید تا زندگیتان را تغییر کند!

  • اثری علمی، تحول‌آفرین و کاربردی. (لیندا پیج، رئیس بنیاد بین‌المللی آموزش آدلر)
  • آدامز یکی از پیشگامانی است که اهمیت پرسشگری را به مردم آموزش می‌دهد! (وارن برگر، نویسنده)
  • کمکی شگفت‌انگیز به دنیای پرشتاب امروز که همواره در پی عمل است و گاه اهمیت تفکر را فراموش می‌کند. (بی کارسون)

کتاب صوتی سوالاتتان را تغییر بدهید تا زندگیتان را تغییر کند! مناسب چه کسانی است؟

شنیدن این کتاب صوتی را به تمامی مربیان، رهبران، مدیران یا هر شخصی که به طریقی در جایگاه ارشد گروه یا محل کارش قرار دارد، پیشنهاد می‌کنیم.

با مرلی آدامز بیشتر آشنا شویم

مرلی آدامز (Marilee Adams) نویسنده‌ی پرفروش آمازون، راهبر و مربی فرهنگ سازمانی اهل آمریکا است. او در دانشگاه‌های معتبری مانند نیویورک‌، جورج ماسون، دپارتمان منابع انسانی FBI، کالج تربیت مدرس کلمبیا و بسیاری مراکز درمانی معروف دوره‌های آموزشی برگزار می‌کند.

در بخشی از کتاب صوتی سوالاتتان را تغییر بدهید تا زندگیتان را تغییر کند! می‌شنویم

قرار ملاقاتم با جوزف اس ادواردز، ساعت ده صبح روز بعد بود. چیزی راجع به این قرار ملاقات و گفتگوم با الکسا به گریس نگفتم و حتی چیزی راجع به نوشتن استعفام هم نگفتم. قبول کردن اینکه توی دردسر افتادم هیچوقت برام آسون نبوده. هفته‌ها بود که گریس منو با سوالاتش کلافه و ناراحت می‌کرد تا اینکه فهمیدم جواب درست و راه حل مشکلاتم اینه که مشکلاتم رو برای خودم نگه‌ دارم. اما طبق معمول نمی‌تونستم مشکلاتم رو از گریس پنهان کنم. باید می‌فهمیدم که اون می‌دونه چیزی بیشتر از اضطراب‌های رایج شغلی آزارم می‌ده. اون روز صبح وقتی داشتم گریس رو برای شرکت در جلسه‌ای که توی یه شهر دیگه برگزار می‌شد به فرودگاه می‌رسوندم، گریس گفت: اخیراً فکر می‌کنم بیوه‌ام. تو از من دور و بداخلاق شدی بن. اگه می‌خوای به زندگیمون ادامه بدی باید اخلاقت رو عوض کنی... .

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
20 دقیقه
قسمت اول
17 دقیقه
قسمت دوم
19 دقیقه
قسمت سوم
17 دقیقه
قسمت چهارم
18 دقیقه
قسمت پنجم
16 دقیقه
قسمت ششم
18 دقیقه
قسمت هفتم
16 دقیقه
قسمت هشتم
18 دقیقه
قسمت نهم
19 دقیقه
قسمت دهم
17 دقیقه
قسمت یازدهم
20 دقیقه
قسمت دوازدهم
18 دقیقه
قسمت سیزدهم
16 دقیقه
قسمت چهاردهم
15 دقیقه
قسمت پانزدهم
15 دقیقه
قسمت شانزدهم
15 دقیقه
قسمت هفدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی سوالاتتان را تغییر بدهید تا زندگیتان را تغییر کند!
نویسنده
راویاعظم حبیبی
ناشر صوتی رادیو مثبت
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۵۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۷۶۰۰۰ 38000 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی سوالاتتان را تغییر بدهید تا زندگیتان را تغییر کند!

