معرفی و دانلود کتاب صوتی عادت‌های میلیون دلاری

عکس جلد کتاب صوتی عادت‌های میلیون دلاری
قیمت:
۵۴۰۰۰ ۳۷,۸۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی عادت‌های میلیون دلاری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی عادت‌های میلیون دلاری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی عادت‌های میلیون دلاری

کتاب صوتی عادت‌های میلیون دلاری نوشته‌ی برایان تریسی، راهنمایی دقیق و مفید برای کسانی است که می‌خواهند عادت‌های قدیمی و منفی خود را تغییر دهند، زندگی و اهداف خود را سازماندهی کنند و به درآمد بسیار بالا برسند.

درباره کتاب صوتی عادت‌‌های میلیون دلاری:

آیا حاضرید برای رسیدن به مهم‌ترین و زیباترین آرزوهایتان مسیر زندگی‌ خود را تغییر دهید؟ برایان تریسی نویسنده کتاب‌های پرفروش خودیاری در کتاب صوتی عادت‌های میلیون دلاری (Million Dollar Habits) به شما کمک می‌کند تا با استفاده از قوانین و روش‌هایی اثبات شده، به موفقیت تجاری و شخصی برسید.

درواقع نود و پنج درصد آنچه که مردم فکر می‌کنند، احساس می‌کنند و انجام می‌دهند توسط عادت‌ها تعیین می‌شود؛ عادت‌هایی که سال‌هاست درون همه آدم‌ها ریشه دوانده اما با تکنیک‌هایی قابل تغییر هستند. شما در کتاب عادت‌های میلیون دلاری یاد می‌گیرید که رفتارها و افکار جدید و مثبت می‌توانند درون‌تان شکل بگیرند و جایگزین تمام کارهای بیهوده و قدیمی شوند.

پس با شنیدن کتاب صوتی عادت‌های میلیون دلاری به توصیه‌های برایان تریسی اعتماد کنید تا سبک زندگی سالم‌تر و هدفمندتری داشته باشید، تصمیمات بهتری برای زندگی‌تان بگیرید، امور مالی خود را سازماندهی و درآمد خود را دو یا سه برابر کنید، سلامتی و نشاط را از یاد نبرید و با تعیین اهداف آینده یک مدیر و رهبر موفق برای کسب‌وکار خود باشید.

کتاب صوتی عادت‌های میلیون دلاری برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید به یک فرد ثروتمند و موفق تبدیل شوید و عادات و سبک زندگی خود را بر اساس این هدف تغییر دهید، این کتاب به شما پیشنهاد می‌شود.

با برایان تریسی بیشتر آشنا شویم:

یکی از بهترین سخنرانان و نویسندگان انگیزشی در سطح جهان برایان تریسی (Brian Tracy) نام دارد. او تاکنون در 70 کشور دنیا، سمینارهای موفقیت و فروش را برگزار کرده است و تعداد سمینارهای او حدود 5000 هزار با بیش از 2000 شرکت کننده تخمین زده می‌شود.

او رئیس و بنیانگذار شرکت بین المللی برایان تریسی است که در زمینه آموزش و توسعه افراد و سازمان‌ها فعالیت می‌کند و در کنار آن به بیش از 1000 شرکت مشاوره‌های گوناگون داده است.

تریسی در زمینه نویسندگی بسیار فعال بوده و تاکنون 45 کتاب پرفروش نوشته و به زبان‌های مختلف دنیا ترجمه شده است. خود نیز به زبان‌های فرانسوی، اسپانیایی و آلمانی نیز تسلط دارد.

از کتاب‌های پرطرفدار او می‌توان به سرتاسر جهان، روانشناسی موفقیت، فروش بهتر، قورباغه‌ات را قورت بده و... اشاره کرد که آثارش در ایران به عنوان یکی از پایه‌های بازاریابی شبکه‌ای شناخته می‌شود.

این سخنران و مدیر موفق، همواره درباره موضوع توسعه شخصی و حرفه‌ای صحبت می‌کند که با پرورش آن می‌توان به فروش بهتر، خلاقیت، عزت نفس و موفقیت رسید. خود او می‌گوید که ابتدای مسیر، میلیونرهای خودساخته را الگوی کارش قرار داده تا به یک فرد ثروتمند و قوی تبدیل شود.

