معرفی و دانلود کتاب صوتی سگ‌های کوچولوی توی قایق

عکس جلد کتاب صوتی سگ‌های کوچولوی توی قایق
قیمت:
5000 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سگ‌های کوچولوی توی قایق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سگ‌های کوچولوی توی قایق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی سگ‌های کوچولوی توی قایق

قصه‌ای زیبا درباره‌ی همزیستی انسان‌ها و حیوانات؛ سارا هاروی در کتاب صوتی سگ‌های کوچولوی توی قایق ماجرای دختربچه‌ای را تعریف می‌کند که در یک شب ناگهان صاحب چندین توله سگ بامزه و کوچولو می‌شود...

درباره کتاب صوتی سگ‌های کوچولوی توی قایق:

مولی دختربچه‌ای کوچولوست که سگی دوست‌داشتنی و زیبا دارد. او یک شب مثل همیشه سگش را در جای همیشگی‌اش می‌خواباند و خودش هم کنار مادرش به خواب می‌رود. اما صبح روز بعد که از خواب بیدار می‌شود، با صحنه‌ای عجیب مواجه می‌گردد: مولی کنار سگش هشت، نه توله سگ قد و نیم‌قد را می‌بیند که دارند از سر و کول هم بالا می‌روند. دخترک که حسابی حیرت‌زده شده، شروع به شمارش توله سگ‌ها می‌کند و موفق می‌شود ده تا از آن‌ها را از هم تشخیص دهد.

حالا احتمالاً خودتان را گذاشته‌اید جای مولی و به این فکر می‌کنید که چه کیفی دارد یک شبه صاحب این همه سگ شدن! خب، بله، کیف که دارد، ولی واقعیت این است که زحمتش زیاد است. شاید شما بگویید ده تا که هیچی، لازم باشد از هزار تا سگ هم می‌توانید نگهداری کنید! بسیار خوب، قبول. مولی اما مثل شما نیست. او می‌ترسد که تعداد زیاد سگ‌هایش باعث شود که نتواند به نیازهای همه‌شان به اندازه‌ی کافی برسد. به همین خاطر تصمیم می‌گیرد که دنبال صاحبانی برای بچه سگ‌هایش بگردد...

آنچه خواندید خلاصه‌ی داستان سگ‌های کوچولوی توی قایق (Puppies on Board) بود؛ اثری که در قالب روایتی شنیدنی، لزوم مهربانی با حیوانات را به کودکان گوشزد می‌کند.

نکوداشت‌های کتاب صوتی سگ‌های کوچولوی توی قایق:

- یک داستان خیلی خیلی باحال و بامزه درباره‌ی رابطه‌ی بچه‌ها با حیوانات. (Amazon)
- مخاطبین خردسال قطعاً از این داستان لذت خواهند برد. (Quill & Quire)

کتاب صوتی سگ‌های کوچولوی توی قایق مناسب چه کسانی است؟

این داستان برای کودکان 8 تا 12 ساله نوشته شده است.

با سارا هاروی بیشتر آشنا شویم:

سارا هاروی (Sarah N. Harvey) هم برای مخاطبین بزرگسال و هم برای کودکان و نوجوانان می‌نویسند. برخی از آثار او به زبان‌های گوناگون اعم از ترکی، کره‌ای، فرانسوی و فارسی ترجمه شده‌اند. در کتاب‌های کودک او، علاوه بر ماجراهای جذاب، تصویرپردازی‌های پرکشش نیز جلب توجه می‌کند.

در بخشی از کتاب صوتی سگ‌های کوچولوی توی قایق می‌شنویم:

بعد به سمت سگش شِبا رفت. اون درست همون جایی که شب قبل گذاشته بودنش تا بخوابه دراز کشیده بود. با این تفاوت که شب قبل پنج تا توله سگِ کوچولو کنارش نبودن! مولی نزدیک‌­تر رفت. اون­ها بیشتر از پنج تا بودن! دخترک با دقت نگاه کرد و شمرد: شش، هفت، هشت، نه و بالاخره ده! اون­ها ده تا توله سگِ خیلی کوچولو و ناز بودن که کنار مامانشون دراز کشیده بودن. ناگهان توجهِ مولی به چیزی جلب شد. اون یک توله سگِ کوچولوی دیگه بود. خیلی هم ضعیف بود. انقدر ضعیف که نمی‌تونست کنار خواهر و برادرهای دیگه­‌ش شیر بخوره. دخترک توله رو توی بغلش گرفت و بهش گفت:"اوه خدای من! تو خیلی کوچولویی. می‌خوام اسمت رو ویلبِر بذارم. بیا، بذار کمکت کنم صبحونه بخوری."

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
13 دقیقه
سگ‌های کوچولوی توی قایق

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی سگ‌های کوچولوی توی قایق
نویسنده
مترجمغزل قنبرزاده
راویشیوا شاکری، نرگس داغمه چی
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۱۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
5000 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی سگ‌های کوچولوی توی قایق

برای دریافت کتاب صوتی سگ‌های کوچولوی توی قایق و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.