فاطمه خجسته
۱۴۰۲/۴/۲۲
چندین بار فایل صوتی این کتاب رو گوش دادم، عادت‌ها و آموزه‌های عرفی، ذهن خیلی از ماها رو به سمتی برده که زندگی رو شبیه قوانینی مهر و موم شده ببینیم و در نتیجه بپذیریم برای هر سوالی جوابی وجود داره، نویسنده در این کتاب توضیح میده اغلب آدم‌ها در موقعیت‌های مختلف در جایگاه قضاوت‌گر قرار می‌گیرند اما که اولین کسی از موقعیت قضاوت‌گر به یادگیرنده تغییر موضع ذهنی میده، در واقع برنده‌ی موقعیت و سکان‌دار شرایط میشه. با تلنگرهای زیبایی آغاز می‌کنه، مثل اینکه سوالات یکسان الزاما پاسخ‌ها و بازتاب‌های یکسانی رو در ذهن افراد ایجاد نمی‌کنه و اگر از پوسته‌ی همه چیز دان خارج بشیم، از تماشای عملکرد آدم‌ها و یا پاسخ‌هاشون، عصبی، غافلگیر و یا فاقد اعتماد به نفس به نظر نمی‌رسیم‌ یا احساس نمی‌کنیم کنترل شرایط از دستمون خارج شده. نویسنده‌ی این کتاب، به عنوان یک مربی، تمام انسان‌ها رو از موقعیت همه چیز دان و موفق، در هر مقام و رتبه‌ای که هستند، در جایگاه یادگیرنده قرار میده و بعد با تکنیک‌های منعطفی که معرفی کرده، کمک می‌کنه تنش‌های فکری و قضاوت‌های شتاب زده کاهش پیدا کنه و در نتیجه عملکرد تیمی و گروهی در زندگی فردی و اجتماعی، رویکردی کم استرس‌تر و موفق‌تر داشته باشه! به زبان ساده این کتاب ما رو از حصار امن دانایی مطلق و قضاوت‌های ناشی از باور به دانایی خدشه ناپذیر به بیرون می‌کشه و در موقعیت ارتباط و برداشت از ماحصل فکری دیگران قرار میده و با نگاهی منطقی، بهمون می‌فهمونه، در دراز مدت، نفعی نمی‌بریم و خواسته و ناخواسته شکست می‌خوریم اگر چالش‌های پیش روی خودمون رو ناشی از ناکارآمدی در حال، گذشته یا چگونگی عملکرد افراد ببینیم و در همین برداشت سطحی خلاصه بشیم!
ترانه احمدپناه
۱۴۰۲/۸/۹
این کتاب دیدگاه جدید و پرچالشی رو برای هر آدمی باز میکنه که با تمرینش واقعا میشه به شرایط بهتری دست پیدا کرد قطعا
بنظرم برای بهبود و مدیریت ارتباطات چه در زندگی شخصی چه کاری،
واجب و لازمه که هر شخصی این کتاب رو مطالعه کنه
صدای گوینده ونحوه اجراش عالیه و اصلا خسته کننده نیست و بااشتیاق طالب که
شنیدن قسمتهای بعدیش میشی فقط مشکلی وجود داره در بعضی از قسمتها احتمالا با دقت ادیت نشده و شامل تکرار و گاها قطع کلمات شده که البته این قضیه خیلی زیاد نیست
امیدوارم تیم خوب کتابراه این مشکل رو برطرف کنن وآپدیتش رو در اختیار بذارن
سپاس فراوان از کتابراه و آرزوی بهروزی و موفقیتهای بیشتر
زهرا آزاد
۱۴۰۱/۷/۱۱
این کتاب به ما یاد میده چطور سوال بپرسیم، نگاه بکنیم. که نگاه به جای اینکه قضاوت کننده باشه یادگیرنده باشه
چرا اینطوری شد❌
کی مقصره؟! ❌
چرا اینا انقد احمقن؟! ❌
چجوری میتونم ثابت کنم حق با منه؟! ❌
سوالاتی که ذهنیت رشد داره:
من الآن مسئول چی هستم؟! ✅
الان دقیقا چی میخوام؟! ✅نه میخواستم❌