در بخشی از کتاب صوتی عادت‌های میلیون دلاری می‌شنویم:

شروع یک عادت چنان یک ریسمان نامرئی‌ست اما هربار که این عمل را تکرار می‌کنیم، ریسمان را تقویت می‌کنیم؛ الیاف جدیدی به آن اضافه می‌کنیم تا به یک طناب تمام تبدیل می‌شود و ما را در جهت اقدام و اندیشه به حرکت در می‌آورد.

هدف شما باید این باشد که در کار و حرفه خود بیشترین درآمد را ایجاد کنید، به استقلال مالی برسید و سرانجام به یک میلیونر تبدیل گردید. این بزرگ‌ترین آرزوی غربی‌ها و آمریکاییان است و کاملا عملی و دست یافتنی‌ست؛ به شرط آنکه عادات مناسب را در خود ایجاد کنید. خوشبختانه در هیچ مقطعی از تاریخ میلیونر شدن به اندازه امروز امکان پذیر نبوده است.

در سال 1900 تنها پنج هزار میلیونر در آمریکا زندگی می‌کردند؛ این رقم در سال 2000 به حدود پنج میلیون نفر رسید. از اینکه که بگذریم در سال 2000 بیش از 300 میلیاردر و مولتی میلیاردر در این کشور زندگی می‌کردند. تقریبا تمامی این میلیونرها و میلیاردها پولدار از نسل اول هستند؛ به عبارت دیگر با تلاش شخصی خود به این موقعیت رسیدند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
16 دقیقه
مقدمه
27 دقیقه
فصل اول: عادت‌ها چگونه شروع می‌شوند؟
24 دقیقه
فصل دوم: برنامه موفقیت - بخش یک
24 دقیقه
فصل دوم: برنامه موفقیت - بخش دو: شخصیت خود را تقویت کنید
24 دقیقه
فصل سوم: ارزشمند شدن
27 دقیقه
فصل چهارم: عادت‌های مورد نیاز برای موفق شدن - بخش یک
25 دقیقه
فصل چهارم: عادت‌های مورد نیاز برای موفق شدن - بخش دو: به یادگیری برای همه مدت عمر متعهد شوید
38 دقیقه
فصل پنجم: عادت‌های کسانی که میلیونر می‌شوند
28 دقیقه
فصل ششم: عادت‌هایی که بر درآمد شما می‌افزایند - بخش یک
24 دقیقه
فصل ششم: عادت‌هایی که بر درآمد شما می‌افزایند - بخش دو: به نخبگان بپیوندید
27 دقیقه
فصل هفتم: عادت‌های بازرگانان موفق - بخش یک
25 دقیقه
فصل هفتم: عادت‌های بازرگانان موفق - بخش دو: پذیرای اطلاعات جدید باشید
27 دقیقه
فصل هشتم: عادت‌های بازاریابی و فروش موفق - بخش یک
26 دقیقه
فصل هشتم: عادت‌های بازاریابی و فروش موفق - بخش دو: نقش مهم ظاهر
27 دقیقه
فصل نهم: عادت‌های موفقیت شخصی - بخش یک
27 دقیقه
فصل نهم: عادت‌های موفقیت شخصی - بخش دو: از اصل پارتو استفاده کنید
30 دقیقه
فصل دهم: عادت‌های سازگاری با دیگران - بخش یک
24 دقیقه
فصل دهم: عادت‌های سازگاری با دیگران - بخش دو: رسیدن به آنچه به واقع مهم است
23 دقیقه
فصل یازدهم: عادت‌های مربوط به سلامتی و حال خوب - بخش یک
23 دقیقه
فصل یازدهم: عادت‌های مربوط به سلامتی و حال خوب - بخش دو: کمتر بخورید
26 دقیقه
فصل دوازدهم: عادت‌های منش و رهبری - بخش یک
23 دقیقه
فصل دوازدهم: عادت‌های منش و رهبری - بخش دو: عدالت کور است

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی عادت‌های میلیون دلاری
نویسنده
مترجممهدی قراچه داغی
راویدانیال معنوی
ناشر چاپیانتشارات ذهن آویز
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۹ ساعت و ۲۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۵۴۰۰۰ ۳۷,۸۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی عادت‌های میلیون دلاری

