معرفی و دانلود کتاب صوتی سینمن و باران بهاری

عکس جلد کتاب صوتی سینمن و باران بهاری
قیمت:
5000 تومان - 0.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سینمن و باران بهاری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سینمن و باران بهاری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی سینمن و باران بهاری

کتاب صوتی سینمن و باران بهاری نوشته‌ی ایمی کرین جانسن، داستانی جذاب و هیجان‌انگیز درباره‌ی کلاغ و خرسی مهربان است که با یکدیگر دوست هستند و در جنگلی بزرگ زندگی می‌کنند. این داستان صوتی به کودکان می‌آموزد که باران از اهمیت ویژه‌ای برای بقای حیوانات، طبیعت و سرسبزی جنگل‌ها برخوردار است.

موضوع کتاب صوتی سینمن و باران بهاری (Cinnamon and the April shower) چیست؟

ایمی کرین جانسون (Amy Crane Johnson) در این کتاب صوتی، داستان دوستی کلاغی به نام سالومون و خرس مهربانی به نام سینمن را روایت می‌کند که سال‌هاست با یکدیگر در جنگلی سرسبز و زیبا زندگی می‌کنند و دوستی عمیقی دارند. در یکی از روزها سالومون کلاغه، روی بلندترین شاخه‌ی درخت گردوی مورد علاقه‌اش نشسته بود و همه چیز را با دقت می‌دید که یکدفعه نسیم بهاری ملایمی از لابه‌لای درخت‌ها وزید.

کلاغ سیاه فهمید که بالاخره فصل بهار رسیده است. پرندگان دیگر هم از شوق رسیدن فصل بهار، شروع به خواندن کردند. فضای جنگل با صدای زیبای پرنده‌ها دلنشین‌تر شده بود. سالومون مثل همیشه فصل بهار را با سر زدن به نقاط گوناگون جنگل و احوال‌پرسی با دیگر حیوان‌ها آغاز کرد. اول از همه به سراغ دوست قدیمی‌ و مهربانش، سینمن خرسه رفت.

کتاب صوتی سینمن و باران بهاری مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 3 تا 8 سال علاقه‌مند به داستان‌‌های زیبا و هیجان‌انگیز مناسب است. شنیدن این کتاب صوتی به کودکان کمک می‌کند تا به شناخت بهتری درباره‌ی حیوانات از جهت خلق و خو، زنگ صدا، نوع تغذیه، مکان زیستگاه و فرم لانه برسند. برخورداری از شناخت بیشتر درباره‌ی گیاهان و باران به عنوان حافظ و حیات‌بخش جنگل، پایه‌های اطلاعات عمومی کودکان را تشکیل می‌دهد و دانسته‌های مهمی برای آن‌ها به شمار می‌رود.

در قسمتی از کتاب صوتی سینمن و باران بهاری می‌شنویم:

سالومون (صدای رعد و برقُ و باد و بارون): قار، قار، زود به خونه‌­هاتون برگردین تا از این طوفان در امان بمونید. خودتون و خانواده‌­هاتون رو نجات بدید. سینمن با شنیدن هشدارهای سالومون بلافاصله دستِ کابی رو گرفت و به خونه‌­اش برگشت تا باد و بارون آسیبی بهشون نزنه.

سینمن: اصلا نترس کابی. هیچ اتفاقی برامون نمیفته. خیلی زود بارون بند میاد و می‌تونیم بریم بیرون و بازی کنیم.

اونطرفِ جنگل، سالومون همچنان بدون توجه به طوفان، لابه­‌لای درخت‌­های کاج و بلوط، از بالای علفزارها و در حاشیه­‌ی رودخونه پرواز می­‌کرد و با صدای بلند از همه می­‌خواست که پناه بگیرن. اون اونقدر پرواز کرد و داد زد تا بالاخره مطمئن شد که جای همه­‌ی موجوداتِ جنگل امنه و هیچ خطری اون­‌ها رو تهدید نمی­‌کنه. توی راه برگشت، کلاغ که کاملا خیس شده بود، دیگه توانِ پرواز کردن نداشت. پس تصمیم گرفت به غارِ سینمن بره تا خشک بشه و کمی استراحت کنه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
11 دقیقه
سینمن و باران بهاری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی سینمن و باران بهاری
نویسنده
مترجمیاسین محمدنیا
راویپرستو دهقان، محمد قدم پور مقدم
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
5000 ت - 0.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی سینمن و باران بهاری

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی سینمن و باران بهاری

برای دریافت کتاب صوتی سینمن و باران بهاری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.