چه
چیزی ازاین موضوع میتونم یاد بگیرم؟! ✅
حقایق کدام‌اند و چه فایده‌ای دارند؟! ✅
هدف کلی من چیه الان؟! ✅
Azadeh Ahmadi
۱۴۰۲/۴/۱۲
کتاب جالبیه، طرز فکر و نگرش جدیدی بهت اضافه میکنه، انگار یکم مجهزتر میشی در مواجهه با رویدادهای مختلف زندگی. علاوه بر اینکه یک مهارتی رو در تو تقویت میکنه، به خودشناسی هم کمک میکنه ‌. بهت ناظر و شاهد بودن بدون قضاوت رو یاد میده تا راحت تر بتونی مسائل رو حل کنی، از پذیرش خود میگه. هم کمک کننده در زندگیه هم در کسب و کار هم اجتماع.
بنظرم ارزش داره و ۵ستاره میدم بهش. البته نسخه pdf رو توصیه میکنم.
مریم بیت سیاح
۱۴۰۲/۶/۲۲
در زندگی مدرن که همه چیز در حال رشد و پیشرفت هست تمام افراد موفق، مدیر و کسانی که در راس یک سازمان هستند و تمامی افراد جامعه باید این کتاب را حتما داشته باشند چون دیگران را قضاوت نمی‌کنیم، مشاوره نکنیم به درون خودشون مراجعه می‌کنند تا جواب سوالات خود را بیابند
فاطمه بهزاد
۱۴۰۲/۴/۵
این کتاب بسیار عالی و کاربردی است. خواندن این کتاب زا به افرادی که دچار روز مرگی شدن توصیه می‌کنم چرا که ایده‌های کتاب جذاب است و روش جدیدی از فکر کردن رابه خواننده معرفی می‌کند که می‌تواند بسیار تاثیر گذار باشد.
برزگر
۱۴۰۲/۳/۵
با عمل کردن به محتوای این کتاب هم اعتمادبنفس وهم عزت نفسمون تقویت پیدا میکنه. دیدمون به مسائل ومشکلات هم تغییرمیکنه. فقط میتونم بگه عالیه وباید چندبار مطالعه کنی تا بتونی خوب درکش کنی
mojgan asadi
۱۴۰۲/۱۲/۴
یکی از بهترین کتابهایی بود که گوش دادم، واقعاً تو دیدگاه آدم در برخورد با چالش‌ها تاثیر داره کمی صدای گوینده و تغییر صداشون جالب نیست ولی موضوع و مطالب کتاب فوق‌العاده ست
حمیده جعفری
۱۴۰۱/۱۰/۴
سلام
کتاب عالی بود و باعث میشه با تغییر دید و استفاده از سوالات بهتر ب نتیجه بهتری و در نتیجه زندگی و حال خوب بهتری برسیم
Mahdiye Rezai
۱۴۰۱/۶/۲۷
واقعا کتاب خوبیه من خودم به شخصه هیچ وقت این روش و امتحان نکرده بودم ارزش خوندن و داره
امیررضا امجدی
۱۴۰۲/۶/۱
تعریف این کتاب رو توی یک کتاب دیگه دیدم و خب خوشحالم که معرفی شد
سیده مهری محمدی
۱۴۰۲/۵/۲۵
کتاب خیلی جالبه. گوینده خیلی قشنگ میخونه اما انگار یه سری بخش‌ها تکرار شده
رضا احسانی
۱۴۰۲/۴/۶
کتابی فوق العاده از تغییر نگرش در جهت آرامش و لذت بردن از زندگی 👌
اکرم قاسمی
۱۴۰۱/۱۰/۱۰
خوب بود عمل به تفکر یادگیرنده و قضاوت کننده واقعا برای زندگی لازم است.
شیرین یزدی
۱۴۰۱/۱۰/۳۰
عالی بود جز بهترین کتاب‌هایی که تا حالا خوندم قرار داره
مشاهده همه نظرات 17

راهنمای مطالعه کتاب صوتی سوالاتتان را تغییر بدهید تا زندگیتان را تغییر کند!

برای دریافت کتاب صوتی سوالاتتان را تغییر بدهید تا زندگیتان را تغییر کند! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.