س محسنی
۱۴۰۰/۹/۱
سلام
یک دفعه به این فکر کردم که چقدر زندگی با معنا و زیباتره با کتاب. اینکه حرفهای افرادی رو میشنویم که حتی یه سختی میشه یک دقیقه ملاقاتشون کرد. ما این هزینه رو میدیم و میلیونها برابر بیشتر نفع میبریم. ممنون از گوینده با صدای دلنشین و مهربانش. ممنون از کتابراه و نویسنده و انتشارات 😉
روح اله خادمی
۱۴۰۱/۶/۱۵
مطالب بسیار جامع و توانایی گوینده نیز عالی است ولیکن نحوه صدابرداری ایراد اساسی دارد. عنوان‌ها با صدای بلند خوانده می‌شود و وقتی نوبت متن میشود صدا به شدت کاهش می‌یابد و شنیدن متن بسیار دشوار می‌گردد.
پیمان طاهری
۱۴۰۲/۳/۴
سلام وقت به خیر، کتاب موثری هست ولی متاسفانه صدای خواندن کتاب بسیار کم است و در حین رانندگی به سختی میشه بعضی از بخشهای کتاب رو گوش داد، بایستی گوش رو ببریم جلو اسپیکر تا بهتر متوجه بشیم
ساناز جدیدی
۱۴۰۱/۱۱/۲۵
سلام دوستان عزیز این کتاب یکی از بهترین کتابهای برایان تریسی است که در بین تمام کتابهایش مخفی شده این یک الماس است که اگر پیدا کنید وبه قدم هایش توجه کنید موفقیت را در دست خواهید داشت
hossein binkhani
۱۴۰۰/۱۰/۱۰
واقعا این کتاب ارزش هزینه ووقت گذاشتن رونداره همش داره کلی گویی میکنه برنامه خاصی ارائه نمیکنه. دراین زمینه کتاب اثرمرکب بسیارسرتراین کتاب. صداازکیفیت پایینی برخورداره
آرش پابرجا
۱۴۰۲/۸/۲۰
مضمون کتاب که جایی برای ایراد نمیذاره و فوق العادس
ولی ایرادی که میشه گرفت و اصلاً قابل چشم پوشی نیست، صدای بسیار ضعیف هست
گویندگی عالی، صدا خیلی بد
اعطم صفری
۱۴۰۰/۳/۹
خوبه ولی راهبردی و البته واقع گرایانه هست برای هر آدم بی انگیزه‌ای فوق‌العاده کارآمد و فکر کنم آینده ساز خوبیه خلاصه نکاتش تو مدارس یافت نمیشه
Nargess
۱۴۰۲/۳/۲۴
کتاب خیلی فوق‌العاده‌ایه نکات خیلی عالی و مهمی رو بیان کرده و مطمئنن با عمل به دستورالعمل‌های کتاب، موفقیت رو کسب خواهیم کرد😊
مهدی قیصری
۱۴۰۱/۳/۵
عالی بسیار عالی ارزش پولشو داره من اول فکر کردم ۴۸۰۰ تومنه خریدم بعد دیدم ۴۸۰۰۰ تومن کم شده اس مس اومد فهمیدم😂 ولی خدایش ارزششو داشت👌😍
Hadi Ghaedi
۱۳۹۹/۱۲/۱۹
با درود. کتاب بسیار عالی و پرسودی هست. بخصوص برای افرادی که به دنبال ثروتمند شدن هستند. از شما عزیزان کتابراه هم بینهایت سپاسگزارم.
علیرضا میرزاییان
۱۴۰۲/۶/۱۳
اوایلش بد نبود هر چی فصل‌ها میگذره کتاب بی بارتر میشه فصول آخر تبدیل شده بود به کتاب تغذیه
احمد حبیبی
۱۴۰۱/۱۲/۲۸
واقعا این عادتهای که آدم از خودش می‌شناسه میلیون دلاری هستند اسم کتاب برازنده است
جواد علی ابادی
۱۴۰۱/۲/۱۶
خیلی مفید و مثبت به شرط اینکه کامل گوش کنی و به نکته‌های کلیدیش جامع عمل بدی موفقیتت صد درصده رفیق
سید سواره نیکخواه
۱۴۰۰/۹/۱۶
واقعا پر سود بود به امید اینکه بتونیم از این نکات تو دنیای واقعی نهایت استفاده رو بکنیم
احمدرضا صدوق
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
کتابی که ادامه کتاب‌های همچون اثر مرکب و خرده عادتها،،،، هستش
مشاهده همه نظرات 33

راهنمای مطالعه کتاب صوتی عادت‌های میلیون دلاری

برای دریافت کتاب صوتی عادت‌های میلیون دلاری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.